ویرایش ثبت نام کتاب درسی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزان و اولیا می توانند به منظور ویرایش ثبت نام کتاب‌ درسی 99 - 1400 از اول تیر ماه به سامانه irtextbook.com و یا irtextbook.ir مراجعه نموده و هر گونه اطلاعات اشتباه وارد شده در زمان ثبت نام را در این سامانه اصلاح نمایند .




طبق اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، دانش‌آموزان می ‌توانند به صورت شیوه ‌های فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب درسی خود اقدام کنند . در شیوه فردی اولیا می ‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی ، بسته آموزشی مورد نیاز را سفارش دهند . در شیوه گروهی مدیران مدارس از طریق سامانه سناد نسبت به سفارش کتاب‌ های درسی اقدام می‌کنند .

گاهی اوقات ممکن است اولیا یا دانش آموزان در حین ورود اطلاعات ، قسمتی از اطلاعات را به صورت نادرست وارد نمایند که به منظور اصلاح این اشتباهات ، سامانه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، زمانی را برای ویرایش ثبت نام و اصلاح سفارش کتاب درسی 99 - 1400 فراهم نموده است . در ادامه این مقاله به شرح زمان ویرایش ثبت نام کتاب درسی و نحوه اصلاح سفارش کتاب درسی 99 - 1400 پرداخته ایم .



زمان ویرایش ثبت نام کتاب های درسی 99 - 1400
ثبت نام کتب درسی پایه های ورودی ابتدایی و متوسطه که شامل پایه های اول ، هفتم و دهم می باشد از 8 تیر ماه آغاز شده و تا 15 شهریور ماه 99 ادامه خواهد داشت .  هم چنین ثبت نام کتب درسی 99 - 1400 برای میان پایه ها از 24 فروردین ماه آغاز شد و تا 23 خرداد ماه انجام شد . هم چنین مهلت ثبت نام برای این دوره ها تا 2 تیر ماه نیز تمدید گردید . 

ویرایش ثبت نام کتاب درسی نیز طبق تقویم اعلام شده از سوی سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی برای میان پایه ها از اول تیر و برای پایه های ورودی اول هفتم و دهم از 17 تیر ماه از طریق سایت ثبت نام کتاب درسی امکان پذیر خواهد بود .





امکان ویرایش ثبت نام کتاب درسی 99 - 1400 از 1 تیر ماه 99 تا 31 شهریور ماه می باشد .



بیشتر بخوانید: قیمت کتاب های درسی









نحوه ویرایش ثبت نام کتاب های درسی 99 - 1400
والدین و دانش آموزان می بایست به منظور اصلاح سفارش کتب درسی در مقاطع مختلف در بازه زمانی اعلام شده وارد سایت ثبت نام کتاب درسی به آدرس irtextbook.com و یا irtextbook.ir شده و سفارشات خود را اصلاح نمایند که در ادامه می توانید مراحل دقیق ویرایش ثبت نام کتاب درسی 99 - 1400 را مشاهده نمایید .



مراحل اصلاح سفارش کتاب درسی 99 - 1400



وارد کردن آدرس irtextbook.com یا irtextbook.ir در نوار آدرس مرورگر



ثبت کد ملی دانش آموز و شماره سریال شناسنامه



اصلاح اشتباهات ثبت شده در سفارش قبلی و تایید نهایی



از آن جایی که مراحل اصلاح و ویرایش ثبت سفارش کتب درسی 99 - 1400 تقریبا مشابه روند ثبت نام کتاب درسی می باشد ، توصیه می کنیم برای مطالعه بیشتر و مشاهده راهنمای تصویری به مقاله زیر رجوع نمایید .



در ادامه بخوانید: ثبت نام کتاب درسی 99 - 1400









برای اطلاع از آخرین اخبار ویرایش ثبت نام کتاب درسی 99 - 1400 می توانید عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هرگونه سوال درباره ویرایش ثبت نام کتاب درسی 99 - 1400 ، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تماس باشید .




سوالات متداول


1- آیا در صورت اشتباه کردن در هنگام ثبت نام کتاب های درسی ، می توان اطلاعات را ویرایش نمود ؟
همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد ، امکان اصلاح و ویرایش سفارش کتاب های درسی در بازه زمانی مشخص وجود دارد .




2- زمان ویرایش ثبت نام کتاب های درسی 99 - 1400 در چه تاریخی می باشد ؟
ویرایش سفارشات کتب درسی تمامی مقاطع از ابتدای تیر ماه امکان پذیر خواهد بود که در این مقاله به شرح جزئیات بیشتر در این باره پرداخته شده است .




3- نحوه ویرایش ثبت نام کتاب های درسی به چه صورت است ؟
اصلاح و ویرایش ثبت نام کتب درسی از طریق ورود به سامانه irtextbook.ir امکان پذیر می باشد که در این مقاله به شرج مراحل ویرایش ثبت نام کتاب های درسی پرداخته شده است .

منبع : ویرایش ثبت نام کتاب درسی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WVjJ
نظرتان را بنویسید