ژل را در کدام بخش های صورت باید تزریق کرد؟

ژل را در کدام بخش های صورت باید تزریق کرد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
البرز

ژل های مردم محصولاتی هستند که حاوی کلاژن، اسید هیالورونیک یا هیدروکسیاتیتیت کلسیم هستند که تزریق، جوان شدن پوست و بدن را تولید می کنند، چین و چروک را کاهش می دهند، روسری را پر می کنند و لب های خود را افزایش می دهند. تزریق ژل  جبران حجم از دست رفته بافت نرم بر روی پوست را جبران می کنند. با سن، پوست بیشتر مایل به چین و چروک و آرامش می شود.

 نور خورشید و حرکات عضلانی طولانی (جویدن، خنده، خنثی) باعث انحطاط بافت پوست می شود. فیلترهای صورت برای راه حل های طولانی مدت موقت هستند که با چندین تزریق کوچک در مناطق خاصی از فرد انجام می شود. انواع مختلفی از پرکننده های صورت وجود دارد، هر کدام برای یک یا چند هدف، از قبیل کاهش چین و چروک و حجم لب ها وجود دارد.
اسید هیالورونیک یک پرکننده طبیعی در بدن انسان است. با سن، مقدار اسید هیالورونیک در بدن کاهش می یابد، فرد حجم را از دست می دهد، چین و چروک در اطراف بینی و لب ها عمیق تر می شود، لب ها تنگ می شوند و گوشه های لب ها کاهش می یابد. پرکننده های اسید هیالورونیک در چین و چروک تزریق می شوند تا حجم گمشده را پر کنند و فرد را دوباره جوابی کنند. علاوه بر زرهی رضایتمندی و زره پوش، ژل تزریق برای حجم لب فوقانی، اصلاح لب های نامتقارن و حتی تکمیل کار دندانپزشکی لوازم آرایشی با ایجاد یک قاب زیبا و جوان در اطراف دندان ها استفاده می شود.
بوتاکس یک سم است که اعصاب را فلج می کند، چین و چروک در اطراف چشم، دهان و بین ابروها. همانطور که این چین و چروک عمیق تر با سن، بوتاکس می تواند عضلات را غیر فعال کند که این چین و چروک را ایجاد می کند. چروک ها نیز ناپدید می شوند، زیرا عضله تزریقی دیگر جمع آوری و گسترش نمی یابد.اما پرکننده های پوستی حجم را به گوشه های دهان، لب ها، پیشانی، چانه و گونه اضافه می کنند. پس از تزریق، اسید هیالورونیک طبیعی، که توسط سن کاهش می یابد، تمدید می شود. Gelons برای تزریق و دادن پوست کامل، نرم و مرطوب و می تواند با بوتاکس برای جوان سازی صورت استفاده شود.
در کدام مناطق تزریق ژل استفاده می شود؟
 

اگر شما به دنبال یک آسانسور غیر جراحی هستید یا فقط می خواهید چند خط خوب را صاف کنید یا چند چین و چروک عمیق را پر کنید، ژل برای شما مناسب است. میلیون ها نفر از پرکننده های پوستی استفاده می کنند تا پوست را به صورت نرم و صاف پوست بگذارند و هنوز هم می توانند عضلات صورت را حرکت دهند.

1- چین و چروک زیر چشم
چین و چروک زیر چشمان چشمان خود را خسته می کنند. دلیل کاهش حجم در این منطقه، از دست دادن کشش بافت پوست یا کاهش حجم استخوان ها کاهش می یابد. با استفاده از یک روش پیشرفته، پرکننده های چرمی را می توان تحت چشمها، تحت گونه ها و یا در هر دو منطقه تزریق کرد تا چشمان خود را ظاهر جوان تر کنند.

2- چروک های اطراف لب ها و بینی
این نوارها نیز خطوط برای خنده یا لبخند نامیده می شوند، که دو برابر پوست در هر دو طرف بینی است که به گوشه های لب گسترش می یابد. اگر شما یک خط لبخند داشته باشید، تزریق ژل بهترین راه برای پر کردن این چین و چروک هایی است که همراه با پرکننده های چرمی، چهره شما را بسیار جوان تر می کند.

3- گوشه های لب
گاهی اوقات بقیه بثورات بر روی لب وجود دارد، که می تواند شما را ناراحت کند. ژل شخص را می توان تحت گوشه های لب ها و مقدار کمی به طور مستقیم به گوشه های لب تزریق کرد.

4- خطوط عروسک
خطوط Marionite خطوط هستند که بین گوشه های لب به چانه و فک گسترش می یابد. این خطوط مانند عروسک ها نگاه می کنند. بازپرداخت استخوان های فرد مبتلا به سن می تواند منجر به تشکیل این خطوط صورت چهره شود.پرکننده چرمی یک گزینه عالی برای پرکردن خطوط عروسکی است.

نظرتان را بنویسید