ویرایش ثبت نام آزمون مدرسه ماندگار البرز 1400 - 1401

ویرایش ثبت نام آزمون مدرسه ماندگار البرز 1400 - 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانش آموزانی که هنگام ثبت نام در آزمون دبیرستان ماندگار البرز دچار اشتباهاتی در وارد کردن اطلاعات  می شوند ، باید در زمان تعیین شده اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نام خود نمایند . برای این کار می توانند با ورود به سامانه اینترنتی دبیرستان ماندگار البرز به نشانی azmoon.tehranedu.ir این موارد را برطرف سازند . 




دبیرستان ماندگار البرز تنها در پایه دهم و فقط برای دانش آموزان پسر اقدام به  ثبت نام می نماید . مدرسه ماندگار البرز واقع در شهر تهران بوده و هیچ شعبه دیگری در استان تهران و یا در استان ها و مناطق دیگر ندارد . ثبت نام این دبیرستان برای دانش آموزانی که ساکن مناطق 19 گانه تهران هستند به صورت اینترنتی و برای دانش آموزانی که از سایر شهرها و یا مناطق ، قصد تحصیل در این مدرسه را دارند بصورت حضوری انجام می شود .

درستی و صحت اطلاعات وارد شده در هنگام ثبت نام آزمون ورودی دبیرستان ماندگار البرز بسیار مهم و دارای اهمیت  است . در صورتی که اطلاعات وارد شده در سایت ثبت نام آزمون این مدارس با اطلاعات و مدارکی که دانش آموز هنگام ثبت نام به مدرسه ارائه می کند مغایرت داشته باشد ، ثبت نام لغو شده و دانش آموز اجازه تحصیل در این مدرسه را نخواهد داشت . 

بنابراین با توجه به موارد ذکر شده ، در صورتی که مشکل و یا خطایی هنگام ثبت نام اینترنتی آزمون ورودی ماندگار البرز 1400 - 1401 رخ دهد ، امکان ویرایش اطلاعات و برطرف کردن این موارد برای دانش آموزان وجود دارد . به دلیل اهمیت این مسئله و همچنین راهنمایی دانش آموزانی که قصد ثبت نام در آزمون ورودی این مدرسه را دارند ، در ادامه مقاله زمان ، مراحل و راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ماندگار البرز 1400 – 1401 بررسی می شود .



زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 -1401
اطلاعاتی که در زمان ثبت نام آزمون مدرسه ماندگار البرز 99 - 1400 توسط دانش آموزان ثبت می شود باید کاملا درست و بدون نقص باشند ، در صورتی که این اطلاعات به اشتباه ثبت شده و یا دارای مشکل باشند ممکن است در بسیاری موارد باعث ملغی شدن ثبت نام دانش آموز حتی در صورت قبولی در آزمون شود .

همچنین باید به این مسئله نیز توجه داشت که انتخاب رشته توسط داوطلب در همان زمان ثبت نام آزمون صورت گرفته و در صورت قبولی در آزمون امکان تغییر رشته برای دانش آموز وجود ندارد . لذا دانش آموز باید در انتخاب رشته هنگام ثبت نام دقت لازم و کافی را داشته باشد .

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ماندگار البرز معمولا اواسط فروردین ماه و با مهلتی تقریبا 7 روزه تعیین می شود . این طور پیش بینی می شود که با توجه به این مسئله و روال سال گذشته ، زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ماندگار البرز 1400 – 1401 هم در حدود همین تاریخ اعلام گردد .





در حال حاضر زمان دقیقی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ماندگار البرز 1400 - 1401  تعیین نشده است . به محض اعلام زمان دقیق ویرایش اطلاعات ، جزئیات مربوطه در این جا قرار داده می شود .



بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 99 - 1400





مراحل ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401
ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز هر ساله در زمانی معین و از طریق سامانه اینترنتی ماندگار البرز به نشانی  azmoon.tehranedu.ir قابل دسترسی و امکان پذیر است . این تعیین مهلت برای ویرایش اطلاعات ثبت نام ماندگار البرز  به این دلیل ایجاد شده که اگر هنگام ثبت نام ، دانش آموزی دچار خطا در وارد کردن اطلاعات درخواستی شد ، امکان رفع اشتباه و جایگزین کردن اطلاعات درست برای او وجود داشته باشد .


برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز در سامانه azmoon.tehranedu.ir باید به ترتیب موارد زیر عمل کنید :



دانش آموز پس از وارد کردن آدرس سامانه در قسمت آدرس مرورگر وارد سایت رسمی ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز می شود .



 داوطلب باید برای دسترسی به اطلاعات ، کد ملی و رمز عبور خود را در جایگاه های مخصوص وارد کند . (رمز عبور همان رمزی است که دانش آموز هنگام ثبت نام از طریق سامان و بصورت پیامک دریافت کرده است . ) 



 سپس اطلاعات ثبت نامی را که نیاز به تغییر دارند ، ویرایش کند . 



 در نهایت رسید نهایی ثبت نام را دریافت  نماید .



حتما بخوانید: هزینه ثبت نام دبیرستان ماندگار البرز 99 - 1400









راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ماندگار البرز 1400 - 1401
برای سهولت در انجام عمل ویرایش اطلاعات و همچنین درک بهتر این مطلب در ادامه راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ماندگار البرز قرار داده شده است . لازم به ذکر است که آدرس سامانه عنوان شده مربوط به اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران بوده و علاوه بر آزمون ثبت نام ماندگار البرز ، ثبت نام آزمون های دیگر را نیز با توجه به زمان تعیین شده امکان پذیر می سازد . 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام ماندگار البرز به شرح زیر می باشد :



وارد کردن آدرس سامانه مدرسه ماندگار البرز در مرورگر به نشانی : azmoon.tehranedu.ir







 انتخاب گزینه دبیرستان ماندگار البرز







 ورود به سامانه







 ثبت کد ملی و رمز عبور دانش آموز







 ویرایش اطلاعات و دریافت رسید نهایی ثبت نام









 داوطلبان در صورت داشتن هر گونه سوال در مورد ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401  می توانند از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرند ، برای این کار می توانید از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا اقدام نمایید .



 توصیه می شود برای اطلاع از آخرین اخبار در خصوص ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دبیرستان ماندگار البرز 1400 - 1401  در کانال مدارس هیوا عضو شده و یا پیج اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید .



در ادامه بخوانید: زمان برگزاری آزمون دبیرستان ماندگار البرز









سوالات متداول


1- آیا امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی در سامانه دبیرستان ماندگار البرز وجود دارد ؟
بله امکان ویرایش اطلاعات در زمان تعیین شده برای داوطلبان وجود دارد که جزئیات این موضوع در مقاله بالا به طور کامل توضیح داده شده است .




2- زمان دقیق ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون ماندگار البرز 1400 - 1401 که زمانی است ؟
در حال حاضر زمان دقیقی برای ویرایش اطلاعات این مدرسه برای سال تحصیلی 1400 - 1401 اعلام نشده است ، اما به محض مشخص شدن زمان دقیق ، در مقاله بالا اطلاع رسانی خواهد شد . 




3- آیا دبیرستان ماندگار البرز در شهر های دیگر هم شعبه دارد ؟
خیر همان طور که در این مقاله هم گفته شد ، این دبیرستان تنها دارای یک شعبه بوده و در شهر تهران قرار دارد .

منبع : ویرایش ثبت نام آزمون مدرسه ماندگار البرز 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/75VQ
نظرتان را بنویسید