تور تابستان مالديو

تور تابستان مالديو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
نامی گشت ایرانیان

تور تابستان مالديو 1402
 مكاني پر از آرامش و شگفتي ها، بهشتي طبيعي با آب و هواي دلپذير و سرزميني فريبنده با مناظر شگفت انگيز، مي توانيد در تور مالديو تابستان 1402 تجربه كنيد و اين مقصد اساسا آرامش مطلق را براي شما مسافران به ارمغان مي آورد. سفر به مالديو در فصل تابستان بدون شك يكي از رويايي ترين سفرهاي شما خواهد بود چرا كه اين جزيره سرسبز كوچكترين كشور قاره آسيا است كه با سواحل تميز و مرجاني، اقامتگاه هاي مجلل، آماده پذيرايي از شما مسافران است تور مالديو. تالاب هاي تميزخوب جالب است بدانيد كه مالديو به دليل قرار گرفتن در نزديكي اقيانوس هند داراي آب و هواي معتدل و مطبوعي براي سفر در طول سال است و خوشبختانه در هر زماني از سال مي توانيد از آرامش دريا لذت ببريد. سواحل رويايي آن و همچنين ورزش هاي آبي هيجان انگيز. البته طبيعي است كه با فرا رسيدن فصل تابستان دماي مالديو نيز افزايش مي يابد، اما همچنان زمان مناسبي براي سفر به اين كشور است و گرماي هوا اين فصل را بهترين زمان براي سفر به اين كشور كرده است. در سواحل منحصر به فرد مالديو آفتاب بگيريد. تجربه غواصي نهايي در اقيانوس نيز يكي از لذت هاي سفر به مالديو در تابستان است.تور مالديو تابستان 1400
 خوشبختانه تور مالديو تابستان 1402 يكي از آن پكيج هاي مسافرتي خارجي است كه مسافران ايراني براي رزرو آن نيازي به ويزا ندارند. در واقع ويزاي تور مالديو در فرودگاه صادر مي شود. بنابراين در بدو ورود با پرداخت 50-70 دلار و ارائه پاسپورت معتبر اين امكان را داريد كه بدون نگراني مهر ورود به اين كشور را بگيريد و سفر خود را آغاز كنيد. علاوه بر اين، مداركي كه براي رزرو تابستان تور مالديو و دريافت ويزا نياز داريد شامل موارد زير است:
براي دريافت ويزاي مالديو، پاسپورت شما بايد حداقل ۷ ماه اعتبار داشته باشد.هنگام ورود به فرودگاه، هتل watcher (برگ رزرو هتل) را با خود ببريد.براي دريافت ويزاي مالديو در فرودگاه لازم است براي هر روز اقامت در اين كشور 50 دلار پول نقد همراه داشته باشيد.يك عكس تمام قد بياريدويزاي مالديو 30 روز اعتبار دارد. 
قيمت تور تابستان مالديو
 
توجه داشته باشيد كه قيمت تور مالديو تابستان 1402 بسته به خدمات ارائه شده و تعداد روزهاي سفر كاملا متفاوت است.البته اين موارد را در كنار هزينه بليط هواپيماهاي خارجي (قطر ايرويز و عمان اير) و نرخ رزرو هتلE براي اقامت در مالديو قرار دهيد كه همگي باعث تغيير نرخ تور مالديو در تابستان مي شود. ما در آژانس نامي گشت سعي مي كنيم با ارائه تور ارزان در مالديو براي تابستان، علاوه بر پرداخت هزينه كمتر، از سفرهاي تابستاني خود لذت ببريد.
پيشنهاد تور مالديو تابستان 1402 حتما بارها پيشنهاد تور Maldives يا پيشنهاد تور مالديو تابستان 1402 را شنيده ايد و از خود پرسيده ايد كه اين تور ها چيست؟ خب بايد بگوييم كه همان طور كه از اسمش پيداست به لحظه آخري تور تور گفته مي شود كه معمولا 1 الي 2 روز بيشتر تا تاريخ شروع تور باقي نمانده و نمايندگي ها به دليل تكميل نشدن سهميه رزرو شده خود. تا تور خود را 10٪ تا 50٪ كمتر از قيمت واقعي، از جمله ارزان تور مالديو، بفروشند. پيشنهاد تور مالديو تابستان 1402 براي تعطيلات سال نو، نوروز بايرام، تابستان و تعطيلات رسمي طولاني در دسترس مسافران است.پيشنهاد تور مالديو تابستان 1400
قيمت پرواز مالديو در تابستان تور چگونه تعيين مي شود؟ ابتدا مي خواهيم اطلاعات كلي در مورد پروازهاي مالديو به شما بدهيم، به عنوان مثال توجه داشته باشيد كه در حال حاضر هيچ پرواز مستقيمي بين ايران و مالديو وجود ندارد و همه پروازها حداقل 1 يا 2 توقف در كشورهاي مختلف دارند. همچنين براي اطلاع از هزينه پرواز مالديو با ارزان ترين قيمت از طريق راه هاي ارتباطي سايت با ما تماس بگيريد.
علاوه بر اين، شما راه ديگري داريد. به عنوان مثال ابتدا برنامه پرواز مالديو را بررسي كنيد و براي آن بايد در قسمت پرواز خارجي نوع بليط (بليط رفت و برگشت يا يك طرفه) و سپس ساير مشخصات مانند مبدا، مقصد، تاريخ برگشت، كلاس پرواز، شماره پرواز را انتخاب كنيد. مسافران و. را مشخص كرده و در نهايت دكمه جستجوي پرواز را كليك كنيد تا در كمتر از چند ثانيه نتايج پروازهاي مالديو از تهران و ساير شهرهاي ايران براي شما نمايش داده شود.
 
قيمت پرواز تور مالديو تابستان 1400
بهترين زمان براي خريد تور مالديو تابستان 1402 از آنجايي كه فصل تابستان به فصل شلوغي مالديو معروف است، بهتر است حداقل 2 هفته قبل از سفر، تور تابستان 1402 مالديو را خريداري كنيد، اما پيشنهاد نامي گشتA براي شما مسافران عزيز، 10 تا 14 روز قبل ادامه دارد. تاريخ سفر براي رزرو يا خريد تور مالديو.اما نكته اي كه بايد به آن توجه كنيد و شايد كمتر كسي به شما گفته باشد اين است كه در «فصل بالا» بهتر است بليط خود را يكي دو ماه قبل از تاريخ سفر بخريد تا مبلغ كمتري بپردازيد، چرا هرچه نزديك مي شويد. تا زمان سفر، قيمت بليط رفت و برگشت افزايش مي يابد.
 
بهترين زمان براي خريد تور مالديو تابستان 1400
بهترين فعاليت هاي تابستاني در تور مالديو چيست؟ پرواز در هواپيما را تجربه كنيداگر عاشق هيجان هستيد و مي خواهيد آدرنالين خون شما بسيار بالا باشد، فلاي بورد يكي از بهترين كارهايي است كه مي توانيد در مالديو انجام دهيد. Fly boarding كه در بسياري از سواحل تفريحي موجود است، به عنوان يكي از بهترين تفريحات ساحلي در مالديو شناخته شده است و طرفداران زيادي دارد.
در فلاي بورد اين امكان را داريد كه با يك تخته بر فراز دريا و جزاير زيباي مالديو پرواز كنيد و از ديدن اين مناظر لذت ببريد. به طور كلي در ماه هاي گرم سال، شرايط استفاده از فلاي بورد در اين مقصد راحت تر است. در ماه هاي سرد سال اين تفريح ​​كمتر در بين گردشگران رواج دارد.همچنين اگر فلاي بورد بلد نيستيد مي توانيد در محل و با پرداخت هزينه بيشتر آموزش هاي لازم را دريافت كنيد.
 
بهترين هاي تور مالديو تابستان 1400 سرگرمي هيجان انگيز در زيردريايي هاي كوچكتماشاي دنياي زير آب و جاذبه هاي شگفت انگيز آن مي تواند براي همه سرگرم كننده و جالب باشد. اين فرصت در مالديو براي شما فراهم شده است. يكي از هيجان انگيزترين فعاليت هاي تابستاني در مالديو اين است كه با زيردريايي هاي كوچكي كه در سواحل ساخته شده اند به زير آب برويد و لذت زيادي ببريد. با اين ساب ها مي توان به اعماق نسبتا كم رفت و بنابراين اين ساب هاي كوچك در بين تورB ها بسيار محبوب هستند.
 
جت سواري اوج هيجان و لذت استجت سواري يكي ديگر از تفريحات تابستاني در مالديو است كه ممكن است براي شما جذاب باشد. اين تفريح ​​جذاب سرشار از هيجان، سرعت و شادي است و در تمامي جزاير مالديو مي توان جت اسكي سواري كرد و امكاناتي كه براي جت اسكي در نظر گرفته شده با بالاترين كيفيت ساخته شده و در عين حال قيمت آن ها مقرون به صرفه است.
 
تفريحات دريايي در مالديو
قايقراني كاتاماراناجازه دهيد آب‌هاي شفاف و نيلگون اقيانوس هند شما را در حالي كه در ميان منظره‌اي رويايي و هيبت‌آميز استراحت مي‌كنيد، غوطه‌ور كند! اين قايق‌هاي تفريحي بسيار آرامش‌بخش هستند و مي‌توانيد از منظره خيره‌كننده مالديو در حالي كه به تنهايي يا با دوستان يا خانواده خود استراحت مي‌كنيد، لذت ببريد.قايق سواري مي تواند يك فعاليت هيجان انگيز و سرگرم كننده براي شما باشد. قايقراني با كاتاماران در مالديو بسيار لذت بخش است، به خصوص در غروب خورشيد كه منظره شگفت انگيزي از دريا را به شما مي دهد!
 
پاراسلسوسپرواز با پاراگلايدر بر فراز اقيانوس و تماشاي هتلهتلE و جزيره چشمگير مالديو از آسمان تجربه متفاوت و منحصر به فردي است كه نمي توانيد شبيه آن را پيدا كنيد.
 
پاراسل هاي مالديو
كشتي تفريحييكي از جاذبه هاي تور در اين مقصد بدون شك كشتي هاي تفريحي تور در برخي از هتل مالديو است كه در اين سفر انواع غذاها و نوشيدني هاي لذيذ با سرگرمي هاي بي نظير براي شما فراهم مي شود و مناظر شگفت انگيزي را در اين سفر خواهيد ديد. كروز را مشاهده خواهد كرد.
 
غواصي در مالديودر بسياري از هتل دسترسي عالي به صخره هاي مرجاني و سايت هاي غواصي فراهم شده است كه با توجه به اكوسيستم غني دنياي زير آب اين صخره هاي مرجاني تجربه اي وصف ناپذير خواهد بود.
 
نحوه رزرو تور مالديو در تابستان 1400
 نحوه رزرو تور مالديو تابستان 1402 كساني از شما كه علاقه مند به رزرو يا خريد تور مالديو هستيد مي توانيد به راحتي و در كمترين زمان سفر تور مورد نظر خود را از سيستم رزرو آنلاين 24 ساعته در صفحه اصلي نامي گشت خريداري كنيد.براي خريد تور Maldives Bulgaria 1402 دو گزينه خواهيد داشت. بسته هاي عالي تور را خريداري كنيد كه برنامه اي كه ما ارائه مي دهيم براي شماست يا يك پرواز + هتل را انتخاب كنيد كه در آن شما مدير سفر خود به اين مقصد خواهيد بود. فقط كافيه
در قسمت بسته مسافرتي سايت، تاريخ حركت، تعداد مسافران و تعداد اتاق ها را انتخاب كنيد تا گزينه هاي مختلف با تمام اطلاعات به شما نمايش داده شود و در اين مرحله براي جستجوي راحت تر، امكان اعمال فيلتر براي تعداد ستاره هتل، امتياز مسافران به هتل، نوع اقامت، مبلغ، مكان هتل و زمان پرواز و انتخاب ايرلاين ارائه شده است كه با انتخاب هر يك از آنها به مرحله نهايي رزرو سفر تور خود هدايت خواهيد شد.
آژانس نامي گشت سيستم رزرو 24 ساعته براي رزرو آنلاين تور سفر به اين مقصد در هر ساعت از شبانه روز در اختيار شما قرار داده است. به سادگي زمان سفر و تعداد مسافران را مشخص كنيد تا تمام تور موجود به اين مقاصد براي شما نمايش داده شود. در نهايت در صورت وجود سوال يا مشكل، تيم پشتيباني نامي گشت در هر ساعت از شبانه روز آماده پاسخگويي به شما مي باشد.

منبع : https://www.namigasht.com/tours/maldives/summer

مطلب بعدی
تور يزد
نظرتان را بنویسید