زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
همه داوطلبانی که قصد قبولی و تحصیل در رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی را دارند می بایست علاوه بر آزمون کتبی کنکور سراسری در آزمون عملی نیز شرکت کنند . زمان انجام آزمون عملی این رشته ها چند روز بعد از برگزاری کنکور سراسری و زمان برگزاری مصاحبه معرفی شدگان چند برابر ظرفیت دانشگاه فرهنگیان بعد از مرحله انتخاب رشته است .




پذیرش در رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی در دو مرحله انجام می شود و داوطلبان علاوه بر گذراندن آزمون کتبی ، باید در مرحله دوم یعنی آزمون عملی هم شرکت کنند که در هر قسمت نمره مجزایی برای داوطلبان در نظر گرفته شده است .

البته متقاضیان تحصیل در رشته های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی پردیس‌ های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی علاوه بر آزمون عملی باید در مصاحبه بررسی شرایط عمومی تحصیل در این دانشگاه ها که به صورت چند برابر ظرفیت توسط سازمان سنجش اعلام می شود نیز شرکت کنند .

معمولا آزمون عملی برای همه علاقمندان به رشته های مذکور ، بعد از برگزاری کنکور سراسری و مصاحبه بررسی صلاحیت عمومی پذیرش و تحصیل در رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه های فرهنگیان بعد از پایان مرحله انتخاب رشته ، انجام می شود و داوطلبان لازم است در بازه های زمانی تعیین شده توسط سازمان سنجش به حوزه برگزاری آزمون عملی و مصاحبه مراجعه کنند  .

بنابراین اطلاع از تاریخ دقیق این آزمون برای علاقمندان به این رشته ها در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پردیس دانشگاه های فرهنگیان از اهمیت بالایی برخوردار است و از آنجایی که زمان های مذکور قابل تمدید و تکرار نیست اهمیت اطلاع از آن را دو چندان می کند . به همین دلیل در ادامه این مقاله به بررسی زمان برگزاری آزمون عملی و مصاحبه رشته های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی در موسسات آموزش عالی و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی 99 پرداخته شده است .



زمان و محل برگزاری آزمون عملی علوم ورزشی 99
همه علاقمندان به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی و پردیس دانشگاه فرهنگیان باید در آزمون عملی شرکت کنند . این آزمون ، چند روز بعد از زمان برگزاری کنکور سراسری در روزهای  27 لغایت 30 شهریور 99 به ترتیب دو روز برای آقایان و دو روز برای خانم ها برگزار می ‌شود و همه داوطلبانی که نسبت به پرداخت هزینه علاقمندی به شرکت در آزمون اقدام کرده‌ اند می ‌توانند در موعد مقرر در جلسه حضور داشته باشند . 



برای دریافت فایل زمان و محل برگزاری آزمون عملی علوم ورزشی و آمورش تربیت بدنی کنکور 99 کلیک کنید .



 محل برگزاری آزمون مقدماتی رشته های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی کنکور 99



محل برگزاری آزمون عملی رشته های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالس و دانشگاه فرهنگیان به صورت استانی بوده و هر سال سازمان سنجش طی اطلاعیه ای محل برگزاری آزمون عملی را برای هر استان اعلام می کند . 


نکته 1 : نمره اخذ شده در آزمون عملی به عنوان یک درس با ضریب 4 در نمره کل داوطلب در نظر گرفته می شود .

نکته 2 : داوطلبان برای حضور در این جلسه باید کارت ورود به جلسه دریافت کنند این کارت توسط حوزه امتحانی به صورت حضوری در روز آزمون به داوطلبان ارائه می شود .





بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش محل برگزاری آزمون در تاریخ 23 شهریور 99 اعلام می شود .



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون عملی کنکور هنر






نکات مهم در خصوص برگزاری آزمون رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی کنکور 99
 داوطلبان به منظور شرکت در آزمون عملی علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی باید هزینه ای بابت معاینه پزشکی و تست های سلامت و تندرستی پرداخت کنند . 

  متقاضیان لازم است حداکثر تا تاریخ 26 شهریور 99 نسبت به پرداخت هزینه معاینه پزشكی و تست ‌های سلامت و تندرستی به مبلغ 45 هزار تومان به شماره حساب 4001022603001582 و یا به شماره شبا IR760100004001022603001582 شناسه واریزی 385022674140107005100300340006 نزد بانک مركزی به نام درآمد اختصاصی پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی واریز نموده و یا مراجعه به درگاه پژوهشگاه به نشانی www.ssrc.ac.ir به صورت برخط ( آنلاین ) پرداخت نموده کنند .

 همچنين لازم است عبارت « بابت معاینه پزشكی و تست ‌های سلامت و تندرستی آزمون عملی رشته علوم ورزشی سال 99 » روی اصل فیش واریزی درج شده و آن را در روز آزمون تحویل حوزه آزمون عملی نمایند .

  كارت شركت در آزمون عملی تربیت بدنی در حوزهای برگزاری آزمون عملی تحویل متقاضیان خواهد شد

  همراه داشتن یک قطعه عكس 4×3 ، لباس‌ و كفش‌ ورزشی‌ ، اصل شناسنامه و یا كارت ملی و اصل فیش هزینه تست‌ های سلامت و تندرستی الزامی است .

 همه متقاضیان موظف هستند وسایل بهداشتی لازم از جمله 3 عدد ماسک ، دو جفت دستکش لایتکس و مواد ضد عفونی کننده همراه داشته باشند تا در زمان حضور در دانشگاه اقدام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی نمایند .

 همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز یک‌ شنبه مورخ 23 شهریور 99 به سامانه خوداظهاری بیماری کرونایی داوطلبان کنکور سراسری به آدرس salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری ، اقدام و پرینت آن را در روز برگزاری آزمون نزد خود داشته باشند .

حتما بخوانید: نحوه خودارزیابی کرونا داوطلبان کنکور سراسری
   متقاضیانی که در زمان اجرای این آزمون یعنی 27 لغایت 30 شهریور ماه ، دارای نشانه‌ های ابتلا به بیماری کرونا ویروس بوده و علائم بیماری آن ها از تاریخ 99/06/15 به صورت قطعی تایید گردیده ، لازم است از روز های 22 و 23 شهریور ماه با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش ( بخش آزمون سراسری ) فرم خوداظهاری مبتلایان به بیماری کرونا را تکمیل نموده و گواهی مبنی بر داشتن بیماری کرونا ( تاییدیه بیمارستان و یا نتیجه تست یا آزمایش مبنی بر مثبت بودن به ویروس کرونا ) را در بخش مورد نظر بارگذاری نمایند .

 متقاضیانی که با توجه به ابتلا به ویروس کرونا فرم خود اظهاری تکمیل نموده اند ، نباید در آزمون عملی که در تاریخ های 27 و 30 شهریور برگزار می شود ، حضور پیدا کنند . برای این دست از متقاضیان مبتلا به بیماری کرونا در تاریخ دیگری که متعاقباً در مهر ماه اعلام خواهد شد ، با آن ها هماهنگی شده و منحصراً در شهر تهران آزمون عملی آن ها برگزار خواهد شد . 

بیشتر بخوانید: جزئیات آزمون عملی تربیت بدنی










زمان برگزاری مصاحبه متقاضیان رشته آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان 99
داوطلبانی که علاقمند به تحصیل در رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان هستند باید علاوه بر آزمون عملی ، مطابق شرایط تحصیل در دانشگاه فرهنگیان در مصاحبه این دانشگاه هم شرکت کنند .

سازمان سنجش هر سال طی اطلاعیه ای لیست اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت را برای انجام مرحله مصاحبه منتشر کرده و علاقمندان لازم است در صورت دارا بودن شرایط تحصیل در این دانشگاه مطابق زمانبندی این سازمان در مصاحبه بررسی صلاحیت عمومی این دانشگاه شرکت کنند .

مصاحبه رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی بعد از انتخاب رشته کنکور سراسری انجام می شود .





مطابق اطلاعیه سازمان سنجش ، زمان مصاحبه رشته های دانشگاه فرهنگیان کنکور 99 در دهه دوم مهر ماه 99 اعلام می شود .

به محض مشخص شدن زمان و محل برگزاری مصاحبه رشته علوم ورزشی و آوزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان 99 ، مقاله به روز رسانی می شود .

بیشتر بخوانید: آخرین رتبه قبولی دانشگاه فرهنگیان

 محل برگزاری مصاحبه رشته های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان 99



در حال حاضر اطلاعیه ای در خصوص  محل برگزاری مصاحبه رشته های علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان 99 منتشر نشده است ، به محض اتشار مقاله به روز رسانی خواهد شد .






 نکات مهم در خصوص صلاحیت ها و شرایط عمومی پذیرش دانشگاه فرهنگیان 99

شرایط ثبت نام دانشگاه فرهنگیان خلاصه می شود در شرط سنی ، تراز اکتسابی در آزمون کتبی ، معدل و سلامت جسمانی و... که در این بخش به منظور آگاهی متقاضیان به بررسی هر یک از این شرایط پرداخته ایم  .

 داشتن حداكثر سن 22 سال تمام در بدو ورود به دانشگاه ( 1/7/1377 به بعد ) .

 داشتن حداقل معدل كل 14 در دوره متوسطه دوم ( پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم ) 
 کسب تراز 6500 به بالا

   معرفی ‌شدگان چند برابر ظرفیت رشته تحصیلی علوم ورزشی باید از سلامت کامل جسمانی برخوردار باشند .


 منظور از سلامت جسمانی یعنی  :


سلامت کامل گفتاری " نداشتن لکنت زبان " 

 قدرت بینایی " 10 از 10 با عینک و 10 از 20 بدون عینک بصورت مجموع هر دو چشم "

 قدرت شنوایی

 قد و وزن مناسب " حداقل 160 سانتی متر در مردان و 155 سانتی متر در بانوان "

 نداشتن نقص عضو مشهود 

 عدم ابتلا به بیماری های مزمن و صعب العلاج 

 سلامت روانی و برخورداری از استعداد 

 علاقه و انگیزه معلمی

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج کنکور سراسری








 علاقمندان به تحصیل در رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دانشگاه فرهتگیان کنکور 99 می توانند جهت کسب هر گونه اطلاعات در مورد آزمون عملی این رشته با مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس گرفته و پرسش های خود را با مشاوران این مرکز در میان بگذارند تا پاسخ مناسب و کاملی از جانب این مشاوران دریافت نمایند .




سوالات متداول


1- پذیرش رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی در چند مرحله صورت می گیرد ؟
مطابق متن مقاله این آزمون در دو مرحله برگزار می شود که توضیحات تکمیلی در متن مقاله ارائه شده است .




2- آیا همه داوطلبان می توانند در مصاحبه رشته آموزش تربیت بدنی پردیس دانشگاه فرهنگیان شرکت می کنند ؟
خیر ، در این مرحله سازمان سنجش لیست اسامی معرفی شدگان مصاحبه آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان را به صورت چند برابر ظرفیت منتشر می کند برای اطلاع از جزئیات این ازمون به متن مقاله مراجعه کنید .




3- مصاحبه آموزش تربیت بدنی دانشگاه فرهنگیان چه زمانی برگزار می شود ؟
این مصاحبه بعد از مرحله انتخاب رشته کنکور سراسری برگزار می شود که جزئیات دقیق و تاریخ آن در متن مقاله ارائه شده است .

منبع : زمان برگزاری آزمون عملی رشته علوم ورزشی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YG0Y
نظرتان را بنویسید