راهنمای شرکت و موفقیت در المپیاد ریاضی

راهنمای شرکت و موفقیت در المپیاد ریاضی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

دانلود دفترچه سوالات المپیاد ریاضی دانش آموزی  1401
المپیاد ریاضی برای دانش آموزان مشغول به تحصیل در پایه های تحصیلی دهم و یازدهم برگزار می شود و شامل مراحل اول ، دوم ، دوره تابستانی و دوره انتخابی تیم ملی است. دانش آموزانی که در هر مرحله نمره لازم را به دست آورند می توانند وارد مرحله بعد شوند.

مرتبط بخوانید : اعلام نتایج المپیاد – ثبت نام المپیاد دانش آموزی متوسطه دوم

سوالات المپیاد ریاضی دانش آموزی از 4 مبحث ترکیبات ، جبر ، هندسه و نظریه اعداد طراحی می شود که در سه مرحله نیز این آزمون برگزار می گردد. دانش آموزان حدود 3 الی 4 ساعت فرصت دارند که به حدود 30 سوال چند گزینه ای که البته تعداد سوالات در مراحل مختلف ، متفاوت است ، پاسخ دهند و برترین آنها که بیشترین نمره را کسب کرده ند ، وارد مرحله بعد خواهند شد.

احتمالا این را هم بپسندید  سوالات المپیاد شیمی دانش آموزی - نمونه سوالات المپیاد شیمی 1401
دانلود سوالات المپیاد ریاضی دانش آموزی + کلید مرحله اول

دانلود دفترچه سوال المپیاد ریاضی دانش آموزی + کلید مرحله دوم

برای دانلود سوالات مرحله اول و مرحله دوم المپیاد ریاضیات دانش آموزی می توانید بر روی لینک های فوق کلیک نمایید.

مراحل المپیاد ریاضی 
همانطور که گفته شد ، المپیاد ریاضی در چند مرحله برگزار می شود که زمان برگزاری آزمون مرحله اول در زمستان و در دی ماه بوده و حدود 1500 نفر از میان 10 هزار نفر انتخاب شده و وارد مرحله دوم می شوند.

مرحله دوم المپیاد ریاضی طی دو روز برگزار می شود که روز اول برای سوالات تستی و روز دوم برای سوالات تشریحی است. از میان حدود 1500 دانش آموزی که در آزمون مرحله اول حضور دارند ، حداکثر 40 نفر آنها انتخاب شده و برای دوره دو ماهه آموزشی تابستان معرفی می شوند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9Jq8
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر