عوارض و خطرات عمل لازک

عوارض و خطرات عمل لازک
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

عوارض و خطرات عمل مرکز لازک چشم در تهران
پس از انجام عمل جراحی لازک چشم برخی از بیماران عوارضی را گزارش کرده اند که در روزهای ابتدایی به وجود آمده اما به مرور از بین رفته است که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم :

سوزش خفیف
حساسيت داشتن به نور
ديدن هاله ای درخشان
خيره شدن در محيط هاي کم نور
خشکی چشم
كاهش تيزی چشم
کم شدن تولید اشک پس از لازک چشم
عفونت چشمی از عوارض نادر لازک چشم
مرتبط بخوانید : بوتاکس پیشانی در تهران – فهرست 10 تایی مراکز بوتاکس پیشانی در تهران

سوالات متداول
بهترین مراکز لازک چشم در تهران کجاست ؟
برای اطلاع از بهترین مراکز لازک چشم در تهران ، به مقاله فوق مراجعه کنید.

آیا لازک چشم با عوارض خاصی نیز همراه است ؟
در برخی از موارد بیماران عوارضی شامل سوزش چشم ، خشکی چشم ، حساسیت به نور و … را تجربه کرده اند که البته پس از مدتی از بین رفته است.

هزینه عمل لازک چشم در تهران چقدر است ؟
هزینه لازم چشم وابسته به موقعیت مکانی کلینیک ، سابقه و تجربه پزشک و … وابسته است. توصیه می شود برای اطلاع از هزینه دقیق جراحی لازک چشم حتما به کلینیک مورد نظرتان مراجعه کنید.قبل و بعد از عمل لازک چشم در تهران بايد به چه نكاتی توجه كرد ؟
پیش از انجام لازک چشم ، ابتدا پزشک چشم بیمار را معاینه می کند تا متوجه شود آیا عمل جراحی لازک چشم برای او مناسب است یا خیر. چراکه زمانی پزشک عمل جراحی لازم را به بیمار پیشنهاد می دهد که برای او مناسب باشد و به درمان مشکلات او کمک کند.

معمولا اغلب پزشکان بر این باور هستند که پیش از انجام عمل لازک چشم ، از لنزهای طبی استفاده نشود چراکه امکان دارد شکل طبیعی قرنیه چشم را تغییر دهد. در روز جراحی نیز بودن یک فرد برای مراقبت از بیمار ضروری است.

پس از عمل جراحی در مرکز لازک چشم در تهران نیز بهتر است بیمار برای یک هفته استراحت کند و هیچ گونه فشار فیزیکی شامل مالیدن چشم ، پاک کردن چشم با دستمال و … را به چشمان خود وارد نکند. در تمامی این مدت نیز بیمار باید سعی کند تا قبل از برداشتن پانسمان ، چشمانش با آب برخوردی نداشته باشند. در مواقع نیاز فقط می توان با دستمال مرطوب چشم ها را با فشار کم پاک کرد.

پس از عمل جراحی لازک نیز پزشک استفاده از برخی مسکن ها و قطره ها را تجویز می کند. توصیه می شود از قطره ها در زمان بیداری استفاده گردد. تا دو هفته بعد از عمل جراحی بهتر است از مصرف دخانیات و سیگار جلوگیری کنید به طوری که حتی در معرض دود آن نیز قرار نگیرید. برای به دست آوردن دید مناسب بهتر است چند هفته ای صبوری کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LLwW
نظرتان را بنویسید