اعلام نتایج آزمون نهایی دکتری

اعلام نتایج آزمون نهایی دکتری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
نتایج نهایی دکتری سراسری 1400 توسط سازمان سنجش از طریق سایت sanjesh.org در زمان مقرر منتشر شده و داوطلبانی که در مصاحبه دکتری دانشگاه های سراسری شرکت کردند می توانند با استفاده از اطلاعات ثبت نامی ، نتیجه خود را مشاهده کنند .



شرکت کنندگان آزمون دکتری 1400 که در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری و آزاد شرکت کرده و پس از اعلام نتایج دعوت به مصاحبه ، در جلسات برگزاری مصاحبه دانشگاه هایی که حد نصاب تراز قبولی آن را کسب کرده بودند حاضر شدند ، منتظر روز سرنوشت ساز اعلام نتایج نهایی دکتری 1400 هستند تا ثمره تلاش های خود را مشاهده نمایند .

با توجه به ادغام ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد 1400 و دکتری سراسری ، این سوال برای داوطلبان پیش می آید که آیا نتایج نهایی آزمون دکتری برای دانشگاه های سراسری و آزاد یکجا اعلام می شود یا خیر . با توجه به تجربه آزمون دکتری سال گذشته که همانند امسال با یک آزمون برای تمامی دوره های دکتری برگزار شد ، احتمال دارد که امسال نتایج نهایی دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 1400 به صورت یکپارچه توسط سازمان سنجش اعلام شود . در ادامه زمان ، نحوه مشاهده و مراحل بعد از اعلام نتایج نهایی دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 1400 را بررسی می کنیم .





زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 1400
سال گذشته نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد به فاصله چند روز از طریق سایت sanjesh.org اعلام شد . بر این اساس پیش بینی می شود امسال در صورت عدم تعویق زمان آزمون دکتری 1400 ، اعلام نتایج دکترا از طریق سایت سنجش در شهریور ماه صورت گیرد . برای اطلاع لحظه ای و دقیق از اخبار مربوط به زمان اعلام نتایج نهایی دکتری 1400 می توانید عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی و یا صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید .





زمان اعلام نتایج نهایی دکتری سراسری 1400 طبق دفترچه ثبت نام این آزمون نیمه اول شهریور ماه می باشد .

به محض مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج نهایی دکتری این مقاله به روز رسانی خواهد شد .



بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج مصاحبه دکتری سراسری





نحوه مشاهده نتایج نهایی دکتری 1400
داوطلبانی که در مصاحبه دکتری شرکت کرده اند ، باید برای مشاهده نتایج نهایی دکتری 1400 به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند و با کلیک بر روی (( کارنامه نهایی آزمون دکتری سال 1400 )) ، وارد صفحه ورود اطلاعات شوند .



​ راهنمای تصویری مشاهده نتایج نهایی دکتری 1400



1- مراجعه به سایت sanjesh.org و انتخاب گزینه " دکتری تخصصی " از منو سمت راست .






2- انتخاب لینک " کارنامه نهایی آزمون دکتری سال 1400 " در صفحه بعد .







3- حال از طریق یکی از دو روش زیر ( جستجو بر اساس شماره داوطلبی و مشخصات فردی ) یا ( جستجو بر اساس شماره پرونده و مشخصات فردی ) نتایج نهایی آزمون را مشاهده نمایند .







بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد









مرحله بعد از اعلام نتایج نهایی دکتری 1400
بعد از اینکه دانشگاه های سراسری و آزاد نتایج نهایی سال 1400 را اعلام کردند ، پذیرفته شدگان نهایی باید به سایت دانشگاه خود مراجعه کرده و اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام را مطالعه نماید . امکان دارد قبل از ثبت نام حضوری در خود دانشگاه ، ثبت نام غیرحضوری ( اینترنتی ) توسط دانشگاه هایی برگزار شود که عدم ثبت نام اینترنتی در سایت دانشگاه به منزله انصراف از تحصیل در آن دانشگاه بوده و در در نتیجه توجه به اطلاعیه های مختلف دانشگاه ها در زمینه ثبت نام ، الزامی می باشد .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما را در انجام تمامی مراحل دکتری 1400 یاری دهند . همچنین مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی راه اندازی کرده است تا تمامی اطلاعیه ها و اخبار مهم را در آن اطلاع رسانی کند .

در ادامه بخوانید: کارنامه نهایی آزمون دکتری









سوالات متداول


1- نتایج نهایی آزمون دکتری چه زمانی اعلام می شود ؟
نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد احتمالا در نیمه اول شهریور ماه اعلام شده که پس از مشخص شدن زمان دقیق آن این مقاله به روز رسانی خواهد شد .




2- پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه های سراسری که در یک رشته محل دانشگاه آزاد نیز پذیرفته شده اند ، می توانند در هر دو رشته محل ثبت نام کنند ؟
خیر طبق قانون آن دسته از افرادی که هم در دانشگاه سراسری و هم در دانشگاه آزاد پذیرفته شدند ، می توانند فقط در یکی از آن ها ثبت نام کنند .




3- آیا پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد از آزمون دکتری سال بعد محروم اند ؟
خیر فقط پذیرفته شدگان دکتری دوره روزانه از آزمون دکتری سال بعدی محروم اند .

منبع : اعلام نتایج آزمون نهایی دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/jp55
نظرتان را بنویسید