دانلود دفترچه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99

دانلود دفترچه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دفترچه کاردانی دانشگاه های فنی حرفه ای 99 همزمان با شروع ثبت نام و فعال شدن لینک ثبت نام در سایت سنجش منتشر می شود که این دفترچه علاوه بر شرایط و ضوابط ثبت نام ، شامل لیست رشته ، سهمیه ها ، نحوه و مدارک ثبت نام رشته های با کنکور و بدون کنکور است .


هر ساله کنکور کاردانی فنی حرفه ای ، برای پذیرش دانشجو در مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته برگزار می شود و معمولا پذیرش برخی از رشته های ارائه شده با آزمون و برخی رشته ها بدون آزمون می باشد . داوطلبان باید پیش از اقدام به ثبت نام در کنکور کاردانی 99 از رشته های ارائه شده ، شرایط ثبت نام ، شیوه ثبت نام و ... مطلع شوند .

هر ساله لینک دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام و انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org فعال می شود . داوطلبان می توانند پیش از پرداخت هزینه ثبت نام و اقدام به تکمیل فرآیند ثبت نام ، این دفترچه را مطالعه کرده و سپس برای نام نویسی خود اقدام کنند . در این مقاله نکات مهم و لینک دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی دانشگاه فنی و حرفه ای 99 را ارائه داده ایم .


لینک دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای مهر 99
طبق آخرین اطلاعیه سازمان سنجش زمان شروع ثبت نام رشته های با کنکور و بدون کنکور کاردانی نظام جدید فنی حرفه ای 99 از روز یکشنبه 18 خرداد لغایت یکشنبه 25 خرداد 99 می باشد ، بنابراین متقاضیان می توانند از روز یکشنبه 18 خرداد می توانند دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای مهر 99 را دریافت کنند . لازم به ذکر است به محض انتشار این دفترچه لینک دریافت در این مقاله نیز فعال خواهد شد .





لینک دانلود دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای مهر 99 ، 18 خرداد ماه فعال خواهد شد



خاطر نشان می شود به محض انتشار اطلاعیه ای در خصوص انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی 99 ، در کانال تلگرامی و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .


برخی از ضوابط ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 98​
کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی سوالات داوطلبان در کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج کاردانی فنی و حرفه ای 99 بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجارب خود را در اختیار آن ها قرار می دهند .

هم چنین به داوطلبان علاقه مند به تحصیل در مقطع کاردانی فنی حرفه ای توصیه می شود علاوه بر این آزمون در پذیرش بدون آزمون مقطع کاردانی دانشگاه های آزاد نیز شرکت کنند .

سوالات متداول

1- دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 99 چه زمانی منتشر می شود ؟
این دفترچه معمولا همزمان با آغاز نام نویسی این آزمون منتشر می شود که تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

2- دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 99 ، از چه طریقی منتشر می شود ؟
این دفترچه از طریق سازمان سنجش منتشر می شود و لینک دریافت دفترچه در این مقاله نیز فعال خواهد شد .

3- از چه طریقی می توان از شرایط ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای 99 مطلع شد ؟
همانطور که در مقاله اشاره شده ، داوطلبان می توانند شرایط ثبت نام را در دفترچه راهنمای کاردانی فنی حرفه ای مطالعه کنند .

منبع : دانلود دفترچه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8Lxg
نظرتان را بنویسید