زمان ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی 1400

زمان ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی 1400
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

متقاضیان ادامه تحصیل در یکی از مقاطع کاردانی و یا کارشناسی ناپیوسته دانشگاه علمی کاربردی ضمن اطلاع از زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 باید به سایت سازمان سنجش مراجعه نموده و دفترچه ثبت نام را دریافت نمایند. ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400 آغاز شده است.

 

 

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ۱۴۰۰ به منظور پذیرش دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی (فوق دیپلم) و کارشناسی ناپیوسته (لیسانس) دو بار در سال برای ورودی مهر (نیمسال اول تحصیلی) و برای ورودی بهمن ماه (نیمسال دوم تحصیلی) توسط سازمان سنجش برگزار می شود.

علاقمندان به ادامه تحصیل در این دانشگاه، باید در زمان ثبت نام پس از دانلود دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 و بررسی لیست رشته های ارائه شده نسبت به ثبت نام به موقع خود اقدام نمایند. زمان دقیق ثبت نام طی اطلاعیه های جداگانه برای مقاطع کارشناسی و کاردانی این دانشگاه در سایت سازمان سنجش و پذیرش کشور به آدرس sanjesh.org منتشر می شود.

 

 

ثبت نام ورودی بهمن 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است. ثبت نام مقطع کارشناسی تا 22 و ثبت نام مقطع کاردانی تا 24 آذر ادامه دارد.

 

لذا با توجه به اهمیت این موضوع برای داوطلبان، در ادامه این مقاله زمان دقیق ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی  ۱۴۰۰ را به تفکیک نیمسال ورودی مهر و بهمن و مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی را به همراه تاریخ آغاز و پایان مهلت هر ورودی ارائه داده ایم.

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 1400

سازمان سنجش برای آن دسته از داوطلبانی که به هر دلیل موفق به ثبت نام برای ورودی مهر ماه نشده اند فرصت دیگری را برای ورودی نیمسال دوم تحصیلی فراهم کرده است . این دسته از داوطلبان واجد شرایط این دانشگاه می توانند با ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن ورودی ۱۴۰۰ شانس خود را برای پذیرش در رشته های بدون کنکور این دانشگاه امتحان کنند.

 

ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی بهمن ورودی ۱۴۰۰ از 16 آذر ماه شروع شدع و تا 22 آذر ماه ادامه خواهد داشت. ثبت نام ورودی بهمن 1400 کاردانی نیز از 18 آذر آغاز شده و تا 24 آذر ادامه دارد.

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن سال 1400
دوره تاریخ شروع ثبت نامزمان خاتمه ثبت نامزمان تمدید مهلت ثبت نام 
کارشناسی16 آذر ماه 140022 آذر ماه 1400اعلام نشده
کاردانی18 آذر ماه 140024 آذر ماه 1400اعلام نشده

 

برای دریافت اطلاعات درباره ثبت نام برای دانشگاه علمی کاربردی و مهلت ثبت نام می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید : ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

 

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400

مانند سال های گذشته لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی 1400 برای ورودی نیمسال اول تحصیلی همزمان با شروع مهلت ثبت نام منتشر می شود. بنابراین داوطلبان در زمان ثبت نام می توانند دفترچه را دانلود نموده سپس نسبت به تکمیل ثبت نام خود اقدام نمایند.

 

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مهر 1400
دوره تاریخ شروع ثبت نامزمان خاتمه ثبت نامزمان تمدید مهلت ثبت نام 
کاردانی 24 مرداد ماه

31 مرداد ماه

10 شهریور
کارشناسی ناپیوسته24 مرداد ماه31 مرداد ماه10 شهریور

 

برای اطلاع از زمان دقیق شروع ثبت نام، می توانید عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا و صفحه اینستاگرام بدون کنکور هیوا باشید. در مهر ماه معمولا ظرفیت برخی از رشته محل های ارائه شده خالی می ماند و سازمان سنجش برای این ظرفیت های خالی، ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت را برگزار می کند.

 

برای دریافت اطلاعات درباره دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و شرایط مورد نیاز این ثبت نام، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید : دفترچه دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

 

 

 

 

مشاوره زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

برای ثبت نام این دانشگاه، داوطلبان لازم است برخی شرایط و اطلاعات را برای ثبت نام خود داشته باشند، تا پذیرش آنها مورد قبول واقع شود. در دفترچه ثبت نام این دانشگاه، تمامی شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی و مدارک خواسته شده از داوطلبین نوشته شده است. پس، داوطلبین موظف هستند پیش از ثبت نام از هماهنگی اطلاعات خود با اطلاعات درج شده، اطمینان حاصل نمایند.

 

برای داوطلبانی که متقاضی تحصیل در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی هستند، داشتن مدرک دیپلم و برای متقاضیان مقطع کارشناسی ناپیوسته داشتن مدرک کاردانی (فوق دیپلم) ضروری می باشد. توجه داشته باشید، داشتن مدرک دیپلم و یا کاردانی متناسب با رشته انتخابی ضرورتی ندارد و متقاضیان می توانند بصورت دلخواه از یک گروه آزمایشی (صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی، فرهنگ و هنر) کد رشته های مورد علاقه خود را در فرم ثبت نام خود وارد نمایند.

 

اگر پس از مطالعه این مقاله زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400 سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست. داوطلبان می توانند، برای دریافت اطلاعات و اخبار منتشر شده در مورد این ثبت نام در کانال تلگرامی بدون کنکور بدون آزمون هیوا عضو شوند.

 

برای داوطلبان برای دریافت اطلاعات درباره ثبت نام دیگر دانشگاه های دارای ثبت نام بدون کنکور مانند دانشگاه آزاد، می توانند به مثاله ثبت نام دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

در ادامه بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400

 

 

 

 

 

آخرین اخبار مرتبط با زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1400

 

تاریخ 20 آذر 1400

ثبت نام ورودی بهمن سال 1400 رشته های بدون آزمون کاردانی دانشگاه علمی کاربردی آغاز شده است.

 

تاریخ 16 آذر 1400

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه های علمی کاربردی ورودی بهمن 1400 از 16 آذر آغاز شده است.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن چه تاریخی است؟

✔️ زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن در آذر ماه 1400 می باشد که زمان دقیق را در این مقاله عنوان کرده ایم.



 

2- ✔️ زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در چند نوبت اعلام می شود؟

✔️ زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت برای ورودی مهر و بهمن ماه اعلام می شود که به صورت کامل در این مقاله توضیح داده شده است.



 

3- ✔️ مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی چه مدت است؟

✔️ مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی حدودا یک هفته می باشد که در این مقاله به آن اشاره شده است.

منبع : زمان ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی 1400

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/DmGq
نظرتان را بنویسید