زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی

زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام و انتخاب رشته های بدون کنکور و با کنکور کاردانی به کارشناسی هر ساله به صورت همزمان در نیمه اول اردیبهشت ماه 99  و از طریق سازمان سنجش انجام می شود . داوطلبان متقاضی پذیرش کارشناسی ناپیوسته باید در زمان تعیین شده اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنند .


هر ساله هم زمان با انتشار دفترچه ثبت نام وانتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، شرایط و ضوابط ثبت نام این آزمون در اختیار داوطلبان قرار گرفته و پیرو آن متقاضیان واجد شرایط برای ثبت نام و انتخاب رشته و تکمیل فرم اینترنتی اقدام می نمایند . کنکور کاردانی به کارشناسی هر ساله به منظور ورود علاقه مندان به مقطع کارشناسی ناپیوسته برگزار می شود .

در هر دوره از ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی ، زمان ثبت نام با انتشار اطلاعیه سازمان سنجش مشخص می شود و داطلبان موظف هستند در مهلت داده شده برای ثبت نام و انتخاب رشته خود اقدام کنند . هم چنین گاهی سازمان سنجش مهلتی مجدد را برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام تعیین می کند . در ادامه این مقاله زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 را ارائه داده ایم . 


زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99
هر ساله ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ، در بازه زمانی نیمه دوم اردیبهشت ماه انجام می شود . طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص نام نویسی کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، ثبت نام سال 99 از تاریخ 14 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا 20 اردیبهشت ادامه خواهد داشت .





ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، 14 اردیبهشت آغاز می شود .



خاطر نشان می شود ثبت نام و انتخاب رشته برای پذیرش با آزمون و بدون آزمون کنکور کاردانی به کارشناسی به صورت همزمان و در مهلت تعیین شده انجام می شود . در صورت تمدید شدن زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرامی دانشگاه های هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .


مهلت مجدد ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99
طبق تجربیات بدست آمده از ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در طی سال های گذشته ، سازمان سنجش و آموزش کشور معمولا علاوه بر تمدید زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی ، مهلتی مجدد نیز برای داوطلبان جا مانده از ثبت نام و یا داوطلبان متقاضی ویرایش ثبت نام ، در نظر می گیرد .

سال گذشته سازمان سنجش در بازه زمانی دهه اول مرداد ماه فرصتی مجدد برای ثبت نام داوطلبان در نظر گرفت ، بنابراین با استناد به این موضوع می توان گفت برای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 نیز ممکن است در بازه نیمه دوم مرداد ماه فرصتی مجدد برای داوطلبان در نظر گرفته خواهد شد .





به محض اعلام مهلت مجدد ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 این مقاله بروزرسانی خواهد شد



داوطلبان می توانند برای اطلاع از مهلت مجدد ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا عضو شوند . هم چنین داوطلبان می توانند علاوه بر کنکور کاردانی به کارشناسی در رشته های کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد نیز ثبت نام کنند .

حتما بخوانید: راهنمای انتحاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد


اگر پس از مطالعه مقاله زمان ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .




سوالات متداول

1- ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی آغاز می شود ؟
معمولا ثبت نام این آزمون هر سال اوایل اردیبهشت ماه آغاز می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

2- انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی انجام می شود ؟
انتخاب رشته این آزمون همزمان با ثبت نام انجام می شود که در مقاله توضیح داده شده است .

3- آیا مهلتی مجدد برای ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی در نظر گرفته می شود ؟
معمولا مهلتی مجدد برای ثبت نام داوطلبان در نظر گرفته می شود که به محض اعلام شدن زمان دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

منبع : زمان ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/6JvV
نظرتان را بنویسید