دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد سال

دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد سال
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1400 و ثبت نام پذیرفته شدگان این آزمون، واحد های دانشگاه آزاد به بررسی ظرفیت های خالی خود پرداخته و به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می کنند. در صورت موافقت وزارت علوم، لیست رشته محل ها در دفترچه منتشر شده و در اختیار داوطلب قرار می گیرد. 




آخرین مرحله انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد شرکت در تکمیل ظرفیت این دانشگاه می باشد که در صورت اعلام نیاز واحدهای دانشگاهی و موافقت وزارت علوم برگزار شده و امکان انتخاب رشته مجدد را برای داوطلبان واجد شرایط فراهم می کند. لازم به ذکر است که در صورت عدم موافقت شورای سنجش و پذیرش این احتمال وجود دارد که تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد برگزار نشود.

در صورت برگزاری این مرحله دانشگاه هایی که در زمان ثبت نام پذیرفته شدگان مرحله اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد 1400 موفق به تکمیل ظرفیت خود نشده اند، لیست رشته های مورد نظر را به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد معرفی می نمایند تا در قالب دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 در اختیار داوطلبان قرار گیرد. با توجه به اهمیت این دفترچه برای داوطلبان در ادامه زمان و لینک دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت  دانشگاه آزاد 1400 ارائه شده است.





زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400
داوطلبانی که شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 را دارند یعنی کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در کارنامه اولیه برای آن ها تعریف شده، باید در وهله اول دفترچه انتخاب رشته تکمیل دانشگاه آزاد را دانلود کنند و در صورت ارائه رشته محل مورد علاقه نسبت به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت این دانشگاه اقدام کنند.



معمولا دفترچه تکمیل ظرفیت همزمان با شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت در سایت دانشگاه آزاد منتشر می شود. سال گذشته دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد دوم مهر ماه منتشر شد، بنابراین پیش بینی می شود امسال هم دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400، اوایل مهر ماه منتشر شود.





به محض انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد این مقاله بروز رسانی می شود.



با توجه به اینکه بازه زمانی اعلام شده احتمالی است به داوطلبان توصیه می کنیم برای اطلاع از زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 عضو کانال تلگرام کنکور سراسری هیوا یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا شوید.

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد





داوطلبانی که علاقمند به شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه های سراسری هستند می توانند با مطالعه دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 1400، از لیست رشته محل های ارائه شده مطلع شوند.










کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا بهترین راهکار را پیش روی داوطلبان کنکور سراسری 1400 قرار دهند و شما می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید.

در ادامه بخوانید: دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- دفترچه تکمیل ظرفیت ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 چه زمانی منتشر می شود ؟    
بر اساس تجربیات سالیان گذشته این لیست احتمالا اوایل مهر ماه منتشر می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق آن، در متن مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.   






2- لیست رشته محل های تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد در چه سایتی منتشر می شود ؟    
این لیست در سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر می شود که به محض انتشار، لینک دانلود آن را در متن مقاله قرار خواهیم داد.   






3- شرط اصلی شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 1400 چیست ؟    
مطابق متن مقاله، متقاضیان می بایست بر اساس کارنامه اولیه کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد باشند برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید. 

منبع : دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد سال
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xRrr
نظرتان را بنویسید