تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان

تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پیش بینی می شود ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401  طبق رول سال گذشته از اواسط بهمن ماه آغاز گردد . لذا دانش آموزان متقاضی این آزمون در صورت داشتن شرایط لازم می توانند در زمان تعیین شده و یا در زمان تمدید مهلت ثبت نام از طریق سایت استعداد های درخشان ، فرم ثبت نام خود را تکمیل کنند . تمدید مهلت ثبت نام داوطلبان نیز ممکن است همانند سال گذشته در اواسط اردیبهشت ماه انجام شود . 




داوطلبان ثبت نام آزمون تیزهوشان هر ساله در بازه زمانی مشخصی که برای ثبت نام در این آزمون اعلام می شود برای شرکت در این آزمون اقدام به ثبت نام می کنند . با توجه به این که این بازه زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت نام داوطلبان کوتاه بوده و طی چند روز به اتمام می رسد ممکن است با متقاضیانی مواجه شویم که در این مدت موفق به ثبت نام نشده اند یا به دلیل عدم آگاهی از ثبت نام جا مانده اند .

به همین دلیل مرکز استعدادهای درخشان برای این دسته از داوطلبان ، بازه زمانی جداگانه ای با عنوان آخرین فرصت مجدد در اختیار داوطلبان قرار می دهد تا بازماندگان از ثبت نام بتوانند در زمان تمدید مهلت ثبت نام اقدام به تکمیل فرم ثبت نام خود نمایند . در این مقاله به بررسی جزئیات تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ می پردازیم .



زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​
ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 برای مقطع تحصیلی نهم به دهم بوده و ممکن است همچون سال گذشته از اواسط بهمن ماه آغاز شود . متقاضیان ثبت نام بعد از مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان می توانند با پر کردن فرم تقاضانامه اینترنتی ، ثبت نام خود را تکمیل نمایند .

سازمان استعدادهای درخشان هر ساله بعد از اتمام مهلت ثبت نام تیزهوشان ، یک بازه زمانی چند روزه در اختیار دانش آموزانی که فرصت ثبت نام را از دست داده اند قرار می دهد . به همین دلیل انتظار می رود همچون سال های گذشته مهلت  ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 نیز تمدید شود .



در حال حاضر زمان دقیقی برای ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 مشخص نشده است . در صورت اعلام زمان دقیق ثبت نام ، در این جا اطلاع رسانی می شود .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان













کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده خدمت رسانی به متقاضیان ثبت نام و پاسخ به سوالات آن ها از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا هستند . همچنین توصیه می شود برای اطلاع دقیق از زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401​ عضو کانال تلگرام تیزهوشان هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال کنید . 










سوالات متداول


1-  زمان تمدید ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 در چه تاریخی است ؟
 زمان ثبت نام ایندر حال حاضر اعلام نشده است . به محض اعلام تاریخ دقیق در مقاله بالا اطلاع رسانی خواهد شد .




2-  اطلاعیه تمدید مهلت مجدد ثبت نام ازمون تیزهوشان از طرف چه سازمانی است ؟
 این اطلاعیه از طرف سازمان استعداد های درخشان اعلام می شود که به محض انتشار آن در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .




3-  چرا اطلاعیه تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان منتشر می شود ؟
 چون بسیاری از دانش آموزان در بازه زمانی تعیین شده امکان ثبت نام در این آزمون را ندارند که به محض انتشار این اطلاعیه ، در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : تمدید مهلت ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/85Kj
نظرتان را بنویسید