دانلود نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته عمران

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
شرکت کنندگان آزمون نظام مهندسی سال 99 در هریک از صلاحیت های اجرا ، نظارت و محاسبات رشته عمران می توانند با دانلود و مطالعه نمونه سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته و صلاحیت مورد نظر خود ، آمادگی بیشتری را برای شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان کسب کنند .





فارغ التحصیلان رشته عمران و علاقه مند به عضویت در سازمان نظام مهندسی و ورود به حرفه مهندسان می توانند با رعایت شرایط و ضوابط تعیین شده در آزمون نظام مهندسی عمران سال 99 نام نویسی کرده و با موفقیت در این آزمون پروانه فعالیت حرفه ای خود را دریافت کنند .

این دسته از داوطلبان می توانند با توجه به علاقه ، سوابق کاری ( حرفه ای ) و حیطه کاری در یک یا چند مورد از صلاحیت های نظارت ، اجرا و یا محاسبات آزمون نظام مهندسی رشته عمران نوبت اول و دوم سال 99 ثبت نام کنند . شرکت کنندگان این آزمون می توانند به منظور آشنایی با شیوه طراحی سوالات ، سطح کلی آزمون و مباحث پرتکرار ، نمونه سوالات سال های گذشته را دانلود و بررسی کنند .

لذا به منظور تسهیل دسترسی داوطلبان به سوالات و پاسخنامه آزمون نظام مهندسی رشته عمران ، در ادامه این مقاله لینک دانلود نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته عمران ( اجرا ، نظارت ، محاسبات ) پنج دوره اخیر این آزمون را ارائه داده ایم .



دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی رشته عمران اجرا
 داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون نظام مهندسی برای رشته عمران و صلاحیت " اجرا " نام نویسی کرده اند می توانند با دانلود و مطالعه نمونه سوالات ارائه شده با شیوه طراحی سوالات این آزمون آشنا شوند . در ادامه لینک دانلود نمونه سوالات پنج دوره اخیر آزمون نظام مهندسی رشته صلاحیت " عمران اجرا " ارائه شده است .



 خاطر نشان می شود داوطلبان با دانلود نمونه سوالات صلاحیت اجرا ، می توانند در ابتدای هر فایل سوالات آزمون و در انتهای فایل پاسخنامه تستی آزمون را مشاهده و بررسی کنند . معمولا آزمون ورود به حرفه مهندسان صلاحیت " اجرای " رشته عمران شامل 60 سوال بوده و مدت آزمون این رشته به میزان 150 دقیقه می باشد .



نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته عمران صلاحیت اجرا
دوره لینک مستقیم دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی مهر 98 دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی بهمن 97 دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 97 دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی مهر 96 دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی اسفند 95 دانلود سوالات و پاسخنامه


 هم چنین داوطلبان متقاضی ورود به حرفه مهندسان ، کاردان های فنی و معماران تجربی سال 99 باید دقت داشته باشند که برای موفقیت در آزمون ورودی و پذیرش نهایی در آزمون نظام مهندسی نوبت اول و یا دوم سال 99 باید تمامی حد نصاب ها و ضوابط آزمونی تعیین شده در دفترچه ثبت نام این آزمون را کسب کنند .

حتما بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون نظام مهندسی


دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی رشته عمران نظارت
 داوطلبانی که در آزمون نظام مهندسی رشته عمران و برای صلاحیت " نظارت " نام نویسی کرده اند می توانند با دانلود و مطالعه نمونه سوالات ارائه شده با شیوه طراحی سوالات این آزمون آشنا شوند . در ادامه لینک دانلود نمونه سوالات پنج دوره اخیر آزمون نظام مهندسی رشته صلاحیت " عمران نظارت " ارائه شده است .



 خاطر نشان می شود داوطلبان با دانلود نمونه سوالات صلاحیت نظارت ، می توانند در ابتدای هر فایل سوالات آزمون و در انتهای فایل پاسخنامه تستی آزمون را مشاهده و بررسی کنند . معمولا آزمون ورود به حرفه مهندسان صلاحیت نظارت رشته عمران شامل 60 سوال بوده و مدت آزمون این رشته به میزان 150 دقیقه می باشد .



نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته عمران صلاحیت نظارت
دوره لینک دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی مهر 98 دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی بهمن 97 دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 97 دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی مهر 96 دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی اسفند 95 دانلود سوالات و پاسخنامه


 متقاضیان آزمون نظام مهندسی نوبت اول و نوبت دوم آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان های فنی و معماران تجربی سال 99 باید دقت داشته باشند که نخستین و مهم ترین فاکتور برای موفقیت در آزمون نظام مهندسی ، تهیه و مطالعه منابع اعلام شده می باشد . داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از منابع اعلام شده برای آزمون نظام مهندسی هر دوره مطلع شوند .

بیشتر بخوانید: منابع آزمون نظام مهندسی رشته عمران


دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی رشته عمران محاسبات
 داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون نظام مهندسی رشته عمران که برای صلاحیت " محاسبات " نام نویسی کرده اند می توانند با دانلود و مطالعه نمونه سوالات ارائه شده با شیوه طراحی سوالات این آزمون آشنا شوند . در ادامه لینک دانلود نمونه سوالات و جواب پنج دوره اخیر آزمون نظام مهندسی رشته صلاحیت " عمران محاسبات " ارائه شده است .



 خاطر نشان می شود داوطلبان با دانلود نمونه سوالات صلاحیت محاسبات ، می توانند در ابتدای هر فایل سوالات آزمون و در انتهای فایل پاسخنامه تستی آزمون را مشاهده و بررسی کنند . معمولا آزمون ورود به حرفه مهندسان صلاحیت محاسبات رشته عمران شامل 60 سوال بوده و مدت آزمون این رشته به میزان 240 دقیقه می باشد .



نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته عمران صلاحیت محاسبات
دوره لینک دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی مهر 98 دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی بهمن 97 دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی اردیبهشت 97 دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی مهر 96 دانلود سوالات و پاسخنامه
آزمون نظام مهندسی اسفند 95 دانلود سوالات و پاسخنامه


 داوطلبان آزمون نظام مهندسی 99 باید دقت داشته باشند که با اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ، می توانند برنامه ریزی مناسب و بهینه تری را در راستای موفقیت در این آزمون داشته باشند . این دسته از داوطلبان با مطالعه مقاله زیر می توانند از زمان دقیق برگزاری آزمون نظام مهندسی 99 مطلع شوند .

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی
اگر پس از مطالعه مقاله مجموعه کامل سوالات آزمون نظام مهندسی صلاحیت های اجرا ، نظارت و محاسبات رشته عمران ، سوالی در این خصوص دارید ، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .




سوالات متداول


1- از چه طریقی می توان سوالات آزمون نظام مهندسی رشته عمران را دانلود کرد ؟
داوطلبان می توانند سوالات و پاسخنامه آزمون های نظام مهندسی ادوار اخیر را از طریق لینک های مستقیم ارائه شده در این مقاله دریافت کنند .




2- آزمون نظام مهندسی رشته عمران معمولا شامل چند سوال بوده است ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است آزمون هر 3 صلاحیت اجرا ، نظارت و محاسبات معمولا شامل 60 سوال بوده است .




3- مدت زمان ارائه شده به داوطلبان برای پاسخگویی به سوالات آزمون نظام مهندسی رشته عمران در جلسه آزمون به چه میزان است ؟
مدت زمان آزمون هر یک از صلاحیت های این رشته معمولا متفاوت از هم هستند که به تفکیک در این مقاله ارائه شده است .

منبع : دانلود نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی رشته عمران
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Z1mJ
نظرتان را بنویسید