سایت سازمان سنجش کنکور کاردانی فنی و حرفه ای sanjesh.org

سایت سازمان سنجش کنکور کاردانی فنی و حرفه ای sanjesh.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

طبق روال سال های گذشته فارغ التحصیلان هنرستانی و کاردانش متقاضی ثبت نام کاردانی دانشگاه فنی حرفه ای 1401، می توانند کلیه مراحل ثبت نام از جمله دانلود دفترچه، خرید کارت اعتباری، ثبت اطلاعات فردی و شناسنامه ای، تکمیل فرم انتخاب رشته، دریافت کارت ورود به جلسه و مشاهده نتایج نهایی را از طریق sanjesh.org انجام دهند.

 

 

متقاضیان رشته های با آزمون و بدون آزمون دانشگاه فنی حرفه ای قبل از ثبت نام لازم است ضوابط و لیست رشته های ارائه شده را به دقت بررسی کنند لذا جهت دریافت دفترچه ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱ می بایست به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه نمایند.

داوطلبان پس از مطالعه و بررسی دقیق دفترچه در صورتی که واجد شرایط ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی فنی و حرفه ای 1401 باشند، توصیه می شود مدارک لازم ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه فنی و حرفه ای را آماده کنند و سپس به سایت سازمان مراجعه نمایند.

 

برای ورود مستقیم به سایت کنکور فنی حرفه ای کلیک کنید.

 

سایت کاردانی فنی حرفه ای

 

 

ورود به سایت کنکور فنی حرفه ای از طریق آدرس sanjesh.org امکان پذیر است.

 

هم چنین علاوه بر ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱، اعلام نتایج نهایی این آزمون نیز از طریق سازمان سنجش اعلام می شود. از این رو در ادامه این مقاله لینک ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401 و اعلام نتایج نهایی این آزمون ارائه شده است.

 

سایت ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401

با استناد به رویه سال های گذشته معمولا لینک ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای در همان زمان تعیین شده از سوی سازمان سنجش، فعال می شود. هم چنین لینک دانلود دفترچه راهنمای نام نویسی کاردانی فنی و حرفه ای نیز همزمان با آغاز ثبت نام فعال می شود.

 

طبق زمانبندی سازمان سنجش برای کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱، ثبت نام کنکور کاردانی 1401 از تاریخ 14 تیر ماه آغاز شده و تا 21 تیر ماه ادامه خواهد داشت. بنابراین لینک ثبت نام کنکور کاردانی ۱۴۰۱ در این بازه به روی سایت سازمان سنجش فعال خواهد بود.

 

 

لینک ثبت نام کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401 از 14 تیر ماه فعال می شود.

 

به محض آغاز ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۱، لینک ثبت نام در این مقاله فعال شده و هم چنین در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401

داوطلبانی که یکی از رشته های با آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای سال 1401 را انتخاب کرده اند باید در تاریخ مشخص شده از سوی سازمان سنجش در جلسه آزمون حاضر شده و به سوالات کنکور کاردانی پاسخ دهند. این دسته از داوطلبان باید چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور کاردانی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

 

طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی سازمان سنجش کنکور کاردانی فنی و حرفه ای سال ۱۴۰۱ در تاریخ 4 شهریور ماه برگزار می شود، لذا احتمالا لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401 چند روز قبل و در محدوده زمانی اوایل شهریور فعال خواهد شد.

 

 

به محض اینکه کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱ منتشر شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

لازم به ذکر است به محض انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱ لینک دریافت کارت در این مقاله فعال شده و برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت این کارت می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

 

 

 

 

سایت اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401

معمولا مدتی پس از برگزاری کنکور رشته های با آزمون مقطع کاردانی فنی حرفه ای، اسامی قبول شدگان کنکور کاردانی فنی و حرفه ای رشته های با آزمون و بدون آزمون این مقطع از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور منتشر می شود.

 

با توجه به رویه اعلام نتیجه کنکور کاردانی سال گذشته در تاریخ 16 مهر ماه اعلام شده بود پیش بینی می شود که نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱ نیز در همین بازه زمانی اعلام شود و لذا لینک مشاهده کارنامه پذیرش کاردانی نیز در همین زمان در سایت سنجش فعال می شود.

 

 

به محض اینکه نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای 1401 اعلام شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

به محض اعلام شدن نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۱، لینک مشاهده نتایج در این مقاله فعال شده و هم چنین در کانال تلگرام دانشگاه های بدون آزمون هیوا اطلاع رسانی خواهد شد.

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

 

 

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخگوی سوالات داوطلبان در کلیه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج کاردانی فنی و حرفه ای 1401 بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تجارب خود را در اختیار آن ها قرار می دهند. هم چنین متقاضیان می توانند با عضویت در کانال تلگرام بدون کنکور از آخرین اخبار و اطلاعیه های دانشگاه فنی و حرفه ای ۱۴۰۱ مطلع شوند.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای از چه طریقی انجام می شود؟

✔️ ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود که به محض آغاز شدن نام نویسی، لینک ثبت نام در این مقاله فعال می شود.



 

2- ✔️ نتایج کنکور کاردانی از چه طریقی اعلام می شود؟

✔️ نتایج این آزمون به صورت اینترنتی اعلام می شود که به محض اعلام شدن نتایج لینک مشاهده نتایج در این مقاله فعال می شود.



 

3- ✔️ ثبت نام کنکور کاردانی از طریق کدام سایت انجام می شود؟

✔️ ثبت نام این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود که به محض آغاز نام نویسی لینک ثبت نام در این مقاله نیز فعال می شود.

منبع : سایت سازمان سنجش کنکور کاردانی فنی و حرفه ای sanjesh.org

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/w4qR
نظرتان را بنویسید