دانلود دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون دانشگاه آزاد 99 را دارند باید تمامی جزئیات مربوط به این شیوه از پذیرش را در دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 که همان دفترچه انتخاب رشته این دانشگاه است ، مطالعه نمایند .





دانشگاه آزاد اسلامی هر سال در مقطع دکتری اقدام به جذب داوطلبان استعداد درخشان به شیوه پذیرش بدون آزمون می نماید و داوطلبان علاقمند می بایست دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد را دریافت و به خوبی مطالعه نمایند تا از شرایط ثبت نام در آن باخبر شوند .

 آن دسته از متقاضیانی که تمامی شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 را دارند می بایست نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام کرده و سپس مدارک مورد نیاز را در سامانه ثبت نام استعدادهای درخشان دکتری این دانشگاه آپلود کرده و کدرهگیری خود را دریافت کنند .

مابقی مراحل مصاحبه و اعلام نتایج نهایی همانند داوطلبان با آزمون است و داوطلبانی که از طریق ثبت نام استعداد درخشان به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد دعوت می شوند می بایست نمره کافی را از این مرحله کسب نمایند . در ادامه جهت رفاه حال داوطلبان لینک دانلود دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 قرار داده شده است .



دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99
دانشگاه آزاد دفترچه جداگانه ای ندارد تا شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون را اعلام کند بنابراین در دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 ، علاوه بر تاثیر سهمیه های موثر ، نام و کد رشته ها و واحدهای دانشگاهی ، شرایط خدمت وظیفه عمومی ، نام و کد استان و .... شرایط و نحوه ثبت نام در دوره دکتری تخصصی بدون آزمون ذکر شده است .

در واقع دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد همان دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد است و برای این داوطلبان بدون آزمون دفترچه ای مجزا منتشر نمی شود . لازم به ذکر است در سال 98 رشته محل های گروه علوم پزشکی نیز به سامانه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد اضافه شد .




به محض انتشار ​دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روز رسانی شده و لینک دانلود قرار داده می شود .



بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد









 شهریه دکتری دانشگاه آزاد برای داوطلبانی که از طریق آزمون دکتری 99 و داوطلبانی که از طریق آئین نامه استعداد درخشان در این دانشگاه پذیرفته شده اند ، یکسان می باشد و هیچ تفاوتی ندارد . در صورت ایجاد سوال یا ابهام می توانید با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تماس باشید . همچنین می توانید برای اطلاع از زمان دقیق انتشار دفترچه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .

بیشتر بخوانید: شهریه دکتری دانشگاه آزاد











سوالات متداول


1-  دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد چگونه و چه زمانی منتشر می شود ؟
 دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد همان دفترچه انتخاب رشته دکتری است که احتمالا در شهریور منتشر شده و لینک دریافت آن در متن مقاله قرار می گیرد .




2-  در دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی اعلام می شود ؟
 مندرجات دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد شامل کد رشته محل های دارای پذیرش ، سهمیه های موثر و... می باشد که توضیحات تکمیلی در این باره در متن مقاله ارائه شده است .




3-  چگونه می توان از شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون آزاد با خبر شد ؟
 شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد در دفترچه انتخاب رشته این دانشگاه اطلاع رسانی شده که لینک دانلود این دفترچه به محض انتشار ، در این مقاله قرار داده می شود .

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/RN5q
نظرتان را بنویسید