زمان برگزاری آزمون EPT

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد یا EPT جهت تعیین سطح و ارائه مدرک به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در چند نوبت در سال برگزار می شود که بر طبق تقویم ارائه شده در سامانه این آزمون ، جدیدترین زمان برگزاری آن روز پنجشنبه 22 خرداد 99 است .


افرادی که قصد ادامه تحصیل در مقطع دکتری دانشگاه آزاد را دارند می بایست قبل از برگزاری آزمون جامع دکتری یک مدرک زبان معتبر را کسب و ارائه نمایند ؛ از این رو مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله در چند دوره اقدام به برگزاری آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی این دانشگاه یعنی EPT می نماید .

داوطلبان شرکت در آزمون ای پی تی  99 می توانند با توجه به تقویم منتشر شده در سامانه آزمون ept ، از زمان برگزاری جدیدترین دوره این آزمون با خبر شوند و نسبت به ثبت نام و شرکت در آن اقدام نمایند . از آن جا که اطلاع از زمان برگزاری آزمون EPT به داوطلبان کمک می کند با برنامه ریزی مناسب خود را برای شرکت در این آزمون آماده کنند ، در ادامه تاریخ برگزاری این رویداد اطلاع رسانی شده است .



زمان برگزاری آزمون EPT 99
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی آزمون EPT را به طور معمول یکبار در هر ماه برگزار می کند که جدول زمانبندی برگزاری این آزمون بر روی سایت english.iau.ac.ir/ept بارگذاری شده و داوطلبان می توانند در همین سایت در تاریخ مورد نظرشان ثبت نام نمایند .

داوطلبانی که ثبت نام آن ها تکمیل شده و شماره پرونده دریافت کرده اند می بایست قبل از فرارسیدن زمان برگزاری آزمون EPT 99 ، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کرده و در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشند . شما می توانید برای اطلاع از زمان برگزاری و انتشار کارت ورود به جلسه ept در سال 99 عضو کانال تلگرام آزمون زبان های خارجی هیوا شوید .



زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی دانشگاه آزاد ( EPT ) ، پنجشنیه 22 خرداد 99 می باشد .



حتما بخوانید: راهنمای دریافت کارت ورد به جلسه آزمون EPT










داوطلبانی که در زمان برگزاری ept سر جلسه آزمون حاضر بوده اند می توانند حدودا دو هفته بعد از برگزاری آن به سامانه اعلام نتایج آزمون EPT مراجعه کرده و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ، کارنامه خود را دریافت نمایند . همچنین مدرک آزمون زبان msrt که وزارت علوم مجری برگزاری آن است در دانشگاه آزاد دارای اعتبار بوده و داوطلبان می توانند در صورت تمایل به جای آزمون EPT در این آزمون شرکت نمایند .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند که تجربیات و اطلاعات خود را با داوطلبان شرکت در آزمون های زبان خارجی از جمله ept در میان گذارند و شما می توانید از طریق خدمات تلفنی هیوا با مشاوران این مرکز تماس برقرار کرده و پاسخ پرسش های خود را دریافت نمایید .

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون MSRT











سوالات متداول


1-  آزمون EPT چه زمانی برگزار می شود ؟
 مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد آزمون EPT را در چند نوبت در سال برگزار می کند که زمان برگزاری جدیدترین دوره های آن در متن مقاله اطلاع رسانی شده است .




2-  آیا آزمون EPT در یک نوبت در سال برگزار می شود ؟
 خیر . در شرایط عادی آزمون EPT حدودا یکبار در هر ماه برگزار می گردد و زمان برگزاری جدیدترین دوره برگزاری این آزمون در متن مقاله ارائه شده است .




3-  از چه طریق می توان نتایج آزمون EPT را دریافت کرد ؟
 داوطلبان می بایست برای مشاهده نتایج آزمون EPT  به سامانه اعلام نتایج این آزمون که آدرس آن در متن مقاله ذکر شده است مراجعه کنند .

منبع : زمان برگزاری آزمون EPT
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1ZLR
نظرتان را بنویسید