اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی 1400 مدتی پس از اعلام نتایج اولیه این آزمون اعلام می شود. داوطلبان می توانند برای مشاهده اسامی معرفی شدگان آزمون استخدامی سال جاری به شرکت های بخش خصوصی به صفحه کاربری خود در سایت inre.ir مراجعه کنند.

 

 

داوطلبان متقاضی استخدام شدن در رشته های شغلی ارائه شده در شرکت ها و سازمان های بخش خصوصی باید پس از تکمیل فرآیند ثبت نام خود در مهلت مقرر، در مراحل مختلف گزینش آزمون استخدامی بخش خصوصی شرکت کنند و در انتظار انتشار دفترچه تحلیلی مهارت های شغلی و کارنامه اولیه خود باشند.

پس از انتشار کارنامه مرحله اول آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۰، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه و گزینش حضوری آزمون استخدام بخش خصوصی سال جاری نیز از سوی سامانه استخدام شرکت های خصوصی اعلام می شود و داوطلبان باید طبق اطلاعیه شرکت مورد نظر در سایر مراحل گزینش شرکت کنند.

به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر به شرکت کنندگان فراخوان سال جاری استخدام شرکت های خصوصی در ادامه این مقاله جزئیات زمان و نحوه اعلامی اسامی دعوت شده و معرفی شده برای مصاحبه آزمون استخدامی بخش خصوصی سال 1400 را ارائه داده ایم.

 

زمان اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی 1400

هر ساله پس از گذشت مدتی پس از زمان برگزاری آزمون استخدامی بخش خصوصی، کارنامه تحلیلی داوطلبان از سوی مرکز استخدام شرکت های خصوصی منتشر می شود. هر یک از داوطلبان باید با بررسی کارنامه منتشر شده از شایستگی و مهارت های شغلی خود مطلع شوند.

 

بعد از انتشار کارنامه آزمون استخدامی بخش خصوصی سال ۱۴۰۰ فرآیند معرفی داوطلبان واجد شرایط به شرکت های متقاضی آغاز می شود. هر یک از شرکت ها با بررسی صلاحیت ها و رزومه داوطلبان افراد مورد نظر را برای شرکت در مصاحبه حضوری و انجام سایر مراحل فرا می خوانند.

 

طبق اطلاعیه ای که در خصوص زمان اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی سال 1400 منتشر شده داوطلبان می توانند از تاریخ 22 آبان ماه با مراجعه به پنل کاربری خود از وضعیت معرفی به شرکت های خصوصی مطلع شوند. با توجه به تعداد بالای شرکت کنندگان و شرکت های متقاضی این فرآیند تا شهریور سال 1401 ادامه خواهد داشت.

 

 

فرآیند اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی ۱۴۰۰ آغاز شده و تا شهریور 1401 ادامه دارد.

 

لازم به ذکر است که در صورت انتشار هر گونه اطلاعیه در خصوص اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد.

حتما بخوانید: ظرفیت آزمون استخدامی بخش خصوصی

 

 

نحوه اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی 1400

پذیرش رشته های شغلی استخدامی بخش خصوصی سال ۱۴۰۰ نیز مانند سال های گذشته زیر نظر سامانه جذب بخش خصوصی برگزار شده است. این مرکز به عنوان مجری این آزمون علاوه بر ثبت نام و برگزاری این آزمون، وظیفه اعلام نتایج و اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی 1400 را نیز بر عهده دارد.

 

داوطلبان می توانند برای اطلاع از اسامی معرفی شدگان به شرکت های متقاضی آزمون استخدام بخش خصوصی ۱۴۰۰ در تاریخ مقرر شده به سایت inre.ir مراجعه کرده و با ورود به پنل کاربری خود از وضعیت معرفی به شرکت ها مطلع شوند. در ادامه مراحل مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی 1400 را ارائه داده ایم.

 

مراحل مشاهده اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی 1400

 

مراجعه به سایت آزمون استخدام بخش خصوصی، شرکت های تجاری، صنعتی و فناور به نشانی " inre.ir "

 

نحوه اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی 1400

 

انتخاب گزینه " آزمون استخدام بخش خصوصی "

 

نحوه اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی

 

انتخاب گزینه ورود کاربران برای ورد به پنل کاربری شخصی و مشاهده نتیجه معرفی به شرکت ها

 

اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی

 

 

برای ورود به سامانه آزمون استخدامی بخش خصوصی ۱۴۰۰ اقدام کنید.

 

داوطلبانی که هنوز نتایج و کارنامه خود را دریافت نکرده اند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه مشاهده نتایج این آزمون مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی بخش خصوصی

 

 

 

 

 

مشاوره اعلام اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی 1400

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، برای داوطلبان آزمون استخدامی بخش خصوصی سال ۱۴۰۰ دفترچه ای با عنوان کارنامه آزمون منتشر می شود. این کارنامه تحصیلی با بررسی عملکرد داوطلبان در مراحل مختلف آزمون مهارت ها، نقاط قوت و ضعف داوطلبان را نشان می دهد و وضعیت وی را در قسمت های مختلف ذکر می کند.

 

با توجه به متفاوت بودن کارنامه آزمون استخدامی بخش خصوصی با دیگر آزمون ها برخی از داوطلبان در تحلیل و درک مندرجات این کارنامه مشکل داشته و نمی دانند که آیا به عنوان پذیرفته شده اولیه آزمون استخدامی بخش خصوصی به شرکت های متقاضی جذب نیرو معرفی شده اند یا نه؟

 

با ورود به صفحه معرفی به شرکت ها با سه دسته از داوطلبان رو به رو هستیم که هر یک از این گروه ها با توجه به عملکردی که در آزمون استخدامی 1400 داشته و نمراتی که کسب کرده اند دارای وضعیت های متفاوتی هستند. سه دسته داوطلبان آزمون استخدامی بخش خصوصی به شرح زیر دسته بندی می شوند.

 

دسته اول : داوطلبانی که در همین مرحله به شرکت های خصوصی معرفی می شوند

 

این دسته از داوطلبان در آزمون استخدامی بخش خصوصی سال 1400 موفق شده اند حداقل در یک شغل انتخابی در تمامی شایستگی های ضروری تعیین شده نمره " ضعیف " و بالاتر دریافت کنند.

 

دسته دوم : داوطلبان لیست ذخیره و رزرو

 

این دسته از داوطلبان در آزمون استخدامی بخش خصوصی سال ۱۴۰۰ توانسته اند حداقل در یکی از رشته های شغلی انتخابی در تمامی شایستگی های ضروری تعیین شده نمره " خیلی ضعیف " و بالاتر دریافت کنند.

 

دسته سوم : داوطلبانی پذیرفته نشده و به شرکت ها معرفی نمی شوند

 

این گروه خود شامل دو دسته از داوطلبان است: یکی داوطلبانی که در آزمون های تخصصی شرکت نکرده اند و دیگری داوطلبانی که حداقل در یک شایستگی شغل های انتخابی نمره " مردود " را کسب کرده اند.

 

آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز هر ساله زیر نظر این وزارت خانه و سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار می شود که علاقه مندان به شغل دبیری می توانند با ثبت نام و شرکت در این آزمون شانس خود را برای استخدام شدن در این رشته امتحان کنند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی آموزش پرورش

 

 

 

 

در صورتی که پس از مطالعه مقاله اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی ۱۴۰۰ سوالی در خصوص زمان و نحوه اعلام اسامی معرفی شدگان به شرکت ها دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مجرب مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی معمولا مدتی پس از اعلام نتایج اولیه مشخص می شود که به محض اعلام زمان انتشاز اسامی آزمون سال جاری در این مقاله نیز اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی بصورت اینترنتی در پنل کاربری داوطلبان اعلام می شود که مراحل مشاهده اسامی معرفی شدگان آزمون سال جاری در این مقاله نیز ارائه شده است.



 

3- ✔️ اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی در کدام سایت منتشر می شود؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده، اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی در سایت inre.ir منتشر می شود.

منبع : اسامی دعوت شدگان به مصاحبه آزمون استخدام بخش خصوصی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vnxn
نظرتان را بنویسید