زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش پس از بررسی فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت داوطلبان ، وضعیت قبولی یا عدم قبولی آن ها را در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری مشخص می کند . متقاضیان برای مشاهده این نتایج باید به سایت این سازمان مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی از نتیجه اکتسابی مطلع شوند . 




داوطلبان مجاز به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 پس از اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود بر اساس دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور می توانند نتایج نهایی این مرحله را در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مشاهده نمایند . این مرکز در اطلاعیه ای ، زمان اعلام نتایج نهایی تکمیل ظرفیت کنکور 99  را به اطلاع متقاضیان می رساند .

داوطلبان می بایست از زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری به موقع مطلع شده تا فرصت کافی برای تهیه مدارک و ثبت نام حضوری در محل دانشگاه را داشته باشند . با توجه به اهمیت زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفت کنکور سراسری در ادامه این مقاله به بررسی تاریخ دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 پرداخته شده است .



زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99
داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شرکت کرده اند می بایست در بازه زمانی مشخصی که از سوی سازمان سنجش اعلام می شود به سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org مراجعه کرده و با استفاده از اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده ، شماره داوطلبی ) جواب تکمیل ظرفیت را دریافت کنند . 

با توجه به اینکه در حال حاضر زمان اعلام جواب تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 مشخص نشده است به داوطلبان توصیه می شود با عضویت در کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا از زمان اعلام نتیجه این فرآیند مطلع شوند .



به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 ، مقاله به روز رسانی می شود .



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری










مشاوره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99
آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب قبولی در این مرحله نشده و جزو پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد هم نبوده اند نگران نباشند چرا که با برنامه ریزی دقیق و حساب شده می توانند شانس خود را برای قبولی در آزمون سال بعد بیازمایند که بدین منظور باید نسبت به ثبت نام کنکور سراسری 1400 اقدام کنند . 



 اگر در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 99 با مشکلاتی مواجه بوده و موفق به مشاهده نتایج خود نشده اید می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از کارشناسان این مرکز کمک بگیرید .

در ادامه بخوانید: ثبت نام کنکور سراسری 1400












سوالات متداول


1- نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری چه زمانی اعلام می شود ؟
مطابق متن مقاله ، در صورت برگزاری این فرآیند نتایج معمولا یک هفته الی 10 روز پس از اتمام فرایند تکمیل ظرفیت اعلام می شود که به محض اعلام زمان دقیق متن مقاله بروزرسانی خواهد شد .




2- نتایج تکمیل ظرفیت کنکور به چه صورت منتشر می شود ؟
به صورت اینترنتی منتشر می شود که در صورت اعلام در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




3- برای مشاهده اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
مطابق متن مقاله داوطلبان با استفاده از اطلاعات ثبت نامی کنکور می توانند نتایج این فرایند را مشاهده نمایند .

منبع : زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/PL6W
نظرتان را بنویسید