اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص کارشناسی ارشد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 دانشگاه هایی را که دارای شرایط خاص برای ثبت نام هستند را انتخاب کردند باید طبق زمان بندی اعلام شده از سوی سازمان سنجش در تاریخ مشخص شده به دانشگاه مورد نظر مراجعه کرده و گزینش شوند . زمان اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص ارشد معمولا یک هفته بعد از انتخاب رشته بر روی سایت سنجش آموزش کشور منتشر می شود .




بدين وسيله از متقاضیانی كه فهرست اسامی آنان در درگاه اطلاع‌ رسانی اين سازمان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفيت رشته‌ های دارای شرايط خاص و يا بورسيه در آزمون ورودی مقطع كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1399 درج گرديده ، دعوت می نمايد با توجه به نكات زیر و براساس برنامه‌ زمانی مشخص شده مربوط به كدرشته محل ذيربط ، براي مصاحبه ، آزمون اختصاصی ، آزمون تشريحی ، آزمون پروژه و ساير مراحل گزينش مورد لزوم به نشانی مشخص شده مراجعه نمايند .

عدم مراجعه برای شركت در مراحل فوق ، به منزله انصراف متقاضی از گزينش در كد رشته محل يا رشته محل های انتخابی تلقی شده و فرصت ديگری براي انجام مراحل مذكور وجود نخواهد داشت .





 نتایج انتخاب رشته ، رشته های دارای شرایط خاص اعلام شد .



 لینک مشاهده اسامی دعوت به مصاحبه شده ها



يادآوري : متقاضیان مذكور لازم است قبل از اقدام بری مراجعه به محل مصاحبه به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مورد نظر مراجعه تا چنانچه تغييری در برنامه زمانی مصاحبه بعمل آمده باشد ، از آن مطلع شوند . 

بیشتر بخوانید: مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص کارشناسی ارشد



 ضمناً شايان ذكر است :



متقاضیاني كه در كدرشته‌ های‌ امتحانی 1350، 1351، 1352، 1356، 1357، 1358، 1360، 1362 و 1364 مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ های روزانه و نوبت دوم ( شبانه ) شده‌ اند و نسبت به تكميل فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد خود در موعد مقرر اقدام نموده و هزينه برگزاری آزمون عملی ، پروژه يا پروژه‌ های انتخابی خود را در كد رشته‌های امتحانی فوق همزمان با تكميل فرم انتخاب رشته پرداخت نموده‌اند ، حسب مورد لازم است برای شركت در مصاحبه و يا آزمون پروژه عملی اقدام نمايند .



 این داوطلبان لازم است برای اطلاع از وسایل مورد نیاز ، زمان و محل برگزاری آزمون عملی یا تشریحی به اطلاعیه‌ ای که در تاریخ 99/06/31 در درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می‌گردد ، مراجعه نمایند .



آن دسته از متقاضیانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته های شرایط خاص و بورسیه ( کدرشته های موضوع این اطلاعیه ) و همچنين دانشگاه شاهد را داشته‌ اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند . بدیهی است این متقاضیان در صورت هر گونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی ( شهریور ماه ) و با توجه به کارنامه کد رشته محل‌ های انتخابی می‌توانند با اين سازمان مکاتبه نمایند .



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد


 برنامه زمانی شركت در مصاحبه و ساير مراحل گزينش رشته‌ های داراي شرايط خاص و يا بورسيه :



 متقاضیانی كه اسامی آنان در درگاه اطلاع‌ رسانی اين سازمان به عنوان معرفی شده يک و يا دو كد رشته محل دارای شرايط خاص و يا بورسيه از رشته امتحانی مربوط درج شده ، لازم است با توجه به شرايط و ضوابط مندرج در دفترچه‌ های راهنمای  شماره 1 و 2 آزمون ورودی مقطع كارشناسی ارشد ناپيوسته سال 1399 ، مفاد شرايط و ضوابط اختصاصی كدرشته محل های دارای شرايط خاص و بورسيه ( مندرج در صفحه 382 الی 422 دفترچه راهنمای شماره 2 درج شده است ) و اين اطلاعيه ، در موعد مقرر برای انجام مصاحبه ، آزمون اختصاصی و يا ساير مراحل گزينش به محل ذيربط مراجعه نمايند . در غير اينصورت در مرحله نهايی در كد رشته محل انتخابی مربوط ، گزينش نخواهند شد .



  متقاضیان علاوه بر دارا بودن شرايط بند فوق لازم است شرايط و ضوابط اختصاصی موسسه دارای شرايط خاص و يا دستگاه اجرايی بورس دهنده را نيز دارا باشند . متقاضیان می توانند برای كسب اطلاعات دقيق تر به درگاه اطلاع‌ رسانی موسسه ذيربط مراجعه نمايند .



 به هنگام گزينش نهايی در هر كد رشته محل اعلام شده در اين اطلاعيه ، متقاضیانی شركت داده خواهند شد كه نتيجه مصاحبه ، آزمون اختصاصی و ساير مراحل گزينش آنان توسط مراجع ذيربط تاييد شده باشد .



 بديهی است پس از انقضای مهلت مقرر برای شركت در مصاحبه و يا آزمون اختصاصی ، هيچ‌ گونه تقاضايی قابل پذيرش نمی باشد . لذا به متقاضیان تاكيد می شود كه در مهلت مقرر تعيين شده به محل ذيربط مراجعه نمايند .   





نحوه مصاحبه دانشگاه های مختلف در مقطع ارشد 99


 پژوهشكده‌ مطالعات واژه گزينی - تهران



كليه معرفی شدگان لازم است برای انجام مصاحبه و ساير مراحل گزينش در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه مورخ 9 و 99/07/10 به آدرس تهران ، ميدان ونك ، بزرگراه شهيد حقانی ، پس از ايستگاه مترو ، خروجی كتابخانه ملی و مجموعه فرهنگستان ها ، بلوار دكتر حسن حبيبی ، فرهنگستان زبان و ادب فارسی ، طبقه اول ، پژوهشكده مطالعات و واژه گزينی مراجعه نمايند .

لازم است پذيرفته شدگان در روزهای يكشنبه و دوشنبه مورخ 6 و 99/07/07 از ساعت 9 الی 13 با شماره تلفن 88642458 - 021 تماس برقرار نمایند تا زمان دقیق حضور آنان در مصاحبه مشخص شود .

مدارک لازم براي مصاحبه : شناسنامه عكس‌ دار و 2 نسخه تصوير آن ، كارت ملی و 2 نسخه تصوير آن به صورت پشت و رو ، 2 قطعه عكس 4×3، يك نسخه از آثار چاپ شده ( كتاب ، مقاله ، پايان نامه و ... )



 دانشكده‌ صدا و سيمای جمهوری اسلامی ايران – واحد قم



همه معرفی شدگان چند برابر ظرفيت اين دانشكده می بایست جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت نام ، مدارک مورد نیاز ، زمان و مراحل مصاحبه متعاقباً به درگاه دانشگاه به نشاني : www. iribu.ac.ir مراجعه نمایند .

یادآوری : دارا بودن تمامی شرایط و ضوابط اختصاصی پذیرش دانشجو در دانشکده صدا و سیما ( مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته ) برای همه معرفی‌ شدگان الزامی است در غیراینصورت از پذیرش آنان ممانعت بعمل خوهد آمد .



بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد


 دانشكده غيرانتفاعی الهيات و معارف اسلامی هدی وابسته به جامعه الزهرا (س) – ويژه خواهران – قم



همه معرفی شدگان چند برابر ظرفيت اين دانشكده لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از تاريخ سه شنبه مورخ 99/07/01 لغايت شنبه مورخ 99/07/05 به اين دانشكده به نشانی قم ، بلوار امین ، میدان دفاع مقدس ، خیابان بوعلی سینا ، دانشكده غيرانتفاعی الهيات و معارف اسلامی هدی وابسته به جامع الزهرا (س) مراجعه نمايند .

مدارک مورد نیاز:

1) کپی مدرک کارشناسی 2) اصل شناسنامه و کارت ملی به همراه کپی 3) دو قطعه عکس 4) همراه داشتن کارنامه آزمون یا کپی آن 5) مستندات ایثارگری و فعالیت فرهنگی ، تربیتی و آموزشی



 دانشكده غيرانتفاعی رفاه – تهران ( ويژه خواهران )



همه معرفی شدگان چند برابر ظرفيت اين دانشكده لازم است براي اطلاع از زمان مصاحبه از تاريخ جمعه مورخ 99/06/28 به درگاه اينترنتی به نشانی : www.refah.ac.ir مراجعه نمايند .

آدرس : تهران - ميدان بهارستان - مقابل ضلع جنوب شرقی مجلس شورای اسلامی - خيابان علامه شريف رضی - ابتدای خيابان مردم - نبش خيابان شهید ديالمه - خيابان شهيد ندايی پور - دانشكده رفاه - تلفن تماس 35074251- 021



 دانشگاه اطلاعات و امنيت ملی



براي رشته‌ های اين دانشگاه اسامی چند برابر ظرفيت در درگاه اطلاع‌ رسانی اين سازمان اعلام نخواهد شد . زمان برگزاری مصاحبه و ساير موارد به طريق مقتضی توسط دانشگاه مذكور به اطلاع متقاضیان ذينفع خواهد رسيد .



 دانشگاه‌ امام صادق (ع)  



تاریخ ثبت نام و دریافت کارت شرکت در آزمون معارف و مصاحبه طبق جدول زیر می باشد :



موضوع زمان ثبت نام ملاحظات
شروع ثبت نام روز سه شنبه مورخ 1 مهر 99 از طریق ثبت نام در درگاه اطلاع رسانی دانشگاه به نشانی www.isuw.ac.ir
پایان ثبت نام روز یک شنبه مورخ 6 مهر 99 پس از این تاریخ امکان ثبت نام و ویرایش اطلاعات وجود ندارد.
دریافت کارت شرکت در آزمون روز سه شنبه مورخ 8 مهر 99 دریافت کارت شرکت در آزمون از طریق  درگاه اطلاع رسانی دانشگاه بوده و ارائه کارت برای شرکت در آزمون الزامی است.
زمان برگزاری آزمون روز پنج شنبه مورخ 10 مهر 99 فرایند آزمون راس ساعت 8 صبح در دانشگاه امام صادق(ع) پردیس خواهران به نشانی: تهران، شهرک غرب، بلوار شهید فرحزادی، خیابان شهید طاهرخانی آغاز شده و حضور متقاضیان در حل برگزاری نیم ساعت قبل از شروع فرایند آزمون الزامی است.
مصاحبه علمی روز یکشنبه 13 مهر الی دوشنبه 14 مهر 99 از طریق تماس تلفنی به پذیرفته شدگان آزمون معارف اسلامی اطلاع رسانی خوهد شد.


 دانشگاه تهران



 آن دسته از متقاضیانی كه اسامی آنان به عنوان معرفی شدگان چندبرابر ظرفيت كد رشته محل 22167 از كدرشته امتحانی 1267 دانشگاه تهران دورۀ مشترک با دانشگاه ایندیانا - پردو اعلام شده است لازم است برای انجام مراحل مصاحبه از ساعت 14 روز چهارشنبه مورخ 9/7/99 به صورت غیرحضوری در اتاق جلسات دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران در محیط Adobe connect به نشانی زیر برگزار می‌گردد :


http://vclas9.ut.ac.ir/mecheng3

فایل اجرایی نرم افزار Adobe connect در این نشانی قابل دسترسی است

برای ورود به جلسه مصاحبه پس از اجرای این برنامه ، نشانی اتاق جلسات دانشکده را در آن کپی کرده و پس از تایید ، نام خود را به عنوان مهمان وارد نمایید .

متقاضیان شرکت در مصاحبه می بایست تا ساعت 14:30 روز دوشنبه مورخ 99/07/07 تصویر مدارک زیر را از طریق ایمیل به دفتر دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران ( سرکار خانم زنجانی ) به نشانی zanjani@ut.ac.ir ارسال نمایند .

1- هر مدرکی که نشان دهنده معدل کتبی دیپلم باشد 2 – تصویر کارنامه آزمون کارشناسی ارشد 3 – کارنامه و ریزنمرات مقطع کارشناسی 4 – مدارک دوره های زبان ( در صورت وجود )



 دانشگاه جامع امام‌ حسين‌ (ع‌) - تهران



به اطلاع آن دسته از متقاضیانی كه اسامی آنان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفيت دانشگاه جامع امام حسين (ع) اعلام شده است می رساند مصاحبه و گزينش متقاضیان در بازه زمانی 99/06/29 الی 99/07/09 توسط دانشگاه در نظر گرفته است . در ضمن جهت اطلاع از شرایط و مدارک مورد نیاز ، متعاقباً به درگاه اینترنتی این دانشگاه به نشانی www.ihu.ac.ir مراجعه نمايند .

شايان ذكر است که اسامی معرفی شدگان كد رشته‌ های امتحانی 1154، 1155، 1156 و 1157 در اين مرحله اعلام نگرديده است و متقاضیان بايد موضوع را از طريق دانشگاه جامع امام حسين (ع) پيگیری  نمايند .  



 دانشگاه شاهد



آن دسته از متقاضیانی كه اسامی آنان به عنوان معرفی شدگان چند برابر ظرفيت دانشگاه شاهد ( باتوجه به كد رشته امتحانی ) اعلام شده است ، لازم است برای اطلاع دقيق از زمان و مكان انجام مصاحبه و بررسی صلاحيت عمومی و مدارک مورد نياز به درگاه اطلاع‌ رسانی اين دانشگاه به نشانی shahed.ac.ir مراجعه نمايند .



 دانشگاه شهيد مطهری



همه معرفی شدگان لازم است برای ثبت‌ نام و ساير مراحل پذيرش به سامانه آموزش اين دانشگاه به نشانی اينترنتی : www.golestan.motahari.ac.ir مراجعه نمايند و تمامی اطلاعيه‌ ها و امور مربوط به ثبت‌ نام صرفاً از طريق سامانه فوق و درگاه اطلاع رسانی اين دانشگاه به نشانی www.motahari.ac.ir در اختيار متقاضیان قرار خواهد گرفت .



  دانشگاه‌ صدا و سيمای جمهوری اسلامي ايران -  تهران



معرفی شدگان لازم است برای اطلاع از جدول زمانبندی مصاحبه ، نحوه ثبت نام و مدارک مورد نياز پس از انتشار اين اطلاعيه به درگاه اطلاع‌رسانی اين دانشگاه به نشانی www.iribu.ac.ir مراجعه نمايند .

یادآوری : دارا بودن تمامی شرايط و ضوابط اختصاصی پذيرش دانشجو در دانشگاه صدا و سيما ( مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته ) براي همه معرفی شدگان الزامی است ، در غير اين صورت از پذيرش آنان ممانعت بعمل خواهد آمد .



 دانشگاه صنعتی خواجه نصيرالدين طوسی



همه معرفی شدگان چند برابر ظرفيت اين دانشكده لازم است براساس جدول ذيل برای انجام مصاحبه مراجعه نمايند :





كدرشته محل عنوان رشته – گرايش تاريخ مدارك مورد نياز براي مصاحبه
26751

23568 مهندسی هوافضا گرایش سازه های هوایی

مهندسی هوافضا گرایش مهندسی فضایی 99/07/05 الی 99/07/07 مدارك شناسايي (اصل كارت ملي و شناسنامه) – دانشنامه و اصل ريز نمرات كارشناسي يا اصل گواهي موقت فراغت از تحصيل – گواهي مقالات، توصيه‌نامه و مشروح فعاليتهاي پژوهشي با ارائه مستندات لازم – گواهي اشتغال به كار در صورت شاغل بودن– مدرك زبان معتبر (در صورت اخذ) – فيش واريزي به حساب دانشگاه – جزئیات زمان بندی، نحوه ارسال مدارک و انجام مصاحبه غیرحضوری در وبگاه دانشگاه مربوط اطلاع رسانی خواد شد.
21123

21124 مهندسی نقشه برداری گرایش سنجش از دور

مهندسی نقشه برداری گرایش سیستمهای اطلاعات مکانی 99/07/07
26749

 

26752 مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مشترک با RUDN روسیه

مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مشترک با ENSAM فرانسه 99/07/07
26750 مهندسی مواد گرایش شناسایی و انتخاب مواد مشترک با ENIB فرانسه 99/07/07


  دانشگاه‌ صنعتی مالك‌ اشتر



به اطلاع همه معرفی شدگان چند برابر ظرفيت اين دانشگاه می رساند با توجه به شرایط بهداشتی کشور و شیوع ویروس کرونا این دانشگاه مصاحبه حضوری برگزار نمی نماید . لذا متقاضیان لازم است تمامی مدارک مورد نیاز را به صورت الکترونیکی در درگاه دانشگاه ارسال نمایند .

همه معرفی شدگان جهت مشاهده اطلاعیه ثبت نام و روش ارسال مدارک مورد نیاز لطفا به درگاه اینترنتی دانشگاه (www.mut.ac.ir) مراجعه نمایند .

مهلت ارسال مدارک تا تاریخ 99/07/04 می باشد .



 دانشگاه علامه طباطبايی



الف) به اطلاع معرفی شدگان چند برابر ظرفيت رشته‌های آمار گرايش بيم‌ سنجی (كد رشته محل های 18274و 18296) از كد رشته امتحانی 1207 موسسه آموزش عالی بيمه اكو و مطالعات منطقه‌ای (كد رشته محل های 14043، 14057 و 14073) از كد رشته امتحانی 1130 موسسه آموزش عالی بيمه اكو اين دانشگاه می رساند :



1- تاريخ مصاحبه رشته مطالعات منطقه‌ای ( كد رشته محل های 14043 و 14057)  در روز یک شنبه مورخ 99/07/13 می باشد .



2- تاريخ مصاحبه رشته آمار گرايش بيم سنجی ( كد رشته محل های 18274 و 18296) در روز يك شنبه مورخ 99/07/13 می باشد .



3- تاريخ مصاحبه دوره مشترك رشته مطالعات منطقه‌ای ( كد رشته محل 14073)  در روز دوشنبه مورخ 99/07/14 می باشد .



4- زمان شروع مصاحبه ساعت 8:30 صبح می باشد .



5- مصاحبه متقاضیان به صورت غیرحضوری انجام می شود .



6- متقاضیان جهت اطلاع از نحوه انجام مصاحبه و ارائه مدارک ( کارت ملی ، شناسنامه و سایر مدارک مورد نیاز ) به آدرس درگاه دانشگاه به نشانی : www.atu.ac.ir مراجعه نمایند .



ب) به اطلاع همه معرفی شدگان كد رشته محل های 14874 و 14877  از کدرشته امتحانی 1139 ( مددكاری اجتماعی ) دانشگاه علامه طباطبایی می‌رساند :

1- مصاحبه در روزهای شنبه الی دوشنبه مورخ 99/06/29 الی 99/06/31 برگزار می گردد .



2- زمان شروع مصاحبه ساعت 8:30 می باشد .



3- آدرس محل مصاحبه : تهران - خيابان شريعتی – تقاطع بزرگراه همت - خيابان شهيد داود گل‌نبی ( كتابی سابق ) – دانشکده علوم اجتماعی – سالن ارشاد .



4-  متقاضیان جهت اطلاع از نحوه حضور در روز مصاحبه ( به ترتیب حروف الفبا ) به آدرس درگاه دانشگاه به نشانی : www.atu.ac.ir مراجعه نمایند .



5- ضروری است همه متقاضیان اصل و تصویر مدارک ذیل را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند .



مدارك مورد نياز : (1) اصل كارت ملی و شناسنامه. (2) مدرک تحصیلی. (3) گواهی معدل. (4) گواهی سابقه کار رسمی و یا داوطلبانه مرتبط با رشته. (5) گواهی زبان خارجی. (6) گواهی مهارت های کار با کامپیوتر. (7) گواهی کارگاه ها و دوره های علمی ، تخصصی مرتبط. (8) مقالات و کتاب های چاپ شده و یا ارائه شده در همایش ها و کنفراس های داخلی و خارجی. (9) کارنامه سازمان سنجش متقاضی .

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت کنکور کارشناسی ارشد





سوالات متداول


1- نتایج رشته های دارای شرایط خاص ارشد چه زمانی اعلام می شود ؟
معمولا یک هفته پس از انتخاب رشته ارشد ، زمان مصاحبه رشته های خاص ارشد مشخص می شود . لینک اعلام نتایج در متن مقاله قرار دارد .




2- مدارک مورد نیاز برای انجام مصاحبه و گزینش دانشگاه های دارای شرایط خاص ارشد چیست ؟
از جمله مدارک شناسنامه ، کارت ملی و برگه قبولی سازمان سنجش است . سایر مدارک در سایت هر دانشگاه که در متن مقاله موجود است اعلام می شود .




3- مصاحبه های کارشناسی ارشد دانشگاه های دارای شرایط خاص چگونه برگزار می شود ؟
دانشگاه ها در نحوه گزینش و مصاحبه کارشناسی ارشد مختار هستند . برای اطلاعات بیشتر بهتر است به سایت هر دانشگاه مراجعه نمود .

منبع : اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص کارشناسی ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/65KO
نظرتان را بنویسید