چرا خرید ویلا و ملک در ترکیه را توصیه می کنیم؟

چرا خرید ویلا و ملک در ترکیه را توصیه می کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
سپیده

بازار املاک و مستغلات ترکیه دارایی های با کیفیت بالا را ارائه می دهد که تمام استانداردهای ساخت و ساز و طراحی مدرن را برآورده می کند. اگر به دنبال یک خانه عالی یا سرمایه گذاری سودآور هستید، خرید ملک در ترکیه یک گزینه عالی است.

داشتن خانه در ترکیه نه تنها راحت، بلکه مفید است. در ادامه به مزایای خرید خانه و ویلا در ترکیه می پردازیم.

1. تعطیلات. رزرو هتل، پیروی از برنامه و قوانین هتل ها، نیاز به تحمل گردشگران متعدد - همه این موارد را فراموش خواهید کرد. با داشتن ویلا در کنار دریا می توانید هر زمان که بخواهید به تعطیلات بروید.

2. صرفه جویی در هزینه ها. ویلاها گران‌ترین نوع ملک هستند. علاوه بر این، شما یک خانه کاملاً مجهز برای نقل مکان دریافت می کنید.

3. سرمایه گذاری. شما مختار هستید که با ملک جدید خود چه کاری انجام دهید: می توانید آن را اجاره کنید یا بفروشید. به هر حال شما مقداری سود خواهید داشت زیرا قیمت ملک دائما در حال افزایش است.

4. مالکیت زمین. با خرید ویلا صاحب یک قطعه زمین نزدیک خانه می شوید. اتباع خارجی می توانند زمینی به میزان بیش از 10 درصد مساحت هر استان و حداکثر 30 هکتار برای یک نفر خریداری کنند.

5. محیطی دوستانه. ویلاها معمولاً در مناطق پرجمعیت واقع نمی شوند. استثنا فقط کسانی هستند که در خط مقدم هستند.

6. استانداردهای توسعه شهری در ترکیه توسعه متراکم را ممنوع می کند. بنابراین، دولت ارزش معماری شهر و محیط زیست را حفظ می کند.

منبع: چرا خرید ویلا و ملک در ترکیه را توصیه می کنیم؟

نظرتان را بنویسید