معرفی سیستم همکاری در فروش می مارکت

معرفی سیستم همکاری در فروش می مارکت
ذخیره سازی
2
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
آرش زمانی
معرفی سیستم همکاری در فروش می مارکت، می مارکت با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در زمینه تجارت الکترونیک و با در اختیار داشتن بزرگترین پرتال فروشگاهی ایران با بیش از 5000 عنوان محصول متنوع و پر فروش، پیشگام در ارائه خدمات همکاری در فروش ایران است.

صاحبان وبسایت ها، صفحات اینستاگرامی، کانال های تلگرامی، سایر شبکه های اجتماعی، وبلاگ نویس ها و اینفلوئنسرها خانواده بزرگ می مارکت را تشکیل می دهند و تا کنون بیش از 7000 وبمستر فعال در سیستم همکاری در فروش میمارکت فعالیت داشته و دارند. در می مارکت از کدهای تبلیغاتی هوشمند و تعاملی (روشی نوین در تبلیغات) بهره مند خواهید شد و همچنین با داشتن ربات ثبت سفارش و ارائه کامل ترین پکیج های تبلیغاتی ،بالاترین میزان فروش را تجربه خواهید کرد.

در سیستم همکاری در فروش می مارکت به محض ارسال سفارش برای مشتری ، 80 درصد پورسانت فروش به حساب وبمستر واریز می گردد. یعنی نیازی نیست تا صبر کنید که سفارش به دست مشتری برسد تا پورسانت آن را دریافت کنید و به محض ارسال سفارش از انبار می مارکت ،پورسانت آن به حساب شما واریز می شود . امکانی بی نظیر که تنها در می مارکت شاهد آن هستید. بازاریابها و وبمسترهای فعال می مارکت ، علاوه بر دریافت پورسانت مشخص شده از فروش هر محصول ، می توانند پورسانت افزایشی نیز دریافت کنند . این پورسانت افزایشی با توجه به میزان فعالیت شما ، می تواند تا 50 درصد بیشتر از پورسانت اولیه تعریف شود.

بابت سفارشات برگشتی هیچ مبلغی از وبمسترها کسر نمی شود!!!
برعکس تمام سیستمهای مشابه ، در می مارکت هیچ مبلغی به عنوان هزینه ارسال سفارشات برگشتی از وبمسترها کسر نمی شود . این مزیت فوق العاده فقط در می مارکت وجود دارد. یکی دیگر از ویژگیهای منحصر به فرد می مارکت کسب درآمد از طریق معرفی زیر مجموعه می باشد . 15 درصد از درآمد زیر مجموعه های شما ، به حساب خودتان واریز خواهد شد . این 15 درصد از حساب زیر مجموعه کسر نمیشود و این مبلغ را می مارکت به عنوان پاداش به حساب شما واریز می کند . پس می مارکت را به دوستان و همکاران خود معرفی کنید و مادام العمر 15 درصد از درآمد آنها را به عنوان پاداش دریافت کنید.
برچسب ها
لینک مرجع http://memarket.biz/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/5p28
نظرتان را بنویسید