تور تابستان سريلانكا

تور تابستان سريلانكا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور سريلانكا تابستان 1402 

تور سريلانكا تابستان 1402 انتخاب بسيار خوبي براي يك مقصد رويايي است. سريلانكا كشور كوچكي است كه در قسمت جنوبي هند واقع شده است و اين تور سريلانكا به دليل سواحل بسيار زيبا و طبيعت بكر و شگفت انگيزش در بين گردشگران مشهور شده است و اين سرزمين باستاني داراي تنوع نژادي و مذهبي متنوع و جالبي است. آن را در يك كشور چند فرهنگي ساخته است. اگر دوره تعطيلات تابستاني را براي سفر به سريلانكا انتخاب كرده ايد.
شايد اولين چيزي كه با ورود به اين مقصد توجه شما را به خود جلب كند ديدن مردم شاد و پرانرژي اين كشور كوچك باشد. مردمان اين ديار آنقدر مهمان نواز و مهربان هستند كه لبخند از لبانشان پاك نمي شود. و اين تابستان تور سريلانكا با تمام زيبايي هايش مجموعه اي كامل و بي نظير از هر آنچه از سفر انتظار داريد است و انتخاب بسيار مناسبي براي يك مقصد رويايي به حساب مي آيد.تورS ري لانكا تابستان 1400
 
با توجه به اينكه سال گذشته تابستان را به دليل شيوع ويروس كرونا از دست داديم، اما خوشبختانه با فرا رسيدن سال جديد و با كاهش اين بيماري و باز شدن مرزهاي خارجي، اكثر مسافران تصميم گرفتند تابستان 1402 را در اين شهر سپري كنند. بهترين راه .تمام خاطرات تلخ روزهاي قرنطينه را فراموش كن.خب، تور سريلانكا مقصد رويايي شماست، شايد فكر كنيد كه در اين شرايط يافتن بهترين قيمت در تور سريلانكا بسيار دشوار است. در همين راستا كارشناسان مجرب ايرلاين نامي گشت آماده ارائه بهترين و متنوع ترين تور توريستي براي اين مقصد هستند تا به شما در رزرو يا خريد تور فصل تابستان سريلانكا كمك كنند و اين روزها را فراموش نشدني كنند.
در ادامه لازم به ذكر است كه شهروندان ايراني براي سفر به سريلانكا نيازي به دريافت ويزا ندارند اما براي اقامت 30 روزه آنها بايد 40 دلار در فرودگاه پرداخت كنند و ويزاي فرودگاهي 30 روز اعتبار دارد. تور در سريلانكا اغلب در شهرهاي كندي، كلمبو و بنتوتا انجام مي شود و ما پرواز مستقيم از تهران به شهرهاي كندي، كلمبو و بنتوتا نداريم و پرواز شما با توقف در پايتخت شركت هواپيمايي به مسير خود ادامه مي دهد. .
 
قيمت تور سريلانكا تابستان 1400
 
قيمت تور سريلانكا تابستان 1402 به عوامل مختلفي از جمله رزرو اقامتگاه با غذا، بليط هواپيما، نوع خدمات ارائه شده به شما، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهي، بيمه مسافرتي، تور Persian Leader انگليسي عالي بستگي دارد. تهيه تور و سيم كارت و.بسته به بسته سفري كه انتخاب مي كنيد بستگي به شما دارد، ممكن است نوسانات خاص خود را داشته باشد و پس از آن ديگر نيازي نيست نگران نرخ تور سريلانكا باشيد زيرا نامي گشت با ارائه سريلانكا تور در آخرين لحظه و سري ارزان قيمت، شرايط را برآورده مي كند. lanka تور به صورت منحصر به فرد و مرتبط ارائه مي شود تا بتوانيد از سفر خود نهايت لذت را ببريد و از بسته انتخابي خود تورB با كمترين قيمت براي سفر مورد نظر خود تور لذت ببريد.
پيشنهاد تور سريلانكا تابستان 1402 لازم است بدانيد كه بليط هواپيما از يك بليط چارتر ايجاد مي شود كه در قالب پيشنهادات ويژه به مسافران علاقه مند ارائه مي شود كه اغلب با هتلE در زمان سقوط بازار توريستي و در دوره فصل تركيب مي شود و سپس قطعا براي براي شما هم اتفاق افتاده كه پيشنهاد تور تابستاني 1402 سريلانكا با قيمت بسيار پايين با آژانس هاي مسافرتي خدمات كامل در فصول كم توريستي ارائه شده است، اما در فصل پر توريستي مانند بهار يا پاييز، همان قيمت تور 2 است. چند برابر يا حتي بيشتر فروخته مي شود.
بنابراين، پيشنهاد تور تابستان 1402 عمدتاً براي مقاصد محبوبي مانند سريلانكا ارائه مي شود، اما بايد بدانيد كه چرا بليط هواپيما به عنوان پيشنهاد براي علاقه مندان فروخته مي شود كه در برخي موارد و در شرايط مناسب، نزديك به پرواز است. ، اگر صندلي خالي است هواپيماها، ايرلاين ها يا شركت هاي چارتر براي جلوگيري از خالي شدن صندلي در هواپيما و همچنين جلب رضايت مشتريان با بليط ارزان هواپيما، بهترين زمان براي خريد تور سريلانكا چه زماني است. رودخانهپيشنهاد تورS ري لانكا تابستان 1400
قيمت پرواز به سريلانكا در تابستان تور چگونه تعيين مي شود؟ قبل از هر چيز بايد اطلاعات دقيقي در مورد پروازهاي اين مقصد داشته باشيد تا بتوانيد با ديد بازتري بليط هواپيما سريلانكا را رزرو و خريداري كنيد. براي سفر به سريلانكا بايد به پايتخت آن كلمبو سفر كنيد، هيچ پرواز مستقيمي از تهران به كلمبو وجود ندارد. اتحاد، امارات، كويت، قطر و عمان اير از تهران به كلمبو يك توقف دارند.
در حال حاضر به دليل عدم وجود پرواز به اين مقصد و همچنين نوسانات ارز، امكان اعلام قيمت واحد و مشخص و همچنين مشاهده ليست كامل قيمت پروازهاي سريلانكا به كلمبو در تاريخ وجود ندارد. مي خواهيد در قسمت پروازها ابتدا نوع بليط (يك طرفه يا چند مسيره) را داشته باشيد و سپس نقطه شروع، تاريخ سفر و تعداد مسافران و ساير اطلاعات مهم را ذكر كنيد. به محض كليك بر روي دكمه جستجو، تمامي پروازهاي موجود همراه با قيمت به شما نمايش داده مي شود.
 
پرواز تابستاني سريلانكا قيمت 1400
بهترين زمان براي خريد تور سريلانكا تابستان 1402 مسافران ايراني براي ورود به سريلانكا نياز به ويزا دارند.اين ويزا در فرودگاه و پس از ورود مسافر به يكي از فرودگاه هاي اين كشور در بدو ورود و با مهر پاسپورت فرد متقاضي ويزا صادر مي شود و ويزاي 30 روزه سريلانكا به صورت ETA و از زمان مشخصي براي دريافت ويزا تور، نيازي به سريلانكا نيست. شما مي توانيد به راحتي پرواز سريلانكا 1402 خود را به صورت تور 10 روز قبل از تاريخ سفر رزرو يا خريداري كنيد.
اما سوالي كه هيچ كس نمي تواند به شما بگويد اين است كه در "فصل هاي بالا" سريلانكا، بهتر است بليط خود را يكي دو ماه قبل از تاريخ سفر خريداري كنيد تا مبلغ كمتري بپردازيد، زيرا هر چه زمان سفر نزديك تر مي شود. .، قيمت بليط رفت و برگشت افزايش مي يابد و بهتر است هتل را از يك ماه تا 10 روز قبل از تاريخ سفر رزرو كنيد.
 
بهترين زمان براي خريد تور سريلانكا تابستان 1400
بهترين فعاليت هاي تابستاني در تور سريلانكا چيست؟ كوهنوردي در سريلانكا كوه نوردي يكي از محبوب ترين فعاليت ها در بين گردشگران است تور سريلانكا تابستان 1402، به خصوص اگر عاشق طبيعت هستيد. گذر از جنگل هاي استوايي و رفتن به دامنه كوه هاي با آب و هواي خنك كه در آن انواع مختلف گياهان، گياهان معطر و ادويه جات رشد مي كنند، لذت سفر شما را دو چندان مي كند و در طول مسير حيوانات كمياب را خواهيد ديد. ديد تعجب كردي.قله آدم يكي از پناهگاه هاي طبيعي سريلانكا است كه براي تماشاي طلوع درخشان خورشيد از قله آن بايد در شب فتح كنيد و قطعا ديگر اين قله را نخواهيد ديد و يكي از مناطق محبوب كوهنوردي سريلانكا است.اين امكان وجود دارد. لازم به ذكر است: صخره الا، قله ليتل آداما و رشته كوه Namunukula كه هر كدام طبيعتي استثنايي و كمياب دارند و به طور كلي مي توان گفت در سريلانكا هيچ منطقه كوه نوردي وجود ندارد.
 بهترين فعاليت هاي تابستاني در سريلانكا 1400
موج سواري در سريلانكابراي موج سواران علاقه مند به آب هاي خشن، سريلانكا يك شگفتي بي نظير است كه اين صخره هاي مرجاني به زيبايي خودنمايي مي كنند، اين لذت دو چندان است. در ساحل گوروبيلا مي توانيد امواجي به ارتفاع 1.5 متر را مشاهده كنيد كه به شما امكان مي دهد در طول 450 متر موج سواري كنيد. مقصد بعدي سريلانكا براي موج سواران Ahangama است و همچنين براي موج سواران مناسب است، اين ساحل داراي رستوران ها و مراكز خريد خوب زيادي است.در نهايت به ساحل خليج آرونگام خواهيد رسيد كه يكي از معروف ترين مقاصد گردشگري براي موج سواران و گردشگران در سراسر جهان است و فراموش نكنيد كه اين ساحل بايد در ليست سفر شما باشد.غواصي در سريلانكانقاط غواصي خوبي در همه جاي آسيا وجود دارد و سريلانكا نيز از اين قاعده مستثني نيست. در دل درياهاي سريلانكا مي توانيد باغ هاي مرجاني و انواع ماهي هاي استوايي را از نزديك ببينيد. تابستان بهترين زمان براي غواصي در درياي سريلانكا است زيرا چشم انداز خوبي در زير دريا داريد و تمامي شرايط مناسب براي اين ورزش آبي در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد. همچنين، بازديد از سواحل رويايي مانند Unwatuna، Kapitalya، Trincomalee، Weligama و Hikkaduwa را فراموش نكنيد. غواصي در سريلانكا در تابستان 1400
بالون سواري در سريلانكاشايد براي شما بالون سواري زياد هيجان انگيز و ماجراجويانه به نظر نرسد، اما شك نكنيد كه يكي از تفريحات منحصر به فرد گردشگران سريلانكا است. در عين حال عبور از ميان ابرها و بر فراز تپه ها با مناظر چشم نواز، جشن گرفتن رنگ هاي بكر و پرواز پرندگان زيبا مي تواند تجربه اي بي نظير براي شما باشد. همچنين اگر خوش شانس باشيد، مي توانيد در اين سفر هوايي كوتاه، حركت آزادانه گاوميش ها در آب و فيل ها را كه به آرامي راه مي روند از بالا تماشا كنيد.رفتينگ در سريلانكااگر به دنبال يك بعدازظهر پر از هيجان هستيد و ضربان قلب خود را تا حد امكان بالا مي بريد، رفتينگ آبي در تور سريلانكا را امتحان كنيد. رفتينگ تورs سطوح مختلفي دارد. به عنوان مثال، اگر يك حرفه اي هستيد، مي توانيد از رفتينگ تور در رودخانه Kotmale لذت ببريد، كه حدود 6 ساعت پارو زدن در دل كوه ها است.
 رفتينگ در سريلانكا در تابستان
نحوه رزرو تور سريلانكا تابستان 1402 كساني از شما كه علاقه مند به رزرو يا خريد تور سريلانكا هستيد مي توانيد به راحتي و در كمترين زمان سفر تور مورد نظر خود را از سيستم رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنيد. براي خريد تور سريلانكا در تابستان امسال دو گزينه پيش رو داريد. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه اي كه ما ارائه مي دهيم براي شماست يا يك پرواز + هتل را انتخاب كنيد كه در آن شما مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود. كافي است در قسمت بسته هاي مسافرتي وبسايت، تاريخ حركت، تعداد مسافر و تعداد اتاق را انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمامي اطلاعات به شما نمايش داده شود.
در اين مرحله براي جستجوي راحت تر، امكان اعمال فيلتر براي تعداد ستاره هاي هتل، امتياز مسافر به هتل، نوع اقامت، مبلغ، محل هتل و زمان پرواز و انتخاب ايرلاين وجود دارد كه با انتخاب هر يك از آنها مي توانيد به مرحله آخر برويد، يعني رزرو يك سفر تور شما تنها هستيد.آژانس نامي گشت سيستم رزرو 24 ساعته براي رزرو آنلاين تور سفر به اين مقصد در هر ساعت از شبانه روز در اختيار شما قرار داده است. به سادگي زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص كنيد تا تمام تور موجود به آن مقصد براي شما نمايش داده شود. در نهايت در صورت وجود سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي به شما مي باشد.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/sri-lanka/summer

نظرتان را بنویسید