زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
یکی از دغدغه های شرکت کنندگان آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ، اطلاع از زمان دقیق برگزاری این آزمون و برنامه ریزی متناسب با این زمان برای مطالعه صحیح منابع اعلام شده می باشد . طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده ، آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه سال 1400 در تاریخ 20 شهریور برگزار خواهد شد .




آزمون استخدامی کارشناسان رسمی قوه قضاییه که تحت عنوان کارشناسان ماده 187 نیز شناخته شده ، در دوره های مختلف از سوی قوه قضاییه برگزار شده است. داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام در این آزمون شده اند می بایست با توجه به منابع اعلام شده و منابع تخصصی رشته خود برای این آزمون آماده شوند.

آزمون استخدامی کارشناسان رسمی قوه قضاییه شامل دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه بوده، که پذیرفته شدگان مرحله اول موفق به راهیابی به مرحله آزمون شفاهی خواهند شد. داوطلبان شرکت کننده در این آزمون و هم چنین پذیرفته شدگان مرحله نخست، باید از زمان برگزاری آزمون کتبی و شفاهی مطلع شوند. در ادامه این مقاله زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 را ارائه داده ایم.



زمان برگزاری آزمون کتبی کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400
ثبت نام داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه سال 1400 از طریق سایت Judiciarybar.ir بوده، لذا زمان دریافت کارت های ورود به جلسه، زمان برگزاری آزمون کتبی و آزمون شفاهی نیز از طریق این سایت اطلاع رسانی خواهد شد.



زمان آزمون کتبی کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400



طبق آخرین اطلاعیه منتشر شده آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه سال 1400 در تاریخ 20 شهریور ماه سال 1400 برگزار خواهدشود . داوطلبان شرکت کننده در این آزمون می بایست حدودا یک هفته قبل از آزمون با مراجعه به سایت Judiciarybar.ir و ورود به لینک دریافت کارت ورود به جلسه، کارت خود را دریافت کرده و از ساعت آزمون و آدرس حوزه امتحانی خود مطلع شوند.





آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400، 20 شهریور برگزار خواهد شد.



داوطلبان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق دریافت کارت ورود به جلسه و هم چنین آخرین اخبار مرتبط با آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 عضو کانال تلگرامی آزمون های استخدامی هیوا شوند.



در ادامه بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه



زمان برگزاری آزمون شفاهی کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400
پس از اعلام نتایج آزمون کتبی کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400، پذیرفته شدگان این آزمون می بایست با توجه به اطلاعیه صادر شده مدارک لازم را برای شرکت در مصاحبه آماده کرده و در زمان اعلام شده در محل برگزاری آزمون شفاهی حاضر شوند.



زمان آزمون شفاهی کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400



با توجه به اینکه معمولا چند پس از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه نتایج اعلام شده، پیش بینی می شود آزمون شفاهی کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 حدودا مهر یا آبان ماه برگزار شود.





زمان آزمون شفاهی کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 اعلام نشده است.



خاطر نشان می کنیم با توجه به عدم انتشار اطلاعیه اعلام نتایج و زمان دقیق آزمون شفاهی، به محض مشخص شدن زمان دقیق این مقاله بروز رسانی و در کانال تلگرامی آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.



بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی کارشناسان رسمی دادگستری









مشاوره برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400
همانطور که می دانید کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، چند روز قبل از برگزاری آزمون صادر می گردد. ازین رو داوطلبان متقاضی باید سریع تر به سایت سنجش مراجعه و کارت خود را دریافت کنند.



ناگفته نماند دریافت کارت ورود به جلسه را به دلیل شلوغی سایت سنجش به تعویق نیاندازید. دریافت کارت ورود به جلسه اجباری است و نداشتن کارت به منزله غیبت در آزمون به شمار می آید. علاوه بر کارت ورود به جلسه، بهتر است کارت ملی خود را به همراه داشته باشید.



اگر پس از مطالعه جزئیات زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه









سوالات متداول


1- آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه چه زمانی برگزار می شود ؟
 آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه معمولا در بازه زمانی شهریور ماه برگزار می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی خواهد شد .




2-  آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در چند مرحله برگزار می شود ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده ، آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه شامل دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی می باشد .




3-   مرحله دوم آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه چه زمانی برگزار می شود ؟
  معمولا تا یک هفته بعد از اعلام نتایج آزمون کتبی، داوطلبان وارد مرحله دوم پذیرش می شوند .

منبع : زمان برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GBo7
نظرتان را بنویسید