5 دلیل که چرا کسب و کار شما به وبلاگ نیاز دارد

5 دلیل که چرا کسب و کار شما به وبلاگ نیاز دارد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webdooni

وبلاگ نویسی شرکتی جایگاه خوبی در استراتژی بازاریابی دیجیتال دارد و یکی از موثرترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای جلب توجه مشتریان، ایجاد اعتبار یک برند و در نهایت رشد یک کسب و کار است.

گزارش اخیر Dream Systems Media نشان داده است که بیش از 23٪ از کل زمان اینترنت برای خزیدن در رسانه های اجتماعی یا خواندن وبلاگ ها استفاده می شود، و بله - این شامل زمان در ساعت شرکت می شود. اگرچه واضح است که وبلاگ ها برای مخاطبان از همه گروه های جمعیتی محبوب هستند، متأسفانه بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران بازاریابی همچنان وبلاگ ها را به عنوان آخرین اولویت در لیست کارهای خود در اولویت قرار می دهند.

در زیر پنج دلیل کلیدی وجود دارد که مزایای وبلاگ نویسی شرکتی را توضیح می دهد و اینکه چرا شرکت ها باید از این ابزار استفاده کنند تا نه تنها با مشتریان خود صحبت کنند، بلکه با آنها صحبت کنند.

وبکده در زمینه خدمات سئو و تولید محتوا به شما کمک می کند.

 

1) وبلاگ ها موقعیت یابی متخصص را ترویج می کنند

یکی از بزرگترین موانع موفقیت یک تجارت جدید، فقدان اعتبار صنعت است. وبلاگ نویسی می تواند با نشان دادن اینکه یک کسب و کار نکات و نکات مربوط به برخی موضوعات صنعتی را می داند و حتی استعداد درخشانی برای ارائه بهترین کالاها و/یا خدمات به خواننده دارد، به رفع این مانع کمک کند.

2) وبلاگ ها سوخت حساب های رسانه های اجتماعی را فراهم می کنند

در سال 1996، بیل گیتس پیش بینی جسورانه ای کرد مبنی بر اینکه محتوا جایی است که پول واقعی از اینترنت به دست می آید. فلش فوروارد 20 سال و این پیش بینی نمی تواند درست باشد.بنابراین، وبلاگ شما چه ربطی به رسانه های اجتماعی دارد؟ همه چيز. این به شما محتوای اصلی می دهد تا با دنبال کنندگان خود به اشتراک بگذارید.اگر کسب و کار شما در شبکه های اجتماعی فعال است، باید یک وبلاگ داشته باشید. اگر وبلاگ دارید، باید در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید. از آنها برای ایجاد یک ماشین رشد تجاری استفاده کنید.

3) وبلاگ ها و گوگل بهترین دوستان هستند

در حال حاضر گوگل بیش از 40 درصد از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص داده است. به زبان ساده، این بدان معناست که تقریباً نیمی از کاربران اینترنت به جای بازدید مستقیم از وب‌سایت‌های تجاری و برند، برای جستجوی عبارتی مرتبط با آنچه به دنبال آن هستند، به گوگل مراجعه می‌کنند.وبلاگ‌های استراتژیک از کلمات کلیدی استفاده می‌کنند که با افزایش شانس یافتن وب‌سایت هنگامی که شخصی در جستجوی عباراتی است که مستقیماً یا (به طور ضعیف) با پیشنهادات تجاری مرتبط هستند، به افزایش کیفیت سئوی وب‌سایت کمک می‌کند.از نظر آماری، شرکت‌هایی که وبلاگ می‌زنند، 97 درصد لینک‌های بیشتری به وب‌سایت خود برای سؤالات مشتریان شما دریافت می‌کنند.

4) وبلاگ ها مخاطبان شما را در مورد کسب و کار شما به روز نگه می دارند

فراتر از وب سایت شرکت شما، وبلاگ یک ابزار فوق العاده برای نگه داشتن مخاطبان شما در مورد کسب و کار شما است. در حالی که یک وب‌سایت ممکن است از نظر محتوا کاربردی‌تر و از نظر لحن ساده‌تر باشد، یک وبلاگ انعطاف‌پذیری بیشتری برای ارتباط با مشتریان، به اشتراک‌گذاری به‌روزرسانی‌ها به گونه‌ای ارائه می‌کند که نشان دهد شما چه کسی هستید، نه فقط کاری که انجام می‌دهید.شرکت ها باید وبلاگ خود را به عنوان کانال ارتباط مستقیم خود در نظر بگیرند. این فضایی است برای صحبت عمیق در مورد محصولات و خدمات کسب و کار، به اشتراک گذاشتن محتوای به موقع، و اظهار نظر در مورد روندهای صنعت مرتبط به گونه ای که به شخصیت برند اجازه می دهد تا بدرخشد.

5) وبلاگ ها کم هزینه هستند

بازگشت سرمایه (ROI) یکی از مهمترین معیارها برای همه مشاغل است. این احتمال وجود دارد که کسب‌وکارها هنگام تصمیم‌گیری در مورد سرمایه‌گذاری یا عدم سرمایه‌گذاری، ROI را در نظر بگیرند.بنابراین، ROI وبلاگ نویسی چیست؟ نجومی نیست راه اندازی یک وبلاگ وردپرس یا وبلاگ Tumblr رایگان است و هزینه های مداوم مرتبط با وبلاگ نویسی می تواند تقریباً هیچ باشد. مزایای ذکر شده در بالا باید روشن کند که سود زیادی وجود دارد و هزینه ها کم است. این همان چیزی است که ما دوست داریم آن را رویای ROI بنامیم.داشتن یک وبلاگ نه تنها پایه ای قوی برای بازاریابی شما ایجاد می کند، بلکه سرگرم کننده و الهام بخش است - و راهی عالی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها، ایجاد ایده های جدید و ایجاد جامعه ای از افراد همفکر و متعهد.

 

منبع: https://thirstcreative.com.au/insights/5-reasons-your-business-needs-a-blog/

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8pv3
نظرتان را بنویسید