هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
فارغ التحصیلان مقطع کاردانی جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته می بایست در ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 شرکت نمایند . ثبت نام در رشته های با آزمون و بدون آزمون کاردانی به کارشناسی 99 مستلزم پرداخت مبلغی معدل حدودا 34000 تومان می باشد .


هر ساله دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد از طریق کنکور و بدون کنکور در مقطع کارشناسی ناپیوسته در گروه های پزشکی و غیرپزشکی دانشجو جذب می کنند . علاقه مندان واجد شرایط ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 لازم است پس از بررسی لیست رشته های ارائه شده مطابق دفترچه ثبت نام مدارک لازم را از پیش آماده نموده و سپس به سایت ثبت نام مراجعه کنند .

مطابق ادوار گذشته کلیه مراحل ثبت نام اعم از دانلود دفترچه ، پرداخت هزینه ثبت نام کاردانی به کارشناسی ، ثبت نام ، انتخاب رشته ، ویرایش صرفا اینترنتی انجام می شود . داوطلبان با پرداخت مبلغی تحت عنوان " هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 " و خرید کارت اعتباری که محتوی شماره پرونده و رمز عبور ، مجاز به ورود به سیستم ثبت نام می شوند . در ادامه میزان ، نحوه و لینک پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 را ارائه داده ایم .


میزان هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99
مطابق اطلاعیه سازمان سنجش و اطلاعات مندرج در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 میزان هزینه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته برای دانشگاه های روزانه و نوبت دوم معادل مبلغ 340.000 ريال ( 34 هزار تومان ) است .

داوطلبانی که قصد انتخاب کد رشته محل های دانشگاه و موسسات غیرانتفاعی را دارند می بایست علاوه بر مبلغ فوق نسبت به پرداخت مبلغ 69.000 ريال ( 6 هزار 900 تومان ) اقدام کنند .

داوطلبانی هم که تمایل به دریافت پیامک سازمان سنجش را دارند مبلغ 6000 ريال ( 600 تومان ) باید پرداخت نمایند .

لازم به ذکر است هزینه ذکر شده بر اساس سال گذشته بوده و به محض اعلام میزان هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 این مقاله بروزرسانی خواهد شد .


نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99
داوطلبان به منظور  پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، باید به صورت اینترنتی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و از طریق درگاه های پرداخت الکترونیک برای پرداخت هزینه ثبت نامخود اقدام کنند .



1 - شیوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 به این صورت است که داوطلبان ابتدا باید به سایت سنجش sanjesh.org مراجعه کنند . سپس از قسمت رنگی سمت راست صفحه گزینه " کاردانی به کارشناسی " را انتخاب نمایید .





2 - سپس روی گزینه " ثبت نام و انتخاب رشته آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 99 " کلیک کنید .





3 - از قسمت تذکر ویژه گزینه " خرید کارت " را انتخاب کنید .





4 - در صفحه باز شده می بایست نوع خرید خود را مشخص نمایید ؛ همه متقاضیان می بایست حتما یکی از دو گزینه 1 و 2 را انتخاب نمایند . گزینه 2 برای داوطلبانی تعبیه شده است که تمابل به دریافت پیامک ندارند . گزینه 3 مختص داوطلبانی است که متقاضی انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی هستند . پس از انتخاب گزینه های مورد نظر " تایید و ادامه " را کلیک کنید . ( پیکان شماره 4 ) 





5 - حال وارد صفحه پرداخت هزینه می شوید که نیاز به کارت بانکی دارای رمز دوم اینترنتی دارید . در پایان پرداخت هزینه ثبت نام می بایست شماره پرونده و رمز عبور را دریافت نمایید که توصیه می شود یک نسخه پرینت از آن تهیه نمایید .



به محض شروع ثبت نام لینک خرید کارت اعتباری کاردانی به کارشناسی 99 را در این قسمت قرار خواهیم داد .



مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند شما را در هر یک از مراحل کنکور کاردانی به کارشناسی 99 از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی کنند . برای اطلاع از زمان دقیق شروع ثبت نام ، زمان انتشار کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج آزمون کارشناسی ناپیوسته 99 عضو کانال تلگرام بدون کنکور هیوا باشید .

سوالات متداول

1- آیا برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی نیز باید هزینه پرداخت کرد ؟
بله . همانطور که در مقاله اشاره شده است برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور کاردانی به کارشناسی باید هزینه پرداخت کرد .

2- هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 باید از چه طریقی پرداخت شود ؟
هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99 بصورت اینترنتی پرداخت می شود که مراحل پرداخت در این مقاله ارائه شده است .

3- چه زمانی باید هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی را پرداخت کرد ؟
لینک پرداخت هزینه این آزمون همزمان با آغاز نام نویسی فعال می شود که تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

منبع : هزینه ثبت نام کنکور کاردانی به کارشناسی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7Kwy
نظرتان را بنویسید