توصیه می‌شود این نکات را هم در مورد کفش ورزشی به خاطر بسپارید

توصیه می‌شود این نکات را هم در مورد کفش ورزشی به خاطر بسپارید
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
adidasderakhti

 

مد و ظاهر کفش: کفش را به خاطر مد و ظاهر خریداری نکنید، زیرا ممکن است بی کیفیت بوده و ضمن ایجاد پا درد و کمر درد، پس از مدت کوتاهی از چرخه‌ی استفاده خارج گردد.

پیانو زدن انگشتان: کفش ورزشی زنانه باید به گونه‌ای راحت و اندازه باشد که انگشتان به راحتی در آن حرکت نمایند و اصطلاحا شما بتوانید” با انگشتان پایتان پیانو ” بزنید.

زمان خرید کفش: معمولا پا در بعد از ظهر و حوالی ساعت ۴ به بالاترین سایز خود می‌رسد، این بازه زمانی بهترین موقع برای خرید کفش است.

سایزبندی برندها متفاوت است: در انتخاب سایز کفش ورزشی اشتباه نکنید، سایزبندی هر برند با برند دیگر متفاوت است، پس کفش را بپوشید و از اندازه‌ بودن آن مطمئن شوید.

خرید مطمئن: برای اطمینان از کیفیت کفش، به نمایندگی‌‌های مجاز و معتبر مراجعه کنید یا از فروشگاه‌ها ی آنلاین و اینترنتی خرید نمایید.

کفش ورزشی زنانه

کفش‌ ورزشی زنانه ، یک قسمت ضروری و به عنوان یکی از ابزار اصلی انجام هر تمرین و رشته ورزشی مطرح است. انتخاب کفش مناسب ورزش در سلامت عضلات و اسکلت شما در حین ورزش موثر می‌باشد. یک کفش مناسب می‌تواند جلوی بروز بسیاری حوادث، جراحات و دردها را بگیرد. تهیه کفش ورزشی زنانه مناسب که امروزه برای اجرای بهتر ورزش بسیار مهم بوده، دارای سه کارکرد اصلی حفاظت از پا، راحتی و حمل وزن بدن است.

به طور کلی عناصر آناتومیک و فیزیولوژیک به طور همزمان سبب حرکت موثر می‌شوند. درحرکت سه فاکتور حرکت ایمن، حرکت موثر و حرکت با کیفیت، بسیار مهم است. آناتومی اصلی یک پا را 26 استخوان، 33 مفصل، 19 عضله و یک گروه از لیگامنت‌ها تشکیل می‌دهند که ساختار پا نقش بسیار مهمی درحرکت دارد. علوم حرکت‌شناسی و بیومکانیک در حرکت پا بسیار به یکدیگر وابسته هستند. یک پا به طور متوسط روزانه 10هزار بار با زمین برخورد می‌کند و به طور میانگین 186 هزار و 75 کیلومتر را در طول زندگی طی خواهد کرد، در پرش یک پا و یا دریک گام بلند حدود 315 و نیم کیلومتر فشار روی پای ورزشکار وارد می‌شود.

در پا سه مکانیسم ذخیره انرژی (جذب شوک) شامل کشش تاندون آشیل، صاف شدن قوس پا و بالشتک زیرپاشنه پـا وجود دارد. متخصصان معتقدند استفاده از کفش‌های غیراستاندارد حتی بر اعصاب و روان و راندمان کار انسان نیز تاثیر نامطلوبی می‌گذارد. از مهم‌ترین اعضایی که ارتباط مستقیم با پا دارد، کمر و ستون فقرات است که بیش‌ترین آسیب را از کفش غیراستاندارد می‌بیند. همچنین استفاده از این قبیل کفش‌ها موجب اختلال در راه رفتن و تعادل می‌شود. در هنگام ورزش کردن نیز استفاده از کفش مخصوص هر رشته ورزشی اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد چرا که هر ورزش شامل فعالیت‌ها، تحرکات و شرایط خاص خود است و لازم است از کفش مخصوص آن رشته استفاده شود. اما با وجود تنوع محصولات یافتن کفش مناسب می‌تواند یک چالش باشد.

منبع : فروشگاه لوازم ورزشی

آدیداس درختی

https://adidasderakhti.ir/product-category/%da%a9%d9%81%d8%b4/%da%a9%d9%81%d8%b4-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87/

 

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qOW7
نظرتان را بنویسید