کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

کارنامه آزمون مدارس تیزهوشان، هرسال مدتی پس از اعلام نتایج این آزمون، در سامانه آزمون مدارس تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir منتشر می گردد. این کارنامه برای دانش آموزانی قابل دریافت است که موفق به قبولی در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ نشده اند. در این کارنامه تمام اطلاعات آزمون متقاضی درج شده است.

 

پس از اتمام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان 1401 - 1402 برای هر دو پایه هفتم و دهم، داوطلبان و والدین آن ها پیگیر اطلاع از زمان دقیق اعلام نتایج آزمون می شوند. چند روز پس از اعلام نتایج تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲، کارنامه این آزمون برای داوطلبانی که موفق به دریافت تراز قبولی نشده باشند قابل مشاهده خواهد بود. در این کارنامه اطلاعاتی همچون تعداد سوالات صحیح، غلط و نزده و تراز کل دریافتی دانش آموز عنوان می شود.

به منظور ارائه اطلاعات بیشتر و همچنین راهنمایی بهتر والدین و دانش آموزان در رابطه با موارد مختلف مربوط به کارنامه آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 در ادامه به بررسی زمان دریافت، جزئیات کارنامه، نحوه دریافت و نحوه اعتراض به کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به همراه راهنمای تصویری می پردازیم.

 

زمان دریافت کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

داوطلبانی که در آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 شرکت نموده اند، پس از برگزاری جلسه این آزمون ورودی بی صبرانه منتظر اعلام نتایج آزمون خود می مانند. اعلام نتایج آزمون معمولا یک ماه پس از برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان انجام می گیرد و حدود یک هفته پس از آن، کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای دانش آموزانی که در این آزمون پذیرفته نشده اند منتشر می گردد.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هنوز اعلام نشده و در صورت انتشار در این قسمت اعلام خواهد شد.

 

همچنین برای تمامی داوطلبانی که در آزمون پذیرفته نشده اند، تا حدود دو هفته پس از اعلام نتیجه آزمون، کارنامه کامل، که شامل تعداد پاسخ های صحیح و غلط، نمره هر بخش، امتیاز کل و امتیاز آخرین فرد پذیرفته شده در مدارس مورد تقاضای او است، صادر شده و در اختیار وی قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: نتایج آزمون تیزهوشان

 

 

جزئیات کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 شرکت می نمایند پس از اطلاع از زمان دریافت کارنامه خود به سامانه azmoon.medu.ir مراجعه کرده و اقدام به دریافت آن می کنند. ممکن است برخی از دانش آموزان از روند و نحوه دریافت کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ و همچنین موارد ذکر شده در آن اطلاع چندانی نداشته باشند. به همین منظور در این بخش ابتدا به تشریح موارد و جزئیات ذکر شده در کارنامه تیزهوشان 1401 - 1402 و بررسی آن ها پرداخته و سپس در ادامه این مقاله به نحوه دریافت کارنامه توسط داوطلبان هریک از پایه های هفتم و دهم می پردازیم.

 

بررسی موارد عنوان شده در کارنامه تیزهوشان 1401 - 1402

 

 

نمره و امتیاز کل دریافتی توسط شرکت کننده در آزمون سمپاد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ در این بخش ذکر می شود.

 

تعداد سوالات صحیح : تعداد سوالاتی هستند که داوطلب به درستی به آن ها پاسخ داده است. 

 

تعداد سوالات غلط : این تعداد عنوان شده در کارنامه داوطلب آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 نشان دهنده تعداد پاسخ های اشتباه دانش آموز به برخی سوالات آزمون است که این اشتباهات باعث دریافت نمره منفی در آزمون می گردند.

 

تعداد سوالات بی پاسخ : شامل تعدادی از سوالات است که دانش آموز موفق به پاسخگویی به آن ها نشده است. لازم به ذکر است که به موارد بی پاسخ در آزمون سمپاد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ ، نمره منفی تعلق نمی گیرد.

 

سوالات استعداد تحلیلی : این مورد در کارنامه داوطلبان آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402 در جدولی جداگانه امتیاز بندی می شود. این سوالات مفهومی بوده و شامل سوالات سنجش هوش می گردند که خارج از موضوعات کتب درسی می باشند.

 

سوالات استعداد تحصیلی : بیانگر تعداد سوالات مربوط به کتاب های درسی در نظر گرفته شده برای هریک از پایه های تحصیلی هفتم و دهم می باشد.

 

تراز آخرین نفر قبول شده : این مورد نمره دریافتی توسط آخرین نفر پذیرفته شده در آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را نشان می دهد.

 

 

با توجه به اهمیت این مسئله، جهت راهنمایی بهتر والدین و دانش آموزان در این قسمت نمونه از کارنامه های آزمون تیزهوشان هریک از پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم را قرار داده ایم :

 

نمونه کارنامه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

 

کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

نمونه کارنامه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1401 - 1402

 

کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

این کارنامه ها مربوط به کارنامه های منتشر شده آزمون سال قبل می باشند که به عنوان مثال در اینجا قرار داده ایم. برای اطلاعات بیشتر در باره اسامی قبول شدگان آزمون ورودی تیزهوشان مطالعه این مقاله را توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید: اسامی قبول شدگان آزمون تیزهوشان

 

 

 

 

 

نحوه دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

داوطلبانی که پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 از عدم قبولی خود در آزمون مطلع می شوند، منتظر زمان دریافت کارنامه آزمون مدارس سمپاد می مانند تا از میزان اشتباهات و نمره دریافتی خود در این آزمون ورودی اطلاع یافته و در صورت لزوم اعتراض خود را نسبت به نمره دریافتی در سامانه ثبت نمایند.

 

باتوجه به اهمیت این موضوع برای دانش آموزان و خانواده های آن ها در این قسمت به بررسی و شرح مراحل دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ به صورت راهنمای تصویری برای هر دو پایه هفتم و دهم می پردازیم :

 

راهنمای تصویری دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

۱ ابتدا آدرس سامانه مدارس تیزهوشان به نشانی hoosh.medu.ir را در مرورگر وارد کنید. ورود به این سایت با آدرس azmoon.medu.ir نیز امکان پذیر است. 

 

کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

۲سپس کد ملی و رمز عبور همگام خود را در قسمت های مشخص شده در تصویر وارد کنید.

 

 کارنامه آزمون تیزهوشان 1401 - 1402

 

۳ در این مرحله نقش خود به عنوان دانش آموز و نام سازمان که همان نام مدرسه ای که در حال حاضر مشغول به تحصیل در آن هستید را وارد کنید.

 

راهنمای دریافت کارنامه سمپاد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

۴در صفحه بازشده اطلاعات دانش آموز نمایش داده به همراه قسمتی با عنوان دریافت کارنامه قابل مشاهده است که با کلیک بر روی آن می توانید کارنامه خود را دریافت نمایید.

 

راهنمای دریافت کارنامه سمپاد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

راهنمای تصویری دریافت کارنامه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

۱ابتدا آدرس سامانه مدارس تیزهوشان به نشانی azmoon.medu.ir را در مرورگر وارد کنید.

 

کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

۲سپس در صفحه ظاهر شده کد ملی و رمز عبور همگام خود را در محل خود وارد کنید.

 

کارنامه آزمون تیزهوشان 1401 - 1402

 

۳در بخش بعد نقش خود را به عنوان دانش آموز انتخاب کرده و نام سازمان که همان نام مدرسه محل تحصیلتان می باشد را وارد کنید.

 

 راهنمای دریافت کارنامه سمپاد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

۴ در نهایت در صفحه ظاهر شده علاوه بر اطلاعات دانش آموز و وضعیت قبولی او، قسمتی با عنوان دریافت کارنامه قابل مشاهده است که با کلیک بر روی آن می توانید کارنامه خود را دریافت نمایید.

 

اگر در دریافت رمز عبور همگام خود مشکلی دارید یا نمی دانید چگونه باید آن را دریافت کنید، مطالعه این مقاله به شما توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: نحوه دریافت رمز عبور همگام

 

 

 

 

نحوه اعتراض به کارنامه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

برخی از دانش آموزانی که در آزمون تیزهوشان 1401 - 1402 پذیرفته نشده اند، پس از دریافت کارنامه خود و مطالعه موارد ذکر شده در آن نسبت به تراز عنوان شده در کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ اعتراض داشته و درخواست رسیدگی به آن را دارند. به منظور راهنمایی و اطلاع بهتر این دانش آموزان و همچنین والدین آن ها، در این بخش تمامی مراحل ثبت اعتراض به نتایج آزمون سمپاد برای هر دو پایه هفتم و دهم را عنوان کرده و به صورت راهنمای تصویری بررسی می کنیم :

 

راهنمای تصویری اعتراض به کارنامه آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

۱پس از ورود به سامانه hoosh.medu.ir و درج اطلاعات خواسته شده وارد پرتال شخصی دانش آموز شده و روی گزینه مدیریت باعنوان ثبت در خواست تجدید نظر کلیک کنید.

 

۲در صفحه باز شده فرم درخواست تجدید نظر قابل مشاهده خواهد بود که باید اطلاعات خواسته شده در آن را طبق عنوان اعتراض خود تکمیل نمایید.

 

کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

۳ در نهایت پس از تکمیل اطلاعات و توضیحات فرم درخواست و اطمینان از درستی موارد ذکر شده گزینه ذخیره را انتخاب نمایید.

 

 راهنمای دریافت کارنامه سمپاد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

 

 

راهنمای اعتراض به کارنامه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

۱ در ابتدا آدرس سامانه azmoon.medu.ir را درقسمت آدرس مرورگر وارد کرده و وارد سامانه شوید و اطلاعات خواسته شده را درج نمایید تا وارد پرتال شخصی خود شوید. سپس در این قسمت روی گزینه مدیریت باعنوان ثبت در خواست تجدید نظر کلیک کنید.

 

کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

۲درمرحله بعد فرم درخواست تجدید نظر برای داوطلبین آزمون تیزهوشان نهم به دهم 1401 - 1402 قابل مشاهده خواهد بود که باید در این فرم اطلاعات خواسته شده را مطابق با موضوع اعتراض خود تکمیل نمایید.

 

دریافت کارنامه سمپاد ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

۳در مرحله آخر پس از تکمیل اطلاعات و توضیحات فرم و اطمینان از صحت اطلاعات درج شده، گزینه ذخیره را انتخاب نمایید.

 

کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام در دیگر مدارس دبیرستان و ابتدایی پیشنهاد می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام مدارس ابتدایی و دبیرستان

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص دریافت کارنامه آزمون مدارس تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا باشند. همچنین جهت اطلاع از آخرین اخبار مربوط به مدارس تیزهوشان، می توانید عضو کانال تلگرامی مدارس تیزهوشان هیوا شده و صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کارنامه آزمون تیزهوشان 1401 - 1402  برای چه دانش آموزانی صادر می شود؟

✔️ این کارنامه برای دانش آموزانی که موفق به قبولی در آزمون نشده اند منتشر می شود که تمام جزئیات مربوط به آن در این مقاله عنوان شده است.



 

2- ✔️ کارنامه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ چه زمانی قابل دریافت است؟

✔️ کارنامه آزمون مدارس تیزهوشان معمولا حدود یک هفته پس از اعلام نتایج این آزمون در سامانه مدارس تیزهوشان قرار می گیرد که توضیحات بیشتر در متن مقاله وجود دارد.



 

3- ✔️ آیا امکان اعتراض به نمره کارنامه آزمون تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ برای داوطلبان وجود دارد؟

✔️ بله داوطلبانی که به نمره دریافتی خود معترض هستند می توانند اعتراض خود را طبق مراحل ذکر شده در این مقاله ثبت نمایند.

منبع : کارنامه تیزهوشان ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Rxpw
نظرتان را بنویسید