اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

با اتمام مهلت داده شده از سوی سازمان سنجش برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 و پس از بررسی انتخاب رشته ها و سوابق داوطلبان توسط این سازمان و دانشگاه ها، نتایج نهایی پذیرش داوطلبین اعلام می شود. نتایج این ثبت نام معمولا یک ماه بعد از اتمام انتخاب رشته در سایت سنجش در زمان تعیین شده منتشر خواهد شد.

 

 

دانشگاه های غیر انتفاعی جزو آن دسته از دانشگاه هایی هستند که بصورت بدون آزمون و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی در سال ۱۴۰۰ پذیرش دانشجو دارند. این دانشگاه در طی سال 2 بار برای ورودی نیمسال اول (مهر) و نیمسال دوم (بهمن) دانشجو می پذیرد، لذا داوطلبانی که متقاضی پذیرش این دانشگاه ها هستند باید در زمان تعیین شده هر نیمسال ثبت نام خود را انجام دهند.

معمولا در هر دوره از پذیرش دانشگاه های غیر انتفاعی، مدتی پس از اتمام مهلت نام نویسی و انتخاب رشته بدون کنکور کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته این دانشگاه ها نتایج نهایی پذیرش متقاضیان اعلام می شود که نحوه اعلام نتایج معمولا برای هر ورودی متفاوت است.

به منظور تسهیل فرآیند مشاهده نتایج انتخاب رشته بدون کنکور غیرانتفاعی سال جاری در ادامه این مقاله زمان و نحوه اعلام نتایج مهر و بهمن بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 را به صورت کامل توضیح داده ایم.

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

با توجه به اینکه ثبت نام ورودی بهمن دانشگاه های غیرانتفاعی بصورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش انجام می شود، پیش بینی می شود اعلام نتایج این دوره نیز در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد. داوطلبان در زمان اعلام نتایج این ورودی باید به سایت اعلام نتایج بدون کنکور سنجش مراجعه کرده و جواب پذیرش بهمن ۱۴۰۰ خود را مشاهده کنند.

 

با استناد به زمان ثبت نام ورودی بهمن سال جاری دانشگاه های غیر انتفاعی و همچنین با توجه به زمان اعلام نتایج سال های پیشین ورودی نیمسال دوم دانشگاه های غیر انتفاعی، پیش بینی می شود، نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ورودی بهمن 1400 در دی ماه اعلام شود.

 

 

نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400 احتمالا در دی ماه 1400 منتشر خواهند شد.

 

برای ثبت نام و تکمیل روند پذیرش در این دانشگاه، پیشنهاد میکنیم مقاله مرتبط با زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

 

نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر و بهمن 1400

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است نحوه اعلام نتایج هر ورودی رشته های بدون کنکور دانشگاه های غیرانتفاعی با نحوه ثبت نام این دانشگاه همخوانی دارد. با توجه به اینکه معمولا ثبت نام ورودی مهر ماه بصورت اینترنتی انجام شده نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 مهر و بهمن نیز بصورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

 

جست و جوی آدرس " sanjesh.org " و یا " سازمان سنجش " در مرورگر سیستم 

 

 اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

 

انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست

 

 اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

 

انتخاب گزینه " نتایج نهایی انتخاب رشته های پذیرش صرفاً براساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ " در صفحه باز شده

 

  نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

 

ورود به سامانه اعلام نتایج و جواب ثبت نام

 

  نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی بهمن 1400

 

 

این تصاویر مربوط به سال های گذشته است. در صورت بروز تغییر در این مراحل، تصاویر بروزرسانی خواهند شد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره لیست رشته های موجود برای انتخاب رشته در این دانشگاه، می توانید به مقاله زیر مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: لیست رشته های دانشگاه غیرانتفاعی

 

 

 

 

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400

سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مجری پذیرش رشته های بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۰ وظیفه نظارت و برگزاری فرآیند ثبت نام رشته های بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی 1400 را نیز بر عهده دارد. نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400 نیز از سوی این سازمان اعلام می شود.

 

با در نظر گرفتن روال آخرین دوره های پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سراسری از جمله دانشگاه غیر انتفاعی ، معمولا نتایج 1 هفته الی 10 روز بعد از اتمام مهلت ثبت نام منتشر می شود . نتایج بدون آزمون دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰ اعلام شد.

 

 

نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی مهر 1400 اعلام شد.

 

به محض مشخص شدن تاریخ دقیق اعلام نتایج مهر ۱۴۰۰ این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی 1400 سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست. داوطلبان می توانند برای دریافت اطلاعات مربوط به اعلام نتایج و اخبار منتشر شده، در کانال تلگرامی بدون آزمون هیوا عضو شوند.

 

به داوطلبان پیشنهاد می شود، علاوه بر ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور غیرانتفاعی، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری را نیز انجام دهند و منتظر نتایج این دو ثبت نام باشند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری



 

سوالات متداول

 

1- ✔️نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ نتایج پذیرش دانشگاه های غیر انتفاعی مدتی پس از اتمام ثبت نام اعلام می شود که تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ نتایج ثبت نام بدون کنکور مهر دانشگاه غیر انتفاعی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ نتایج ورودی مهر بصورت اینترنتی اعلام می شود که مراحل آن در مقاله توضیح داده شده است.



 

3- ✔️ نتایج ورودی بهمن دانشگاه غیر انتفاعی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ همانطور که در مقاله نیز اشاره شده نتایج بهمن بسته به نحوه ثبت نام، بصورت اینترنتی اعلام می شود.

منبع : اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی ۱۴۰۰

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/MLzB
نظرتان را بنویسید