همکاری طاقچه با مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین

همکاری طاقچه با مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین

"به گزارش رسمی امور رسانه ای مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین ، طاقچه از برگزیدگان سومین دوره جشنواره ملی نویسندگی مجموعه ذهن زرین تقدیر به عمل می آورد "

به گزارش رسمی امور رسانه ای مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین ، مطابق توافقاتی که بر مبنای همکاری در راستای برنامه های فرهنگی و هنری بین رئیس هیئت مدیره مجموعه ملی نویسندگی جناب آقای آرین محمدی پور و مدیر روابط عمومی مجموعه طاقچه صورت گرفت است ، مجموعه طاقچه از برگزیدگان سومین دوره جشنواره ملی نویسندگی مجموعه ذهن زرین که طی تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۲ در سالن فرهنگسرای خاتم (ص) با حضور شرکت کنندگان از سراسر کشور با پوشش خبری برگزار می شود ، تقدیر به عمل می آورد.
جشنواره ملی نویسندگی ذهن زرین در چهار بخش با عناوین برگزیدگان " برترین کتاب سال"  
"برترین داستان سال" "برترین شعر سال"
"برترین نویسنده نوجوان سال"
در رده سنی بزرگسالان و نوجوانان برگزار می شود.
از سوی دبیرخانه جشنواره شرکت کنندگان در این دوره بیش از پانزده استان مختلف گزارش شده است که بدین سبب این امر بیانگر یک رقابت گسترده فرهنگی و هنری در کشور است.

هلدینگ بین المللی کیوان پرتو کیهان برند روسان ، اسپانسر برگزاری این مراسم اختتامیه در کشور خواهد بود و از نویسندگان برتر مجموعه حمایت می کند.
هلدینگ روسان با بیش از ۱۵ شعبه معتبر در نقاط مختلف کشور سریع ترین و امن ترین مهاجرت تحصیلی به کشور روسیه را در رشته های دنداپزشکی ، پزشکی ، داروسازی و علوم انسانی و... انجام می دهد 
 

امور رسانه ای مجموعه ملی نویسندگی ذهن زرین ✍

لینک مرجع www.arianmohammadipor.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lKvJ
نظرتان را بنویسید