زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان کنکور ارشد دانشگاه آزاد 99 پس از انجام انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد منتظر اعلام نتایج نهایی هستند تا از محل قبولی خود اطلاع یابند . نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 نیز پس از بررسی فرم های انتخاب رشته ارشد و تقریبا در مهر ماه بر روی سایت دانشگاه آزاد اعلام می شود .





سازمان سنجش پس از تصحیح اوراق کنکور کارشناسی ارشد 99 کارنامه ای را تحت عنوان نتایج اولیه ارشد در اختیار داوطلبان قرار می دهد . در این کارنامه رتبه ، تراز و درصد علمی دروس داوطلب مشخص شده است . در صورتی که کلمه مجاز در این کارنامه درج شده باشد داوطلب اجازه انتخاب رشته ارشد را دارد .

فرآیند انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد جدا از دانشگاه سراسری است و داوطلبان پس از ثبت کد رشته ها بر اساس علایق و پارامتر های مشخص می توانند کارنامه جواب خود را در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد آزاد مشاهده نمایند . در این کارنامه قبولی یا مردودی داوطلبان مشخص شده است .

داوطلبان می بایست از زمان دقیق اعلام نتایج اولیه و نهایی آزاد مطلع باشند . چرا که بلافاصله بعد از اعلام نتایج اولیه ، زمان انتخاب رشته فرا رسیده و اگر داوطلبی در موعد مقرر به انجام این فرآیند نپردازد به معنای انصراف از پذیرش است . اهمیت اطلاع از تاریخ اعلام نتایج نهایی از آن است که داوطلبان فرصت محدودی را برای ثبت نام در دانشگاه های محل قبولی دارند . به همین دلیل قصد داریم در ادامه به بررسی زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد 99 بپردازیم .



زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
پس از مشاهده نتایج اولیه ارشد که بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت نوبت به انتخاب رشته کارشناسی ارشد می رسد . انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد در سایت این دانشگاه شده و قبل از آن می بایست دفترچه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد را دانلود و کد رشته محل ها را استخراج نمود .

اعلام نتیجه نهایی ارشد دانشگاه آزاد به علت تعویق کنکور ارشد 99 به تأخیر افتاده و طبق پیش بینی های انجام شده در اواسط مهر ماه منتشر خواهد شد . پارسال نیز به علت سیل در برخی مناطق کشور شاهد اعلام نتایج ارشد دانشگاه آزاد در اواخر شهریور ماه بودیم .



 به گفته رئیس سازمان سنجش کشور دکتر ابراهیم خدایی ، نتایج نهایی انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 ، تا پایان مهرماه 99 منتشر می شود .



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد









مشاوره زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
بعد از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 داوطلبان پذیرفته شده به سایت دانشگاه محل قبولی خود مراجعه کرده تا از اطلاعیه های ثبت نام با خبر شوند . داوطلبانی که در این مرحله مردود شده و در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشده اند می توانند در تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کرده تا شانس دوباره ای برای انتخاب 100 کد رشته داشته باشند .

اگر این دسته از داوطلبان در تکمیل ظرفیت ارشد آزاد هم قبول نشدند می توانند در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شرکت کرده و ادامه تحصیل دهند . متقاضیان به منظور مشاهده نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 می توانند ضمن استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از راهنمایی های کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا نیز بهره مند شوند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور











سوالات متداول


1- تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی است ؟
درصورت وجود تکمیل ظرفیت ارشد آزاد این فرآیند از طریق سایت دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد . برای دریافت اطلاعات بیشر به متن مقاله مراجعه شود .




2- نحوه مشاهده اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 چگونه است ؟
راهنمای مشاهده اعلام نتایج نهایی ارشد آزاد در متن مقاله قرار گرفته است . بدین منظور می بایست به سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه آزاد مراجعه نمود .




3- زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد در چه تاریخی می باشد ؟
تاریخ دقیق انتشار کارنامه نهایی ارشد آزاد مشخص نشده اما تا اواخر مهر ماه اعلام خواهد شد که بلافاصله در متن مقاله بروزرسانی می شود .

منبع : زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y8lK
نظرتان را بنویسید