نتایج نظام مهندسی

نتایج نظام مهندسی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

آزمون ورود به حرفه مهندسان در سال 1400 برای معماران تجربی، کاردانی های فنی ساختمان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و بالاتر رشته های مرتبط، در 2 نوبت برگزار می شود. معمولا مدتی پس از برگزاری آزمون نظام مهندسی نتایج نهایی داوطلبان از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اعلام می شود.

 

 

پس از اتمام زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰ داوطلبان لازم است جهت اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسان، از نتایج آزمون خود مطلع شوند. از آن جایی که ازمون نظام مهندسی در دو نوبت مرداد و اسفند ماه برگزار می شود، نتایج آزمون گروه های مختلف معماران تجربی، کاردانی های فنی ساختمان و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی و بالاتر رشته های مرتبط هر نوبت به صورت جداگانه و هماهنگ اعلام می شود.

یعنی گروه های مختلف به صورت همزمان می توانند از طریق سامانه اعلام نتایج که در سایت معاونت مسکن و ساختمان قرار خواهد گرفت از نتایج خود مطلع شوند. لذا در ادامه این مقاله به منظور تسریع روند مشاهده نتایج داوطلبان، زمان، نحوه و لینک اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول و دوم 1400 را ارائه داده ایم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 1400

داوطلبانی که در زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی در جلسه آزمون حضور داشته اند برای اطلاع از نتیجه پذیرش و یا عدم پذیرش خود باید طبق اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، در زمان اعلام شده به سامانه این مرکز به نشانی inbr.ir مراجعه کرده و از نتایج خود اطلاع پیدا کنند.

 

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول سال گذشته در تاریخ 20 آذر ماه انجام شده است. لذا با استناد به این موضوع و هم چنین به دلیل عدم اعلام زمان دقیق مشاهده جواب آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰، پیش بینی می شود نتایج ازمون ورود به حرفه مهندسان 1400 نیز در همین بازه زمانی اعلام شود.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول 1400 هنوز اعلام نشده است.

 

به محض مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال اول ۱۴۰۰ این مقاله بروزسانی شده و هم چنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبانی که موفق به قبولی در این دوره نشده اند می توانند برای آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 1400 ثبت نام کنند 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون نظام مهندسی

 

 

نحوه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 1400

همان طور که گفته شد نتایج آزمون نظام مهندسی 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت معاونت مسکن و ساختمان اعلام می شود و داوطلبان لازم است پیش از مراجعه به سایت اطلاعات شناسنامه ای و اطلاعات ثبت نامی خود را آماده نموده تا تعللی در خلال مشاهده نتایج رخ ندهد. شرکت کنندگان در آزمون برای دریافت کارنامه خود لازم است مطابق مراحل زیر عمل نمایند.

 

1 - جست و جوی عبارت " سایت معاونت مسکن و ساختمان " و یا آدرس " inbr.ir " در کادر بالایی و یا میانی مرورگر

 

نحوه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

 

2 - انتخاب اولین گزینه با عنوان " معاونت مسکن و ساختمان "

 

نحوه اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

 

3 - ورود به سامانه و انتخاب گزینه " سامانه آزمون های ورود به حرفه " 

 

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

 

4 - ورود به سامانه آزمون ها و انتخاب گزینه " نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان 1400"

 

اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی

 

5 - ورود به سامانه با یکی از روش های تعیین شده و مشاهده نتیجه نهایی

 

نتایج آزمون نظام مهندسی

 

 

تصاویر ارائه شده مربوط به دوره قبلی اعلام نتایج این آزمون بوده که در صورت انتشار نتیجه سال جاری بروزرسانی می شودو همچنین به محض اعلام شدن نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد 1400 لینک مشاهده جواب آزمون در این مقاله فعال می شود.

 

اگر داوطلبان در آزمون نظام مهندسی نمره قابل قبولی دریافت کرده باشند، می توانند اقدامات لازم را برای دریافت کارت عضویت نظام مهندسی انجام دهند. مهندسان با این کارت می توانند در پروژه های استانی مشارکت داشته باشند.

در ادامه بخوانید: دریافت کارت عضویت نظام مهندسی

 

 

 

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 1400

داوطلبان آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم ۱۴۰۰ باید طبق زمانبندی مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون نظام مهندسی در جلسه آزمون خود حاضر شوند. معمولا مدتی پس از اتمام آزمون نظام مهندسی نتایج نهایی داوطلبان از سوی سامانه معاونت مسکن و ساختمان وزارت ره و شهرسازی اطلاع رسانی می شود.

 

در آخرین دوره از برگزاری آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم، نتایج نهایی داوطلبان در بازه زمانی اواخر اریبهشت ماه اعلام شده است. لذا با استناد به این موضوع و هم چنین به دلیل عدم اعلام زمان دقیق مشاهده جواب آزمون نظام مهندسی ۱۴۰۰، پیش بینی می شود نتایج ازمون ورود به حرفه مهندسان 1400 نیز در همین بازه زمانی اعلام شود.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم 1400 هنوز اعلام نشده است.

 

به محض مشخص شدن زمان دقیق اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی نیمسال دوم ۱۴۰۰ این مقاله بروزسانی شده و هم چنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی اطلاع رسانی خواهد شد. هم چنین داوطلبان می توانند با ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه برای اخذ پروانه عضویت این مرکز نیز اقدام کنند.

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400، سوالی در این خصوص دارید، جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید. همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست.

 

 

آخرین اخبار اعلام نتایج آزمون نظام مهندسی 1400

 

خبر تاریخ 19 آبان ۱۴۰۰

نتایج آزمون نظام مهندسی مرداد ماه سال 1400 از طریق سایت ورود به حرفه نظام مهندسی اعلام می شود.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا نتایج آزمون نظام مهندسی و معماران تجربی به صورت جداگانه اعلام می شود؟

✔️ خیر. همانطور که در مقاله اشاره شده، نتایج آزمون معماران تجربی به صورت هماهنگ با نتایج آزمون های نظام مهندسی و کاردان های فنی ساختمان اعلام می شود.



 

2- ✔️ آیا در صورت قبولی پس از اعلام نتایج پروانه اشتغال به کار صادر می شود؟

✔️ گواهی قبولی یکی از مدارک اخذ پروانه است و در صورت تایید سایر مدارک داوطلب توسط نظام مهندسی، پروانه اشتغال به کار برای وی صادر می شود.



 

3- ✔️ نتایج آزمون نظام مهندسی چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ نتایج این آزمون مدتی پس از برگزاری آزمون اعلام می شود که به محض انتشار نتایج سال جاری در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.

منبع : نتایج نظام مهندسی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/v0OL
نظرتان را بنویسید