گونه گذاری چیست و چگونه انجام می شود؟

گونه گذاری چیست و چگونه انجام می شود؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
البرز

سیرتکامل گذاری با تزریق چربی عالی میباشد یا این که به کار گیری از ژل و فیلر و یا این که سیرتکامل گذاری با کاشت پروتز؟ 

این سوالی میباشد که برای پاسخ دادن به آن که گونه گذاری چگونه است ؛ در آغاز می بایست بدانید تزریق چربی به تن چه‌گونه جاری ساختن می شود و چه مزایایی داراست. در مجموع برای برنا‌خیس شدن صورت، رفع چین و چروک و افتاگی پوست، زاویه دار کردن شکل و همینطور پررنگ و جالب شدن شکل می‌اقتدار از سیرتکامل گذاری با تزریق چربی بهره مند شد.

برای تزریق چربی به سیرتکامل همچون تزریق چربی تحت چاله دیده، نخست چربی مایحتاج از سایر نقاط تن که چربی مقاوم‌تری دارا‌هستند بیرون میگردد. 

بعد این چربی بعد از فراهم‌سازی به سیرتکامل‌ها تزریق گردد. طبیعی بودن چربی تزریق گردیده و اینکه از تن خویش شخص به دست آمده میباشد، خصوصیت‌های مثبتی را ساخت می‌نماید که در شیوه تزریق ژل سیرتکامل و فیلر وجود نخواهد داشت.

این نحوه در اشخاص برنا و یا این که عده ای که سن بالایی دارا هستند قابل اجرا میباشد. همینطور می‌قدرت آن را با دیگر فعالیت‌های زیبایی شکل و تن مانند لیفت سیرتکامل، پیکرتراشی و تزریق چربی به باسن، هم زمان اجرا بخشید تا اندام متناسب‌خیس و فیس زیباتری تشکیل داد.


سیرتکامل گذاری با تزریق چربی چه چیزی است؟


سیرتکامل گذاری با تزریق چربی روشی برای زیباتر ساختن صورت و زاویه دار کردن شکل میباشد. تزریق چربی به طور و سیرتکامل یکی‌از شیوه‌هایی میباشد که هم در راستای برنا‌سازی پوست اجرا میشود و هم میتواند با زاویه‌دار کردن شکل، فیس شما‌را مختلف و زیباتر نماید. این نحوه در یک سری مجموعه از اشخاص قابل اجرا میباشد:

عده ای که به جهت ارتقا سن، پوست شکل‌شان مبتلا افتادگی و چروک گردیده‌است.
اشخاصی که هنوز سن متعددی ندارند البته به جهت کاهش وزن و از دست رفتن چربی‌های تحت پوست، در شکل‌شان گود افتادگی و تغییر و تحول فرم پیش آمده میباشد.


اشخاصی که می خواهند با پر رنگ سازی سیرتکامل و زاویه‌دار کردن شکل، رخ‌ای متعدد داشته باشند.
یکی عارضه ها ارتقا سن، وا رفته شدن و افتادگی پوست شکل میباشد. به جهت کاهش خواص کشسانی پوست از یک سو و از دربین رفتن چربی تحت پوست از سوی دیگر، پوست شکل مبتلا افتادگی و چین خوردگی می‌گردد.

 در اینگونه قوانینی اجرا کار‌های زیبایی مانند لیفت و کشیدن پوست و همینطور تزریق ژل به سیرتکامل و فیلر یا این که چربی، میتواند پوست شکل را صاف و پر رنگ نماید و موقعیت فیس را چندین سال برنا‌خیس کند.

سیرتکامل گذاری با تزریق چربی درواقع با یاری استخراج چربی طبیعی تن خویش شخص و تزریق مجدد آن به سیرتکامل و شکل اجرا میگردد. این شیوه که عالی میباشد به وسیله فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی صورت پذیرد، بخش اعظمی از دلایل طریق‌های دیگر مانند تزریق ژل سیرتکامل یا این که پروتز سیرتکامل را ندارد. 

از سوی دیگر می‌اقتدار این شیوه را به طور همزمان با دیگر جراحی‌های زیبایی مانند لیفت شکل و یا این که لیپوماتیک و لاغر شدن تن اجرا اعطا کرد.

از جمله اشخاصی که با امداد اعمال ورزش‌های طاقت فرسا و مداوم و همینطور رژیم‌های غذایی مطلوب، سعی بر لاغر شدن دارا هستند، ممکن میباشد چربی مازاد نصیب‌های متعددی از تن خویش را بسوزانند. با این درحال حاضر همواره پربی بخشی از تن معمولا در قبال این طریق‌ها مقاوم میباشد و از فی مابین نمی‌رود؛ مانند نواحی شکم، پهلوها و پشت ران. از سوی دیگر چربی شکل خیلی زود از دربین می‌رود و فیس را لاغر و تکیده می‌نماید.

در اینگونه قوانینی ممکن میباشد اجرا یک کار پیکرتراشی و بیرون کردن چربی‌های مازاد شکم و پهلو و همینطور تزریق چربی‌های بیرون گردیده به سیرتکامل، سینه و باسن، برای شما مطلوب باشد. هم فیس شما تغییر و تحول می‌نماید و هم اندام متناسب‌تری خواهید داشت. 

به هر روی، پر رنگ سازی سیرتکامل با تزریق چربی، روشی میباشد که در آن از چربی تن خویش شخص استعمال می شود و هیچ ماده فرنگی یا این که تصنعی تزریق نمیشود.


تزریق چربی به کدام نواحی از تن اعمال می‌گردد؟


ما یحتاج میباشد بدانید علاوه بر سیرتکامل جابجایی چربی نسبتاً به تک تک نواحی تن قابل انجام میباشد. با به کارگیری از این راه حل زیبایی می‌قدرت آحاد بخشها مصدوم پوست را ترمیم و مجددا احیا نمود. به جهت نادر‌خطر بودن و سوای نیاز به ریسک جراحی غالبا این شیوه اولی گزینش بیماران و پزشکان خواهد بود.

از تزریق چربی برای از در بین بردن چین چروک شکل به کارگیری می‌گردد.
این شیوه برای بهبود و از در بین بردن خطوط لبخند به کارگیری می گردد.
می‌قدرت ماهیچه ها و پوست مصدوم گوش که بر اثر عواملی زیرا ورزش کشتی، تصادف و غیره… صورت میدهد را تصحیح کرد.
چنین می‌اقتدار سینه و باسن را پر رنگ‌خیس کرد و از آنجایی که تماما طبیعی میباشد کمترین خطر ممکن را به هم پا خواهد داشت.
از جابجایی چربی برای تصحیح فرورفتگی‌های ناشی از ایرادات پوستی، مکان آکنه و جوش به کار گیری میشود.
با این چاره می‌قدرت به زاویه دار کردن فک و مادلینگ شکل پرداخت.
با یاری این طریق خطوط اخم تصحیح میشود.
با این مراحل درمانی می‌قدرت لب‌های پررنگ‌خیس و جالب‌تری داشت.
همینطور تصحیح چین و چروک ناشی از کهولت سن در مشت با جابجایی چربی ایفا میشود.
به صورت تک تک این شیوه نادر ضرر و زیان می تواند معالجه رفع خلل بخش اعظمی از زخم‌های پوستی تن باشد.


بیرون کردن چربی مایحتاج


برای بیرون کردن چربی کافی از تن، شیوه لیپوماتیک اعمال می‌گردد. لیپوماتیک یک تکنیک توسعه یافته‌خیس از طریق‌های لیپوساکشن کهن میباشد. در قبلی با بالا بردن دمای چربی و آب کردن آن، چربی تحت پوست خارج کشیده میشد. در آن طرز، معمولا سلول‌های چربی می‌سوخت و دیگر قابلیت و امکان تزریق به تن را نداشت.

ولی امروزه با امداد دستگاه لیپوماتیک، بافت چربی تن به طور هم‌دما و فارغ از از در بین رفتن بیرون میگردد. در‌این طریق، یک لوله بلند و باریک به اسم کانولا به پایین پوست هدایت می‌گردد تا بافت متراکم چربی را بشکند و خورد نماید. با یاری حرکات فیزیکی، چرخش و ضربه‌هایی که نوک کانولا به بافت چربی وارد می‌نماید، بافت چربی تکه تکه میشود. درواقع کانولا مانند یک مته کوچک، چربی مازاد تحت پوست را ورد می‌نماید.

به دنبال با یاری شکاف‌های ریزی که در نوک کانولا جای‌دارد، چربی به خارج کشیده می‌گردد تا در مخازن دستگاه لیپوماتیک اسپری و ذخیره خواهد شد. محل بیرون کردن چربی معمولا از نصیب‌هایی از تن تعیین میشود که بافت چربی آن به آب شدن با یاری ورزش یا این که رژیم غذایی، مقاوم بوده باشد. این دستور یاری می‌نماید تا چربی بیرون گردیده از تن، بعداز تزریق به سیرتکامل‌ها نیز در پایین پوست باقی بماند و جذب نشود.

معمولا چربی مازاد را از نواحی مانند شکم، پهلوها، پشت و همینطور ران پا می‌قدرت بیرون کرد. مثلا می‌اقتدار با بیرون کردن چربی شکم و پهلو و تزریق بخشی از آن به باسن، فرم ساعت شنی در تن به وجود آورد. در کنار آن قسمت دیگری از چربی را به سیرتکامل‌ها تزریق کرد تا پر رنگ شوند.

بسته به وضعیت بدنی شخص، شغل لیپوماتیک و بیرون کردن چربی را می‌قدرت با بی‌حسی موضعی و یا این که بی‌هوشی همگانی جاری ساختن اعطا کرد. به همین ادله اشخاصی که در گیر اضافه وزن، بیماری‌های قلبی و عروقی، دیابت و یا این که آلرژی‌های خاص مواقعی از این دست میباشند، قابلیت استعمال از این طریق را ندارند.

نظرتان را بنویسید