لیست دوره های جهاد دانشگاهی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دوره های جهاد دانشگاهی در رشته های مختلفی برگزار می شود. داوطلبانی که قصد ثبت نام در این دوره ها را دارند، باید به سایت imooc.ir مراجعه نموده، لیست دوره ها جهاد دانشگاهی و رشته های جهاد دانشگاهی را مشاهده نمایند و با اطلاع از جزئیات هر یک از دوره ها، به صورت آنلاین در این دوره ها ثبت نام کنند.




جهاد دانشگاهی یکی از سازمان هایی است که هر ساله دوره های مختلفی را برگزار می کند. به دلیل متنوع بودن دوره های جهاد دانشگاهی در بازه های زمانی مختلف، افراد زیادی در این دوره ها ثبت نام و در آن ها شرکت می کنند. افرادی که علاقه مند به شرکت در دوره های مختلف جهاد دانشگاهی می باشند، می بایست از لیست دوره ها و رشته های جهاد دانشگاهی مطلع باشند تا بتوانند بر اساس علاقه خود یکی از رشته های جهاد دانشگاهی را انتخاب و در آن شرکت نمایند.

برای مشاهده هر یک از دوره ها و رشته های آموزشی جهاد دانشگاهی می بایست به سامانه imooc.ir مراجعه کرده و در دوره مورد نظر خود ثبت نام نمایید. با توجه به اینکه شاید بعضی از افراد با لیست دوره ها و رشته های جهاد دانشگاهی آشنا نباشند، در ادامه این مقاله قصد داریم در رابطه با این موضوع صحبت کنیم.



لیست رشته های جهاد دانشگاهی
جهاد دانشگاهی یکی از سازمان هایی است که در بازه های زمانی متفاوت، دوره های مختلفی را در بسیاری از رشته ها برگزار می کند. دوره های جهاد دانشگاهی معمولا به صورت کوتاه مدت و در یک ساعت درسی مشخصی می باشد. این دوره ها نیز مانند دوره های فنی و حرفه ای در رشته و گرایش های متنوعی بوده تا پاسخگوی نیاز داوطلبان باشد.



دوره های مختلف جهاد دانشگاهی در سرفصل های متفاوتی برای علاقه مندان در هر رشته و عنوان درسی برگزار می شود و کاربران این دوره ها می توانند در دوره های کوتاه مدت هر گروه درسی شرکت نمایند. به طور کلی، لیست دوره های جهاد دانشگاهی در بازه های زمانی مختلف، بسته به نوع گروه آموزشی متفاوت می باشد.



در واقع، دوره های آموزشی جهاد دانشگاهی دارای گروه های درسی متفاوتی است. هر یک از گروه های درسی متفاوت قابل ارائه در جهاد دانشگاهی، دارای یک سری رشته ها و دوره های مختلف می باشد که در بازه های زمانی مختلف و در ساعت مشخصی برگزار می شود. معلمان آموزش و پرورش نیز علاه بر شرکت در دوره ضمن خدمت فرهنگیان اجازه شرکت در دوره های جهاد دانشگاهی را نیز دارند.



اما کاربران می توانند از طریق گروه های درسی که در دوره های جهاد دانشگاهی وجود دارد، یکی از گروه های درسی را انتخاب و در دوره های مختلف آن گروه درسی شرکت نمایند. دقت داشته باشید که هر گروه درسی در دوره های جهاد دانشگاهی، دارای رشته های درسی مختلف است که کاربران می توانند بسته به نوع علاقه و رشته مورد نیاز خود یکی از این دوره ها را انتخاب نمایند.



در جدول زیر، لیست دوره های جهاد دانشگاهی و گروه های درسی دوره های جهاد دانشگاهی را مشاهده می کنید. هر یک از گروه های درسی ذکر شده در جدول زیر، دارای رشته های مختلفی است که کاربران و علاقه مندان به شرکت در دوره های رشته های جهاد دانشگاهی می توانند در رشته مورد نظر خودشان ثبت نام کنند.



لیست دوره های جهاد دانشگاهی
ردیف نام گروه درسی
1 فناوری اطلاعات
2 زبان های خارجی
3 مدیریت و حسابداری و بورس
4 پزشكی
5 نظام مهندسی
6 کارکنان دولت
7 علوم تربیتی و رفتاری
8 سمینارهای تخصصی
9 ایمنی و بهداشت - HSE
10 باغبانی و پرورش گیاهان
11 مد و لباس


در جدول بالا، لیست گروه های درسی جهاد دانشگاهی را مشاهده کردید. همانطور که ذکر شد، دوره های جهاد دانشگاهی در هر یک از گروه های درسی متفاوت است. داوطلبانی که قصد مشاهده رشته های جهاد دانشگاهی در هر یک از گروه های درسی ذکر شده را دارند، می توانند به لینک زیر مراجعه نمایند و لیست دوره ها و رشته های جهاد دانشگاهی را مشاهده نمایید.







لینک ورود به سایت مشاهده لیست دوره ها و رشته های جهاد دانشگاهی



همچنین متقاضیان می توانند برای ثبت نام در دوره های جهاد دانشگاهی و آشنایی با مراحل آن، ابتدا به مطالعه مقاله زیر پرداخته و سپس اقدامات لازم را انجام دهند.



بیشتر بخوانید: ثبت نام دوره های جهاد دانشگاهی





نحوه برگزاری دوره های جهاد دانشگاهی
دوره های مختلف جهاد دانشگاهی در رشته ها و گروه های درسی مختلفی برگزار می شود. نحوه برگزاری هر یک از دوره های جهاد دانشگاهی می تواند با یکدیگر متفاوت باشد. در حال حاضر، با توجه به روند شیوع ویروس کرونا، بسیاری از دوره های جهاد دانشگاهی در رشته های جهاد دانشگاهی به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می شود، هر چند شرایط برخی از آنها مانند دوره کمک پرستاری جهاد دانشگاهی متفاوت است.



نحوه برگزاری دوره های جهاد دانشگاهی، ساعت برگزاری دوره های مختلف و میزان ساعت هر یک از دوره ها، در جزئیات مربوط به هر یک از دوره ها نشان داده می شود. برای مشاهده نحوه برگزاری دوره های جهاد دانشگاهی و جزئیات مربوط به هر یک از دوره ها ابتدا باید به سایت www.imooc.ir وارد شوید. پس از ورود به سایت، می بایست که یکی از گروه های درسی را که در کنار سایت نمایش داده شده، انتخاب و روی آن کلیک نمایید.







حال می توانید به رشته های جهاد دانشگاهی در آن گروه درسی و دوره های مختلف جهاد دانشگاهی دسترسی داشته باشید. پس از پیدا کردن دوره مورد نظر خودتان، برای اطلاع از نحوه برگزاری دوره جهاد دانشگاهی، کافیست که بر روی گزینه «جزئیات دوره» کلیک کنید.







پس از کلیک کردن بر روی این گزینه، تمامی اطلاعات مربوط به دوره مورد نظر شما نشان داده می شود. در قسمت چپ سایت می توانید نام دوره، شهریه ثبت نام دوره، تاریخ ثبت نام دوره، تاریخ شروع و ساعت برگزاری دوره را مشاهده نمایید.







لازم به ذکر است که در پایین سایت، نام دوره و نوع برگزاری کلاس نشان داده شده است. به طور مثال می توانید در تصویر زیر مشاهده کنید که کلاس مورد نظر ما، به صورت آنلاین و مجازی برگزاری خواهد شد.







سایت استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir می باشد که شرکت در برخی از آزمون های آن باعث قبولی داوطلبان در شغل های مورد نظر خویش می شود. برای مطالعه انواع آزمون ها در این سامانه به مطالعه مقاله زیر بپردازید.



بیشتر بخوانید: سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی









شهریه دوره های جهاد دانشگاهی
دوره های جهاد دانشگاهی، در بازه های زمانی مختلف و در رشته های مختلفی برگزار می شود. با توجه به اینکه برای هر یک از دوره های جهاد دانشگاهی، یک سری هزینه هایی انجام می شود، در ابتدای مراحل ثبت نام از داوطلبان شرکت در هر دوره، یک شهریه ای دریافت می شود.



میزان شهریه دوره های جهاد دانشگاهی مانند دوره های سازمان مدیریت صنعتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به طور مثال، هر چه که ساعت برگزاری دوره بیشتر باشد، طبیعتا هزینه بیشتری نیز به عنوان شهریه از داوطلبان دریافت می شود؛ اما گاهی اوقات بنا به دلایلی، بعضی از دوره های جهاد دانشگاهی در رشته های جهاد دانشگاهی تخفیف خورده و داوطلبان می توانند با قیمت در این دوره ها شرکت کنند.



داوطلبانی که قصد ثبت نام و شرکت در دوره های جهاد دانشگاهی را دارند، می توانند با ورود به سایت دوره های جهاد دانشگاهی به نشانی imooc.ir، از لیست دوره ها و جزئیات مربوط به آن که شامل شهریه دوره های جهاد دانشگاهی می باشد، مطلع شوند. در قسمت مربوط به دوره های مختلف جهاد دانشگاهی و در قسمت مشخصات دوره، قیمت مربوط به هر یک از دوره ها همراه با ساعت دوره ها نشان داده می شود. همچنین، داوطلبان می توانند با ورود به قسمت جرئیات دوره جهاد دانشگاهی، از جزئیات بیشتر دوره که شامل ساعت برگزاری دوره و میزان شهریه دوره می باشد، مطلع شوند.





بدیهی است که بعضی از دوره های جهاد دانشگاهی به علت به روز بودن، قیمت بالاتری نسبت به دوره های دیگر جهاد دانشگاهی که تنها به صورت فیلم می باشد، دارد. لذا، توصیه می شود که داوطلبان با ورود به سایت imooc.ir ابتدا رشته های مختلف جهاد دانشگاهی و دوره های مربوط به آن ها را مشاهده کرده و سپس، با بررسی قیمت های موجود در یکی از دوره ها ثبت نام کنند.



کارشناسان سامانه مشاوره هیوا می توانند داوطلبان متقاضی شرکت در دوره های جهاد دانشگاهی را راهنمایی کرده و لیست رشته های جهاد دانشگاهی را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا برای آن ها شرح دهند. همچنین با عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید از آخرین اخبار این حوزه مطلع شوید.



در ادامه بخوانید: آزمون استخدامی









سوالات متداول


1- لیست رشته های جهاد دانشگاهی شامل چه رشته هایی می شود ؟
رشته های جهاد دانشگاهی در جدول داخل متن مقاله ارائه شده که هر کدام دارای گرایش هایی نیز می باشند.




2- نحوه برگزاری دوره های جهاد دانشگاهی چگونه است ؟
دوره های جهاد دانشگاهی به صورت حضوری و غیر حضوری بوده که نحوه ثبت نام در آن ها در متن مقاله ارائه شده است.




3- شهریه دوره های جهاد دانشگاهی چقدر است ؟
شهریه هر یک از رشته های جهاد دانشگاهی بستگی به نوع دوره و موارد آموزشی آن دارد که در متن مقاله توضیح داده شده است.

منبع : لیست دوره های جهاد دانشگاهی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yVvW
نظرتان را بنویسید