کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
کارنامه پذیرفته شدگان آزمون لیسانس به پزشکی را می توان از طریق وارد کردن کد ملی و شماره داوطلبی دریافت نمود. این کارنامه علاوه بر اینکه درصد و رتبه متقاضی را در اختیار داوطلبان قرار می دهد، می تواند راهنمای مناسبی نیز برای متقاضیان ورودی جدید این آزمون باشد .




آزمون لیسانس به پزشکی هر ساله توسط معاونت علوم پزشکی دانشگاه تهران برگزار شده و نتایج نهایی آن از طریق کارنامه لیسانس به پزشکی منتشر می شود . اخیرا دانشگاه شهید بهشتی نیز آمادگی خود را برای پذیرش دانشجو کارشناسی به پزشکی اعلام نموده است . بنابراین احتمال پذیرش دانشجو در این دانشگاه برای سال تحصیلی 1400 وجود خواهد داشت .

کارنامه آزمون لیسانس به پزشکی پس از اتمام هر دو مرحله کتبی و شفاهی آزمون منتشر شده و داوطلب با در دست داشتن اطلاعات شخصی خود می تواند به دانلود آن بپردازد. این کارنامه می تواند راهنمای مناسبی نیز برای متقاضیان جدید آزمون لیسانس به پزشکی باشد. به همین دلیل در ادامه قصد داریم به بررسی کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی بپردازیم .



نمونه کارنامه قبولی آزمون لیسانس به پزشکی
اکثر داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون لیسانس به پزشکی 1400 را دارند به دنبال نمونه هایی از کارنامه قبول شدگان این آزمون در سال های گذشته بوده تا با مشاهده درصدها و نمراتی که پذیرفته شدگان پزشکی از لیسانس دریافت کرده اند بتوانند احتمال قبولی خود را تخمین بزنند. کارنامه نهایی آزمون لیسانس به پزشکی به صورت عمومی قابل مشاهده نبوده و هر داوطلب می تواند با وارد کردن اطلاعات شخصی خویش آن را مشاهده نماید، به همین دلیل پیدا کردن این کارنامه و درصدهای موجود در آن بسیار زمانبر است.

کارنامه لیسانس به پزشکی زیر مربوط به یکی از قبول شدگان سال پیش این آزمون است . همانطور که مشخص است درصد برخی از دروس بالای 60 درصد بوده که این امر نشان دهنده رقابت تنگاتنگی است که داوطلبان برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی با یکدیگر دارند. بنابراین مطالعه درست منابع آزمون لیسانس به پزشکی می تواند به قبولی هر چه بهتر داوطلب کمک کند .







در مقاله زیر تمامی جزئیات مربوط به پذیرش آزمون لیسانس 1400 به پزشکی توضیح داده شده است . بهتر است متقاضیان پیش از ثبت نام در این آزمون حتما به مطالعه این مقاله بپردازند، چرا که آزمون لیسانس به پزشکی دارای شرایط خاصی بوده و همه داوطلبان اجازه شرکت در آن را نخواهند داشت.

بیشتر بخوانید: صفر تا صد آزمون لیسانس به پزشکی





اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی 1400
اسامی قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی 1400 در طی دو مرحله اعلام می شود . در مرحله اول پس از آزمون کتبی، اسامی داوطلبانی که در این آزمون حدنصاب نمره را دریافت کرده باشند منتشر شده و از آن ها برای شرکت در مصاحبه حضوری دعوت به عمل می آید .

در مرحله دوم اسامی پذیرفته شدگان نهایی که در آزمون شفاهی نیز عملکرد قابل قبولی داشتند منتشر می شود. البته باید توجه داشت که ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی بسیار محدود بوده و حداکثر بین 10 تا 20 نفر می باشد.

 اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون لیسانس به پزشکی از طریق سامانه معاونت پزشکی دانشگاه تهران منتشر شده و برای همه افراد قابل مشاهده خواهد بود. اما اگر داوطلبی قصد مشاهده جزئیات کارنامه خود را داشته باشد باید به بخش مربوط به دریافت کارنامه ها مراجعه کرده و با وارد کردن کد ملی و شماره داوطلبی خود، آن را دانلود نماید. برای مطالعه نحوه دریافت نتایج آزمون لیسانس به پزشکی 1400 می توانید به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون لیسانس به پزشکی









مشاوره قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی
همانطور که گفته شد، متقاضیانی که در مرحله اول آزمون لیسانس به پزشکی 1400 حدنصاب نمره را کسب کرده باشد به مصاحبه دعوت می شوند . هدف از مصاحبه انتخاب افرادی است که علاوه بر تسلط بر مباحث علمی، از نظر روانشناختی و حالات ظاهری به ویژگی های یک پزشک شباهت داشته باشند . بنابراین داشتن اعتماد به نفس ، آرامش و پاسخ بدون تعصب به سوالات از مهم ترین فاکتورهای مورد نظر برای قبولی در این بخش است.

مدتی پس از مصاحبه، اسامی نهایی پذیرفته شدگان در سایت پزشکی دانشگاه تهران منتشر شده و از طریق همین سامانه سایر اطلاعات جانبی مانند مدارک لازم برای ثبت نام در دانشگاه نیز در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . داوطلبانی که علاقه مند به ثبت نام آزمون لیسانس به پزشکی هستند می توانند از اول دی ماه برای نام نویسی اقدام نمایند.

با توجه به این که ظرفیت پذیرش آزمون لیسانس به پزشکی محدود بوده و تعداد کمی از داوطلبان امکان قبولی در این آزمون را دارند توصیه می شود با مطالعه مقاله زیر از شرایط تحصیل مجدد در رشته های پزشکی مطلع شده و از این طریق اقدام به ادامه تحصیل در رشته پزشکی نمایید .

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا می توانند متقاضیان آزمون لیسانس به پزشکی را در هر یک از مراحل پذیرش راهنمایی کرده و اطلاعات و نکات تکمیلی را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیارشان قرار دهند.

در ادامه بخوانید: تحصیل مجدد در رشته پزشکی









سوالات متداول


1- کارنامه آزمون لیسانس به پزشکی شامل چه بخش هایی است ؟
در کارنامه لیسانس به پزشکی نام هر درس، ضریب تاثیر و درصد اکتسابی داوطلبان مشخص می شود که نمونه ای از آن در متن مقاله موجود است .




2- نحوه دریافت کارنامه آزمون لیسانس به پزشکی چگونه است ؟
طبق متن مقاله، کارنامه لیسانس به پزشکی از طریق وارد کردن اطلاعات شخصی داوطلب مانند کدملی و شماره داوطلبی قابل مشاهده است.




3- حداقل درصدهای لازم برای قبولی در آزمون لیسانس به پزشکی چند است ؟
رقابت در آزمون لیسانس به پزشکی بالا بوده هر چه درصد داوطلب بیشتر باشد شانس بیشتری نیز در این آزمون خواهد داشت. نمونه درصدهای این آزمون در متن مقاله قرار دارد.

منبع : کارنامه قبول شدگان آزمون لیسانس به پزشکی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1J73
نظرتان را بنویسید