کرم آبرسان پوست فرانسوی را از کجا تهیه کنیم؟

کرم آبرسان پوست فرانسوی را از کجا تهیه کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

کرم آبرسان چیست و چه تفاوتی با مرطوب کننده دارد
کرم آبرسان یک کرم فراوری شده ای است که با استفاده روزانه آن رطوبت پوست تامین می شود. مواد مغذی در این کرم وجود دارند که بر پایه هیدراته هستند و می توانند به خوبی رطوبت پوست را در طول روز تامین کند. آبرسان ها موادی هستند که در اصل خاصیت نم‌ نگهدارندگی دارند و به گونه ای طراحی شده اند که باعث بیشتر شدن رطوبت پوست می شوند.

اما مرطوب کننده ها محصولاتی بر پایه روغن هستند و عملکرد آنها مثل مسدود کننده ها است. در کرم مرطوب کننده از روغن های پالایشگاهی مثل وازلین و روغن‌ های معدنی مثل روغن بچه و امولینت‌ هایی مثل روغن‌ های گیاهی استفاده می‌ شود. این مواد بر روی پوست یک لایه مسدود کننده ایجاد می کنند و نمی گذارند رطوبت و آب از پوست خارج شوند و در نتیجه پوست لطیف تر شده و دیرتر خشک می شود.

در واقع هر دو خاصیت آبرسانی و تنظیم کنندگی رطوبت پوست را دارند اما استفاده از کرم آبرسان به همه افراد و قبل از آرایش کردن توصیه می شود ولی کرم مرطوب کننده بیشتر برای افرادی مناسب است که دارای پوست خشک هستند. این کرم علاوه بر مرطوب نگه داشتن پوست باعث تولید چربی لازم پوست نیز می شود.

کرم آبرسان پوست به چه افرادی توصیه می شود
کرم آبرسان پوست یکی از محصولات آرایشی مراقبتی ضروری است که حتما باید در کیف آرایش خود داشته باشید. افرادی که دارای پوست خشک هستند یا بیشتر در معرض خشکی پوست قرار دارند ، باید به صورت روزانه از این کرم استفاده کنند چرا که خشکی پوست به مرور باعث چین و چروک و پیری پوست می شود. استفاده از کرم آبرسان نه تنها برای پوست صورت بلکه برای پوست کل بدن مثل دست ها و پاها نیز بسیار توصیه می شود.

بهترین کرم آبرسان پوست من 
بهترین کرم آبرسان پوست بر اساس نوع پوست باید تهیه شود. کرم هایی که دارای عصاره میوه هایی مثل خیار یا آووکادو هستند ، بهترین کرم های آبرسان هستند و شما می توانید از خود این میوه ها هم به عنوان ماسک صورت استفاده کنید.

پیش از معرفی بهترین آبرسان های پوست ابتدا بهتر است که بدانید برای نوع پوست شما چه نوع کرم آبرسانی باید تهیه شود :

بهترین آبرسان پوست چرب : برای پوست های چرب ، کرم آبرسان های با چربی کم و رطوبت بالا بهترین کرم آبرسان هستند چرا که پوست های چرب به چربی بیشتری نیاز ندارد.
بهترین آبرسان پوست معمولی : برای پوست های معمولی که نه چرب و نه خشک هستند ، کرم آبرسان هایی که چربی و رطوبت موجود در فرمول آن‌‌ ها متناسب است ، توصیه می شود و نباید هیچ کدام به مقدار زیاد باشند.
بهترین آبرسان پوست خشک : اگر پوست خشکی دارد بهترین کرم آبرسان برای پوست شما ، کرم آبرسانی است که چربی بالایی داشته باشد. پوست‌ های خیلی خشک ، نیاز به چربی بیشتری برای حفظ رطوبت خود دارند

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/BVrJ
نظرتان را بنویسید