اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۰

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۰
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

نتایج آزمون نظام مهندسی معمولا دو الی سه ماه بعد از برگزاری آزمون در سایت معاونت مسکن و ساختمان اعلام می شود. بعد از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400، زمانی تحت عنوان زمان اعتراض برای داوطلبان قرار داده می شود که داوطلبان می توانند در صورت وجود هرگونه مغایرت، از این طریق اقدام به اعتراض نمایند.

 

 

آزمون نظام مهندسی معمولا سالی دو بار با اختلاف زمانی شش ماه برای داوطلبان برگزار می شود. این آزمون مانند سال های قبل، در سال ۱۴۰۰ در دو زمان مرداد ماه و اسفند برای داوطلبان برگزار می شود. به محض برگزاری این آزمون، برگه های داوطلبان ورود به حرفه مهندسان، تصحیح می شود. اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 حدودا دو یا سه ماه بعد از برگزاری هر دوره از آزمون منتشر می شود.

دوره دوم آزمون نظام مهندسی سال ۱۴۰۰ در اسفند ماه برگزار خواهد شد. بنابراین، پیش بینی می شود که زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 حدود دو الی سه ماه بعد از برگزاری این آزمون باشد. برای اطلاع به موقع از این زمان قصد داریم در ادامه مقاله به بررسی زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ بپردازیم تا پذیرفته شدگان فرصت کافی برای انجام سایر مراحل بعدی این آزمون داشته باشند.

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400

دوره اول آزمون نظام مهندسی سال 1400 در مرداد ماه زیر نظر معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و نتایج مربوط به این آزمون هم مانند سال های گذشته مدتی پس از زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی سال جاری اعلام خواهد شد.

 

با توجه به عدم انتشار اطلاعیه ای در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400، با استناد به اینکه نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول سال گذشته در محدوده ماه آذر ماه اعلام شده، احتمالا نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 نیز در بازه زمانی مشابه سال های گذشته اعلام می شود.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 هنوز اعلام نشده است.

 

از آنجایی که بسیاری از داوطلبان نگران اطلاع به موقع از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی هستند، پیشنهاد می شود در کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی آزمون های استخدامی هیوا عضو شده تا از اخبار منتشر شده در این باره به سرعت مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون نظام مهندسی 1400

 

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400

داوطلبان به محض انتشار نتایج آزمون نظام مهندسی، می توانند با مراجعه به سایت وزارت راه و شهرسازی و معاونت مسکن و ساختمان جواب آزمون خود را دریافت کنند. البته برای مشاهده نتیجه آزمون نظام مهندسی باید اطلاعاتی مانند شماره شناسنامه و کد ملی در سامانه وارد شود.

 

برای رفاه شما عزیزان، در ادامه روش مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد ماه سال 1400 در سایت اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی را توضیح داده ایم. کافیست مرحله به مرحله با ما پیش بروید.

 

1 - جست و جوی عبارت " سایت معاونت مسکن و ساختمان " و یا آدرس " inbr.ir " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر

 

نحوه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

 

2 - انتخاب اولین گزینه با عنوان " معاونت مسکن و ساختمان "

 

نحوه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

 

3 - ورود به سامانه و انتخاب گزینه " سامانه آزمون های ورود به حرفه " 

 

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

 

4 - ورود به سامانه آزمون ها و انتخاب گزینه " نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان 1400"

 

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

 

5 - ورود به سامانه با یکی از روش های تعیین شده و مشاهده نتیجه نهایی

 

نتایج آزمون نظام مهندسی

 

داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر سوالات آزمون نظام مهندسی سال جاری را دانلود کرده و با بررسی سوالات و پاسخ های صحیح حدود نمره و امکان قبولی خود را تخمین بزنند.

بیشتر بخوانید: نمونه سوالات آزمون نظام مهندسی

 

 

 

 

 

نحوه اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400

معمولا برخی از متقاضیان پس از برگزاری آزمون نظام مهندسی و همچنین گاهی پس از مشاهده نتایج آزمون قصد ثبت اعتراض به سوالات و یا جواب منتشر شده دارند. داوطلبان باید بدانند که ثبت اعتراض در آزمون نظام مهندسی در دو مرحله انجام می شود که در زیر به توضیح کامل آن ها پرداخته شده است.

 

اعتراض به سوال ها بعد از برگزاری آزمون نظام مهندسی: گاهی اوقات امکان وجود ایراد در آزمون های نظام مهندسی وجود دارد، به همین خاطر معاونت مسکن و ساختمان زمانی را بعد از برگزاری آزمون در اختیار داوطلبان قرار می دهد که اگر به سوالی اعتراض دارند، مشکل آن را به صورت مکتوب ارسال نمایند.

 

اعتراض به نتایج منتشر شده بعد از اعلام نتایج آزمون: احتمال غلط صحیح شدن برگه های داوطلبان آزمون نظام مهندسی بسیار کم می باشد. با این حال معاونت مسکن و ساختمان پس از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی زمانی را برای اعتراض به نتایج اعلام شده به داوطلبان اختصاص می دهد.

 

به متقاضیانی که در این پذیرش موفق به قبولی نشده اند پیشنهاد می شود با مطالعه مقاله زیر به بررسی منابع آزمون نظام مهندسی پرداخته و سپس در آزمون نظام مهندسی دوره بعد شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: منابع آزمون نظام مهندسی

 

اگر بعد از اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰، متوجه اشکالی در روند تصحیح برگه امتحانی خود شدید، می توانید در زمان اعتراض به نتایج آزمون نظام مهندسی که خود سازمان معاونت مسکن و ساختمان اعلام می کند، نسبت به نتیجه آزمون خود اعتراض کنید. برای این کار می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید.

 

اعتراض خود را همراه با اطلاعات زیر به طور کامل و واضح و به صورت کتبی بنویسید.

 

نام و نام خانوادگی

شماره شناسنامه و ملی

شماره داوطلبی

تاریخ تولد

رشته آزمون

شماره تلفن و آدرس محل سکونت

 

برگه اعتراض خود را فقط و فقط در مهلت اعتراض از طریق پست به آدرس تعیین شده ارسال نمایید. دقت کنید که در پشت برگه اعتراض خود بنویسید که این اعتراض مربوط به کدام بخش، کدام سال و کدام دوره از آزمون ورود به حرفه مهندسان می باشد.

 

اگر داوطلبان در آزمون نظام مهندسی نمره قابل قبولی دریافت کرده باشند، می توانند اقدامات لازم را برای دریافت کارت عضویت نظام مهندسی انجام دهند. مهندسان با این کارت می توانند در پروژه های استانی مشارکت داشته باشند.

در ادامه بخوانید: دریافت کارت عضویت نظام مهندسی

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا پاسخ هرگونه سوال متقاضیان در خصوص آزمون های نظام مهندسی 1400 را پاسخ داده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا نتایج آزمون مهندسی را برای داوطلبان مشاهده و اعلام نمایند.

 

 

آخرین اخبار اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

 

خبر تاریخ 19 آبان ۱۴۰۰

نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد ماه سال 1400 در سامانه inbr.ir اعلام می شود.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی چه تاریخی است ؟

✔️ با توجه به متن مقاله نتایج آزمون نظام مهندسی معمولا تا دو ماه پس از برگزاری آن منتشر شده که لینک مشاهده نتایج در مقاله قرار می گیرد.



 

2- ✔️ نحوه مشاهده نتایج آزمون نظام مهندسی چگونه است ؟

✔️ داوطلبان برای مشاهده نتایج پذیرش خود باید به سایت معاونت مسکن و ساختمان که لینک آن در متن مقاله موجود است مراجعه کرده و با ارائه اطلاعات خود به مشاهده نتیجه بپردازند.



 

3- ✔️ چگونه می توان به آمون نظام مهندسی اعتراض کرد ؟

✔️ ثبت اعتراض به آزمون نظام مهندسی در دو مرحله اعتراض به نتایج و اعتراض به سوالات صورت می گیرد که اطلاعات کامل آن در متن مقاله موجود است.

منبع : اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد ۱۴۰۰

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/B3yW
نظرتان را بنویسید