زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی

زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ناپیوسته که تحت عنوان کنکور کاردانی به کارشناسی نیز مطرح می شود هر ساله از سوی سازمان سنجش برگزار می شود . کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، در تاریخ 3 مرداد ماه برگزار خواهد شد .


فارغ التحصیلان و دانشجویان ترم آخر مقطع کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته که علاقه مند به تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته هستند می توانند با شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی و پذیرش در رشته محل مورد نظر ، برای ادامه تحصیل خود در این مقطع اقدام کنند . معمولا پذیرش برخی از رشته های ارائه شده در این مقطع با آزمون و پذیرش برخی رشته های صرفا بر اساس معدل کاردانی انجام می شود .

داوطلبانی که متقاضی رشته های با آزمون هستند پس از ثبت نام و انتخاب رشته محل های مورد نظر ، باید با اطلاع از منابع آزمون رشته مورد نظر برای شرکت در کنکور آماده شوند . معمولا در هر دوره از برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ، تاریخ برگزاری این آزمون همزمان با ثبت نام از سوی سازمان سنجش اعلام می شود . در ادامه این مقاله زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 99 را ارائه داده ایم .


زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 99
داوطلبان واجد شرایطی که در آزمون کاردانی به کارشناسی 99 برای رشته های با آزمون ثبت نام کرده اند باید در تاریخ مشخص شده از سوی سازمان سنجش در جلسه آزمون حاضر شوند . لازم به ذکر است که پذیرش نهایی داوطلبان در رشته های با آزمون کارشناسی ناپیوسته بر اساس همین آزمون انجام می شود .

بدیهی است که داوطلبانی که متقاضی رشته های صرفا بر اساس سوابق تحصیلی کاردانی به کارشناسی 99 هستند نیازی به شرکت در این آزمون ندارند .





طبق اطلاعیه سازمان سنجش در خصوص زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، این آزمون در تاریخ 3 مرداد 99 برگزار خواهد شد .



داوطلبان باید چند روز پیش از برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی 99 ، از طریق سایت سازمان سنجش کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت کرده و همراه داشته باشند .


کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی سوالات داوطلبان در کلیه مراحل ثبت نام کاردانی به کارشناسی 99 تا اعلام نتایج بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجارب خود را در اختیار آن ها قرار می دهند . هم چنین متقاضیان می توانند با عضویت در کانال تلگرام بدون کنکور از آخرین اخبار و اطلاعیه های اعلام نتایج کاردانی به کارشناسی 99 مطلع شوند .


سوالات متداول

1- کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی برگزار می شود ؟
این آزمون معمولا هر ساله اوایل مرداد برگزار می شود که به محض اعلام تاریخ دقیق در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود .

2- تاریخ برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمانی مشخص می شود ؟
همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده ، معمولا همزمان با ثبت نام این آزمون تاریخ برگزاری کنکور هم مشخص می شود .

3- کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی چه زمان منتشر می شود ؟
معمولا 1 هفته الی 5 روز قبل ار برگزاری کنکور کارت های ورود به جلسه منتشر می شوند .

منبع : زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9MyB
نظرتان را بنویسید