دستور العمل ثبت نام لاتاری 2024

دستور العمل ثبت نام لاتاری 2024
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

 دستور العمل ثبت نام در لاتاری آمریکا، هر ساله از سوی اداره مهاجرت آمریکا، در سایت وزارت امور خارجه این کشور، قرار داده می شود. در این دستور العمل، شرایط، زمان و کشور های مجاز به شرکت در لاتاری، اعلام می گردد. که از جمله موارد ضروری ذکر شده در آن برای لاتاری ۲۰۲۴، می توان به داشتن پاسپورت معتبر، اشاره کرد. 

 

شرایط، زمان و لیست شرکت های مجاز به شرکت در قرعه کشی لاتاری، هر ساله توسط اداره مهاجرت آمریکا، با عنوان دستور العمل ثبت نام لاتاری، در سایت وزارت امور خارجه آمریکا قرارا داده می شود، متقاضیان، می توانند با مراجعه به این سایت، و دانلود دفترچه راهنما، از شرایط شرکت در لاتاری در سال 2024 آگاه شوند.

در سال های گذشته، شرایط ثبت نام در لاتاری، دچار تغییر خیلی چشمگیری نمی شد اما در دوره های گذشته، داشتن پاسپورت معتبر در هنگام ثبت نام، برای این قرعه کشی، الزامی اعلام شد و در نتیجه آن، بسیاری از افراد که دارای پاسپورت معتبر نمی باشند، موفق به ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۴، نمی شوند و از گردونه رقابت ها کنار گذاشته می شوند، از این رو شانس برنده شدن در این قرعه کشی، برای افراد شرکت کننده در آن، به مراتب بالاتر رفته است.



 

دانلود دستورالعمل ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴

هر ساله، در زمان ثبت نام لاتاری، و چند روز پیش از شروع مهلت ثبت نام، دستورالعمل ثبت نام لاتاری توسط اداره مهاجرت آمریکا، در سایت وزارت امور خارجه این کشور، قرار داده می شود. تمامی متقاضیان، ملزم هستند تا پیش از اقدام به ثبت نام در لاتاری 2024، به این سایت مراجعه و فایل مورد نظر را به دقت مطالعه کرده تا در هنگام ثبت نام، به مشکل بر نخورند.

در ادامه، لینک دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام لاتاری آمریکا، سال قبل قرار داده شده است که با کلیک کردن بر روی آن، می توانید به مطالعه شرایط ثبت نام لاتاری آمریکا سال قبل پرداخت.

 

لینک دانلود دستور العمل ثبت نام لاتاری آمریکا

 

بیشتر بخوانید: فرم ثبت نام لاتاری

 

جزئیات دستور العمل ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۴

همانطور که گفته شد، این دستور العمل هر ساله در سایت وزارت امور خارجه آمریکا، قرار داده می شود که در آن شرایط ثبت نام در لاتاری، زمان ثبت نام لاتاری، لیست کشور های مجاز به شرکت در آن و اطلاعاتی از این دست، قرار داده می شود. در دفترچه راهنمای ثبت نام لاتاری آمریکا، سال قبل این شرایط به گونه زیر بیان شده است :

 

زمان شروع ثبت نام لاتاری، از تاریخ 6 ماه اکتبر ( 14 مهر ماه ) بوده و زمان پایان آن تا 9 ماه نوامبر ( 18 آبان ماه ) می باشد.

شهروندان کشور ایران نیز، مانند سال های قبل مجاز به شرکت در این قرعه کشی، می باشند.

مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری، اطلاعات هویتی، یک قطعه عکس مخصوص لاتاری و داشتن پاسپورت معتبر است.

شیوع بیماری کرونا تاثیری در تاریخ برگزاری این قرعه کشی، نخواهد گذاشت.

داشتن مدرک حداقل دیپلم و در غیر این صورت داشتن حداقل دو سال سابقه انجام کار حرفه ای که نیاز به آموزش دارد.

 

در ادامه بخوانید: in care of در ثبت نام لاتاری چیست

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دستور العمل ثبت نام در لاتاری در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید، همچنین، کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون دستور العمل ثبت نام در لاتاری پاسخ دهند.

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️در دستور العمل ثبت نام لاتاری چه اطلاعاتی ارائه می شود؟

✔️اطلاعاتی مانند زمان ثبت نام، شرایط و لیست کشور های مجاز به شرکت در قرعه کشی لاتاری آورده می شود که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

 

2- ✔️چگونه می توان فرم دستور العمل های ثبت نام لاتاری را دریافت کرد؟

✔️این فرم را می توان از سایت اداره مهاجرت آمریکا پیش از زمان ثبت نام لاتاری دریافت نمود و لینک دانلود فرم این دستور العمل در متن مقاله قرار داده شده است.

 

3- ✔️جزئیات فرم دستور العمل ثبت نام لاتاری به چه صورت است؟

✔️جزئیات این فرم به نکاتی که ممکن است هنگام ثبت نام شرکت کنندگان به آن توجه نکنند اشاره می کند که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : دستور العمل ثبت نام لاتاری 2024

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3Z0O
نظرتان را بنویسید