زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از بررسی فرم های انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 کارنامه جواب نهایی ارشد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . با توجه به تعویق آزمون ارشد زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد در مهر ماه خواهد بود و داوطلبان پذیرفته شده امکان ثبت نام در محل قبولی را خواهند داشت .





آن دسته از داوطلبانی که در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 مجاز شده و فرم انتخاب رشته را تکمیل کرده اند می بایست منتظر اعلام نتایج نهایی ارشد بوده تا در صورت قبولی به دانشگاه محل پذیرفته شده مراجعه کرده و ثبت نام نمایند . اعلام نتایج انتخاب رشته کارشناسی ارشد فقط برای دانشگاه سراسری اعم از روزانه و غیر روزانه بوده و شامل دانشگاه آزاد نمی شود .

اطلاع به موقع از زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 سبب آرامش خیال داوطلبان شده تا با خاطری آسوده بتوانند مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دانشگاه محل قبولی خود را فراهم کنند . داوطلبان پذیرفته شده دانشگاه های روزانه در صورت عدم اطلاع از تاریخ دقیق اعلام نتایج و عدم ثبت نام به موقع در دانشگاه ، مشمول محرومیت از آزمون ارشد سال بعد خواهند شد . به همین دلیل در ادامه به بررسی زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 99 می پردازیم .



زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 99
سازمان سنجش پس از بررسی پاسخنامه های داوطلبان نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد را حدودا یک ماه پس از آزمون اعلام کرد  . داوطلبانی که بر اساس این کارنامه مجاز به شرکت در مرحله انتخاب رشته شوند می بایست رشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب نموده و منتظر اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 باشند .

هر چند بر اساس تجربیات سالیان گذشته پیش بینی می شود زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دهه اول شهریور ماه باشد اما به علت تعویق کنکور کارشناسی ارشد پیش بینی می شود این مدت طولانی تر شده و در مهر ماه زمان اعلام نتایج ارشد فرا برسد .



 به گفته رئیس سازمان سنجش کشور دکتر ابراهیم خدایی ، نتایج انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99 ، تا پایان مهرماه 99 منتشر می شود .



به  متقاضیان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام و اینستاگرام کارشناسی ارشد هیوا از زمان دقیق اعلام نتایج کارشناسی ارشد 99 مطلع شوند .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد









مشاوره اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد 99
بعد از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان ، نوبت به اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 می رسد . سال گذشته نتایج نهایی کلیه داوطلبان این آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر شد . داوطلبان پذیرفته شده با در دست داشتن مدارک خود طبق زمانبندی دانشگاه ها به محل قبولی مراجعه کرده و ثبت نام می کنند .

داوطلبانی که در اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد مردود شده و هیچ کجا قبول نشده اند در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد می توانند شانس خود را برای انتخاب 100 کد رشته دیگر بسنجند . پس از مشاهده نتایج تکمیل ظرفیت اگر باز هم در هیچ کد رشته محلی پذیرفته نشده بودند می توانند در صورت تمایل در کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور شرکت کرده و یا خود را برای آزمون سال بعد آماده کنند .

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به سوالات داوطلبان در مورد اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد 99 از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا هستند .



در ادامه بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور











سوالات متداول


1- زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد 99 در چه تاریخی است ؟
 طبق گفته های مسئولان سازمان سنجش زمان حدودی اعلام نتایج نیمه دوم مهر ماه خواهد بود که در متن مقاله بروزرسانی می شود .




2- برای مشاهده نتایج انتخاب رشته ارشد به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
 هر داوطلبی برای مشاهده نتیجه آزمون خود باید شماره پرونده و کدملی خود را وارد سامانه جامع کارشناسی ارشد نماید . اگر به شماره پرونده خود دسترسی ندارید کارشناسان هیوا می توانند در بازیابی اطلاعات به شما کمک کنند .




3- آیا مرحله تکمیل ظرفیت برای شرکت در ارشد 99 وجود دارد ؟
با توجه به تجربیات سالیان گذشته ممکن است تکمیل ظرفیت ارشد 99 وجود داشته باشد . برای دریافت اطلاعت بیشتر مقاله تکمیل ظرفیت داخل متن را مطالعه نمایید .

منبع : زمان اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XWkW
نظرتان را بنویسید