طول عمر کامپوزیت ونیر چقدر است ؟

طول عمر کامپوزیت ونیر چقدر است ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

چه کسانی کاندیدای مناسبی برای کامپوزیت ونیر در شیراز هستند ؟
اگر دندان های سالمی دارید که هیچ کدام پوسیده نیست و درد نمی کند و در واقع نیاز به ترمیم ندارد و یا مشکلات و بیماری های مربوط به لثه را ندارید و فقط دندان های شما مشکلات جزئی شامل شکستن تکه ای از دندان دارد و یا به مرور دندان هایتان تغییر رنگ داده است و تمایل دارید کمی روشن تر شوند ، کامپوزیت ونیر برایتان مناسب است.

با کامپوزیت ونیر قادر به برطرف کردن مشکلات و عیب های بزرگ دندان های خود نمی باشید. به همین دلیل دندانپزشکان کامپوزیت ونیر را به افرادی که دندان های آن ها فاصله زیادی از یکدیگر دارند ، توصیه نمی کنند. یا افرادی که دندان های کوچکی دارند و تمایل دارند طول آن ها را بیشتر کنند ، بهتر است با دریافت مشاوره از متخصص ، از روش های دیگری برای رفع و اصلاح مشکلات دندان خود استفاده کنند.

مرتبط بخوانید : مرکز لازک چشم در شیراز – مرکز لیزر در شیراز

سوالات متداول 
بهترین مرکز کامپوزیت ونیر در شیراز کجاست ؟
در این مقاله از سایت پاسخ تو بهترین مراکز کامپوزیت ونیر در شیراز را برایتان ارائه کرده ایم.

طول عمر کامپوزیت ونیر چقدر است ؟
طول عمر کامپوزیت ونیر 5 تا 6 سال است که البته با رعایت نکات بهداشت دهان و دندان می توان آن را تا 9 و یا 10 سال نیز افزایش داد.

کامپوزیت ونیر به چه کسانی توصیه می شود ؟
افرادی که دارای مشکل جزئی دندان شامل شکستگی ، ترک خوردگی ، تغییر رنگ و … هستند ؛ می توانند با کامپوزیت ونیر مشکلات ظاهری دندان های خود را رفع کنند.کامپوزیت ونیر در شیراز از راه های درمانی دندان ها است که برای زیباتر شدن لبخند و با هدف اصلاح نافرمی و ناهماهنگی های دندان ، رفع شکستگی و رنگ زرد آن ها انجام می شود. اگر شما نیز مایل هستید با هزینه کم تری نسبت به دیگر روش های درمانی دندان ها ، طرح لبخند خود را اصلاح کنید و مشکلات ظاهری دندان هایتان را رفع نمایید ، کامپوزیت ونیر روش مناسبی برایتان می باشد. به منظور سهولت کار افرادی که مابل به انجام کامپوزیت ونیر در شیراز هستند ، در ادامه فهرستی از بهترین مراکز و متخصصان کامپوزیت ونیر در شیراز را ارائه کرده ایم.

کامپوزیت ونیر چیست ؟
کامپوزیت ونیر از روکش های دندان می باشد که به شیوه مدرن دندانپزشکی بر روی دندان ها قرار می گیرد. از مزیت های این روش نسبت به دیگر روش ها این است که دندان ها تراش نمی خورد و تنها در یک جلسه قالبگیری شده و بر روی دندان ها چسبانده می شود.

کامپوزیت ونیر سبب می شود که فرم دندان ها اصلاح شده و هر گونه کج بودن ، نافرمی و یا شکستگی و ترک خوردگی آن ها با کامپوزیت ونیر پوشش داده شود. از دلایل پرطرفدار بودن کامپوزیت ونیر این است که متناسب با رنگ دندان ها و در فرم دندان های بیمار مورد استفاده قرار می گیرد و به کمک نور چراغ پزشکی در جای خود خشک و محکم می شود.

در این روش ، رنگ کامپوزیت ها توسط مراجعه کننده انتخاب میشود و معمولا برای جذابیت بیشتر رنگ سفید تر از دندان شخص انتخاب میشود.

این روش نیازی به تراشیدن دندان ها ندارد اما گاهی دندان های بیمار ممکن است نافرمی زیادی داشته باشند و پزشک برای اصلاح طرح لبخند ، اقدام به تراش کمی از دندان ها نماید. بنابراین این روش آسیب زیادی به دندان های فرد نمی رساند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BzjX
نظرتان را بنویسید