هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان

هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سنجش سلامت دانش آموزان پایه اول دبستانی 99 - 1400 از اول تیر وارد مرحله نوبت گیری شده و ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی نیز ار اول مهر ماه آغاز می شود و هزینه آن 40 هزار تومان است . والدین می بایست در بازه زمانی مقرر به مدارس رجوع نموده و پس از ارجاع توسط مدیر ، به پایگاه سنجش سلامت مراجعه نمایند .




طرح سنجش سلامت هر ساله به منظور ارزیابی سلامت جسمانی و هوش دانش آموزان برای کلاس اولی ها توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور انجام می شود . البته چند سالی است که این طرح در مقطع پیش دبستانی نیز اجرا می شود و دانش آموزانی که در مقطع پیش دبستانی در این طرح ثبت نام کرده و تاییدیه سنجش سلامت را دریافت کرده باشند ، نیازی به انجام این طرح برای ورود به دوره ابتدایی نخواهند داشت .

ثبت نام طرح سنجش سلامت برای دانش آموزانی که در سال تحصیلی 99 - 1400 وارد کلاس اول ابتدایی می شوند و هم چنین جا ماندگان سال قبل ، از اول تیر ماه آغاز خواهد شد . هم چنین اول مهر ماه 99 آغاز ثبت نام سنجش سلامت برای نوآموزان پیش دبستانی خواهد بود .

با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرایی و سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی دانش آموزان بدو ورود به دبستان و دانش آموزان با نیازهای ویژه در سال 99 - 1400​ توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ، هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان نیز تغییر نموده است که در ادامه این مقاله به هزینه سنجش سلامت امسال و مدارک لازم برای ثبت نام طرح سنجش سلامت می پردازیم .



هزینه ثبت نام سنجش سلامت 99 - 1400
ثبت نام سنجش سلامت دانش آموزان تعرفه قیمت مشخصی دارد که هر سال توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ، در دستورالعمل طرح سنجش سلامت اعلام می شود . هزینه ثبت نام طرح سنجش سلامت در سال تحصیلی 99 - 1400 مبلغ 400 هزار ریال معادل 40 هزار تومان بوده و هر تست مجدد هزینه ای 200 هزار ریالی معادل 20 هزار تومان را شامل می شود .

هم چنین با اعلام سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور ، به منظور حمایت از اقشار کم بضاعت 5 درصد از دانش آموزان به صورت رایگان و 10 درصد نیز به صورت نیم بها در ثبت نام طرح سنجش سلامت قرار خواهند گرفت ، هم چنین سنجش دانش آموزان عشایری نیز رایگان خواهد بود .

والدین کودکان نوآموزی که در سال تحصیلی 99 - 1400​ به پایه اول دبستان می روند ، می بایست از اول تیر ماه به مدارس مورد نظر خود مراجعه نموده تا توسط مدیر مدرسه به پایگاه سنجش سلامت ارجاع داده شوند . این والدین سپس می بایست با در دست داشتن اصل شناسنامه دانش آموز و والدین ، کارت واکسیناسیون تکمیل شده ، 1 قطعه عکس 3x4 و هم چنین مبلغ 40 هزار تومان به پایگاه سنجش سلامت اعلام شده توسط مدیر مراجعه نمایند .



در ادامه بخوانید: ثبت نام کلاس اول دبستان









برای اطلاع از آخرین اخبار هزینه ثبت نام سنجش سلامت دانش آموزان 99 - 1400 عضو کانال مدارس هیوا در تلگرام شده و یا صفحه مدارس هیوا در اینستاگرام را دنبال نمایید . هم چنین در صورت وجود هر گونه سوال درباره هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان 99 - 1400می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تماس باشید .












سوالات متداول


1- هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان در سال تحصیلی 99 - 1400 چه مقدار می باشد ؟
همان طور که در این مقاله به آن اشاره شد ، هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان 40 هزار تومان و هزینه هر تست مجدد 20 هزار تومان است .




2- سنجش سلامت دانش آموزان پیش دبستانی و ابتدایی چه زمانی می باشد ؟
سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی از اول مهر ماه و طرح سنجش سلامت برای دانش آموزان اول ابتدایی از تیر ماه وارد مرحله نوبت گیری از مرداد ماه روند اجرایی آن آغاز می ‌شود .




3- چه مدارکی برای مراجعه به پایگاه سنجش سلامت برای ثبت نام نوآموزان در این طرح نیاز می باشد ؟
مدارک لازم برای ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان شامل مواردی چون اصل شناسنامه کودک و والدین ، کارت واکسیناسون تکمیل شده و یک قطعه عکس است که در این مقاله اطلاعات بیشتری در باره مدارک ثبت نام سنجش سلامت موجود می باشد .

منبع : هزینه ثبت نام سنجش سلامت نوآموزان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VR0M
نظرتان را بنویسید