زمان اعلام نتایج نظام مهندسی

زمان اعلام نتایج نظام مهندسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

شرکت کنندگان آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی نوبت اول و یا دوم سال 1400 معمولا پس از شرکت در این آزمون، در انتظار اعلام شدن نتایج پذیرش و یا عدم پذیرش خود هستند. نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۰ مدتی پس از برگزاری این آزمون اعلام خواهد شد.

 

 


 

آزمون ورود به حرفه مهندسان سالیانه 2 بار به منظور اعطای پروانه فعالیت حرفه ای نظام مهندسی به متقاضیان عضویت در این سازمان، برگزار می شود. این آزمون زیر نظر معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار می شود و لذا تمامی مراحل آزمون سال 1400 از ثبت نام تا اعلام نتایج از سوی این سازمان انجام می شود.

 شرکت کنندگان آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ می بایست برای دستیابی به مجوز فعالیت حرفه ای مهندسی، حدنصاب تعیین شده این آزمون ( حداقل 50 % نمره کل آزمون ) را کسب کنند. این دسته از داوطلبان باید به منظور اطلاع از پذیرش و یا عدم پذیرش خود در زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 وارد سامانه اعلام نتایج شده و جواب آزمون خود را مشاهده کنند.

لذا در ادامه این مقاله به منظور آگاه سازی داوطلبان آزمون نوبت اول و دوم سال 1400، تاریخ اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد و اسفند ۱۴۰۰ را ارائه داده ایم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400

همانطور که پیش از این اشاره شد معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بعنوان مجری برگزاری آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰، وظیفه انتشار نتایج و کارنامه نهایی داوطلبان را نیز بر عهده دارد. لذا داوطلبان در زمان تعیین شده برای اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی می توانند با مراجعه به سایت این سازمان از نتایج پذیرش و یا عدم پذیرش خود مطلع شوند.

 

معمولا در هر دوره از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان، معماران تجربی و کاردان های فنی ساختمان، مدتی پس از زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی و شرکت داوطلبان در آزمون، نتایج نهایی از سوی معاونت مسکن و ساختمان اعلام می شود.

 

با استناد به روال سال های گذشته که نتایج آزمون نظام مهندسی نوبت اول در آذر ماه اعلام شده، پیش بینی می شود که نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی نیمسال اول سال جاری نیز در بازه آذر ماه اعلام شود.

 

 

نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۰ مدتی پس از برگزاری این آزمون اعلام می شود.

 

لازم به ذکر است به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار جواب آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان به منظور مشاهده جواب آزمون خود باید به سایت معاونت مسکن و ساختمان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: سامانه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی inbr.ir

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی اسفند 1400

هر یک از شرکت کنندگان آزمون اخذ پروانه فعالیت حرفه ای مهندسان، معماران تجربی و کاردان های فنی ساختمان در سال 1400 موظف هستند در زمان تعیین شده نتایج نهایی آزمون خود را دریافت کرده و مراحل بعدی دریافت پروانه خود را در مهلت اعلام شده طی کنند.

 

با استناد به روال سال های گذشته که نتایج آزمون نظام مهندسی نوبت دوم در سه ماهه سال بعد اعلام شده، پیش بینی می شود که نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردان های فنی و معماران تجربی اسفند سال جاری نیز اوایل سال بعد اعلام شود.

 

 

نتایج آزمون نظام مهندسی اسفند ۱۴۰۰ مدتی پس از برگزاری این آزمون اعلام می شود.

 

به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی اسفند 1400 علاوه بر بروزرسانی این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: کارت عضویت نظام مهندسی

 

 

 

 

 

مشاوره زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

داوطلبان آزمون نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۰ که پس از اعلام نتایج این آزمون از عدم پذیرش خود مطلع شده اند می توانند در صورت احساس وجود مغایرت و اشتباه در نتایج اعلام شده، اعتراض خود را به نتیجه آزمون در زمان اعلام شده و به شیوه معین در سامانه ثبت کنند.

 

هم چنین داوطلبانی که در این دوره موفق به اخذ پروانه فعالیت حرفه ای خود نشده اند می توانند برای نوبت بعدی این آزمون نیز نام نویسی کنند. نام نویسی شرکت کنندگان این دوره برای نوبت های بعدی محدودیتی نداشته و این دسته از داوطلبان مشمول هیچ گونه محرومیت و محدودیتی نیستند.

 

متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات در خصوص زمان و نحوه ثبت نام و برگزاری آزمون نظام مهندسی نیمسال بعدی سال 1400 مقاله زیر را مطالعه کنند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله تاریخ اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰، سوالی درباره این آزمون و مشاهده نتایچ دارید، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

 

 

آخرین اخبار زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

 

خبر تاریخ 19 آبان ۱۴۰۰

نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد ماه سال 1400 مانند دوره های قبلی بصورت اینترنتی و از طریق سایت ورود به حرفه نظام مهندسی اعلام می شود.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج آزمون نظام مهندسی چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ نتایج این آزمون معمولا مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام می شود که زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ نتایج آزمون نظام مهندسی به چه صورتی اعلام می شود؟

✔️ نتایج آزمون نظام مهندسی در تاریخ اطلاع رسانی شده در این مقاله به صورت الکترونیکی از سوی سامانه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام می شود.



 

3- ✔️ آیا داوطلبان حق اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی را دارند؟

✔️ بله. همانطور که در این مقاله اشاره شده است داوطلبان درصورت احساس وجود مغایرت در نتایج آزمون، می توانند اعتراض خود را به شیوه تعیین شده ثبت کنند.

منبع : زمان اعلام نتایج نظام مهندسی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/j1ll
نظرتان را بنویسید