زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از بررسی فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 ، نتایج قبولی یا عدم قبولی داوطلبان را منتشر می کند . داوطلبان می توانند نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 را یک هفته الی 10 روز بعد از اتمام زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در سایت این مرکز مشاهده نمایند . 



پس از اتمام زمان برگزاری تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 و تکمیل فرم انتخاب رشته ، در این مرحله داوطلبان منتظر اعلام نتایج تکمیل دانشگاه آزاد 99 هستند . مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به بررسی کد رشته محل های ثبت شده توسط هر داوطلب می پردازد و نتایج را در زمان مقرر منتشر می کند .

اطلاع از زمان اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 برای همه داوطلبان به خصوص داوطلبانی که در مرحله نخست انتخاب رشته قبول نشده و یا از قبولی اکتسابی خود ناراضی بوده اند بسیار مهم است . از این رو در ادامه مقاله به بررسی زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 پرداخته شده است .



زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99
داوطلبان با شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 ، شانس خود را مجددا برای پذیرش و قبولی در رشته محل دلخواه امتحان می کنند . سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد بعد از بررسی کد رشته محل های ثبت شده توسط داوطلب ، نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد را منتشر می کند تا پذیرفته شدگان بتوانند در اولین نیمسال تحصیلی ممکن وارد واحد دانشگاه محل قبولی خود شوند .



 به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 مقاله به روز رسانی می شود .

 چنانچه در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری هم شرکت کرده اید با مطالعه مقاله زیر می توانید از نحوه اعلام نتایج دانشگاه های سراسری 99 مطلع شوید .


حتما بخوانید: راهنمای دریافت نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

از آنجایی که هنوز تاریخ دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 اعلام نشده به داوطلبان توصیه می شود برای پیگیری اخبار و اطلاعیه ها عضو کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا شوند .










مشاوره اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99
با توجه به ظرفیت های پایین کد رشته محل ها در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ، ممکن است داوطلبان در زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت این دانشگاه جزو پذیرفته شدگان نباشند . این متقاضیان باید توجه داشته باشند که می توانند به طرق دیگری نظیر شرکت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و یا شرکت در کنکور 1400 ، شانس دوباره ای برای ورود به رشته و دانشگاه مورد علاقه بیابند .



 در نظر داشته باشید کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا شما را در مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 یاری نموده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با شما در ارتباط باشند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام کنکور سراسری 1400












سوالات متداول


1- نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام می شود ؟
این نتایج معمولا یک هفته الی 10 روز پس از اتمام فرایند تکمیل ظرفیت اعلام می شود که به محض اعلام زمان دقیق متن مقاله بروزرسانی خواهد شد .




2- نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به چه نحوی منتشر می شود ؟
مطابق متن مقاله این نتایج به صورت اینترنتی در سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود .




3- برای مشاهده اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
مطابق متن مقاله داوطلبان با استفاده از اطلاعات کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد و کد ملی می توانند نتایج این فرایند را مشاهده نمایند .

منبع : زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/OKJL
نظرتان را بنویسید