لیست رشته های دانشگاه شاهد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آن دسته از داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه شاهد را دارند، می توانند رشته محل های مورد علاقه خود را از دفترچه انتخاب رشته 1400 استخراج نمایند. متقاضیان تحصیل در دانشگاه شاهد می توانند یک یا چند کد رشته از لیست رشته های دانشگاه شاهد تهران 1400 را بدون محدودیت در فرم انتخاب رشته خود قرار دهند.




پس از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور 1400 مشخص شده و این داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند. از آن جا که پذیرش در دانشگاه شاهد متمرکز با شرایط خاص است داوطلبان قبل از هر چیز باید لیست رشته های دانشگاه شاهد 1400 مندرج در دفترچه انتخاب رشته 1400 را بررسی نمایند.

مطالعه این لیست امکان تصمیم گیری درست در نحوه اولویت بندی انتخاب ها را فراهم می کند. هم چنین این لیست می تواند راهنمای مناسبی برای داوطلبان در زمان ثبت نام کنکور 1400 باشد. چرا که بسیاری از داوطلبان به امید ادامه تحصیل در دانشگاه مورد علاقه خود در این آزمون شرکت می نمایند و چه بسا در صورت عدم ارائه رشته محل مورد نظر، از ادامه تحصیل سر باز زده و یا در دانشگاهی خلاف انتظار خود مشغول تحصیل شوند.

از این رو آگاهی از لیست رشته های دانشگاه شاهد می تواند کمک بسزایی به متقاضیان نموده و آن ها را در انتخاب رشته امتحانی یاری نماید. بدین منظور لیست رشته های دانشگاه شاهد 1400 را به تفکیک گروه آزمایشی مختلف در اختیار داوطلبان قرار داده ایم.



لیست رشته های دانشگاه شاهد 1400
قبل از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، سازمان سنجش اسامی معرفی شدگان برای مصاحبه را در سایت خود اعلام می کند و متقاضیان، برای بررسی صلاحیت های عمومی و علمی بر اساس رتبه و تراز کسب شده در کنکور سراسری به صورت چند برابر ظرفیت برای شرکت در مصاحبه دانشگاه شاهد شرکت می کنند و در صورت قبولی، در رشته مورد نظر خود  پذیرفته خواهند شد.



در این بخش لیست رشته های دانشگاه شاهد در کنکور سال گذشته گفته شده، به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور 1400 در صورت هر گونه تغییری در لیست رشته این مقاله بروز رسانی خواهد شد.



لیست رشته های گروه تجربی دانشگاه شاهد 1400




لیست رشته های گروه ریاضی دانشگاه شاهد 1400




لیست رشته های گروه انسانی دانشگاه شاهد 1400




لیست رشته های گروه هنر دانشگاه شاهد 1400




داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از زمان، نحوه و شرایط مصاحبه دانشگاه شاهد مطلع گردند و خود را برای آزمون شفاهی این دانشگاه آماده کنند. 

بیشتر بخوانید: مصاحبه دانشگاه شاهد


اعلام نتایج رشته های دانشگاه شاهد 1400
اعلام نتایج چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد، در زمانی مشخص به صورت اینترنتی صورت خواهد گرفت. تمام داوطلبانی که در کد رشته های چند برابر ظرفیت پذیرفته شده اند، بایستی در مهلتی مشخص جهت انجام مراحل گزینش و در نهایت جواب آزمون اقدام نمایند.



ناگفته نماند که قبولی در نتایج چند برابر ظرفیت دانشگاه شاهد، به عنوان پذیرش نهایی نمی باشد. داوطلبان باید در زمان مقرر در مصاحبه و سایر مراحل گزینش شرکت کنند و صلاحیت آنان از سوی مدیریت مرکز گزینش تایید شود. بعلاوه، یکی از ملزومات پذیرفته شدن در مصاحبه، رسیدن به حد نصاب نمره علمی نهایی است.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی رشته های متمرکز با شرایط خاص


مشاوره لیست رشته های دانشگاه شاهد 1400
دانشگاه شاهد نام نویسی و آزمونی به طور مجزا ندارد. در این صورت داوطلب بایستی همزمان با ثبت نام کنکور سراسری، اقدامات نام نویسی در دانشگاه شاهد را در نظر گیرد. به این ترتیب، داوطلب علاقه مند به تحصیل در دانشگاه شاهد بعد از شرکت در کنکور سراسری و اعلام نتایج اولیه در زمان انتخاب رشته باید رشته های این دانشگاه را نیز در فرم انتخاب رشته قرار دهد.



سازمان سنجش پس از بررسی کارنامه متقاضی، داوطلبان واجد شرایط را به صورت چند برابر ظرفیت معرفی می کند تا خود را برای مصاحبه دانشگاه شاهد آماده کنند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام دانشگاه شاهد




داوطلبان به منظور کسب اطلاعات کامل در خصوص لیست رشته دانشگاه شاهد و آینده شغلی این رشته ها می توانند از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از تجربیات مشاوران این مرکز بهره مند شوند.




سوالات متداول


1- دانشگاه شاهد رشته زبان انگلیسی هم دارد ؟
 لیست رشته های این دانشگاه شامل رشته های گروه آزمایشی زبان نیست ، برای اطلاع از لیست رشته های دانشگاه شاهد مقاله را مطالعه کنید .




2- لیست رشته های دانشگاه شاهد کجا منتشر می شود ؟
 لیست رشته های این دانشگاه در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر می شود که البته به منظور رفاه حال داوطلبان، لیست رشته های دانشگاه شاهد در این مقاله قرار داده شده است.




3- روش پذیرش دانشگاه شاهد به چه صورت است ؟
 به صورت متمرکز با شرایط خاص است که توضیحات تکمیلی در این باره در مقاله ارائه شده است.

منبع : لیست رشته های دانشگاه شاهد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7rZO
نظرتان را بنویسید