نکات طراحی سایت فروشگاهی

نکات طراحی سایت فروشگاهی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
webdooni

این روزها، ما تقریباً همه چیز را آنلاین انجام می دهیم - و این شامل خرید می شود. به همین دلیل است که هرگز زمان بهتری برای حضور در تجارت الکترونیک وجود نداشته است.

نکات و ایده های طراحی سایت فروشگاهی

امروزه، اگر چیزی می فروشید – چه کفش های کتانی، چه سس سالاد یا چیزی در این بین – باید سوار قطار وب سایت فروشگاهیشوید. یک سایت فروشگاهیبه شما این شانس را می دهد که برند خود را بسازید، با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید و محصولات بیشتری بفروشید - اما فقط در صورتی که طراحی وب سایت مناسبی داشته باشید.

طراحی وب در هنگام ایجاد یک وب سایت فروشگاهیبسیار مهم است. طراحی وب تجارت الکترونیک خوب به معنای استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها، تصاویر، کلمات و گرافیک مناسب برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای خرید است. طراحی وب سایت فروشگاهی شما باید مشتریان بالقوه را جذب کند، تجربه کاربری عالی ارائه دهد و فروشگاه شما را در بهترین نور ارائه دهد.

بنابراین، نه تنها سایت شما باید خوب به نظر برسد و حس برند داشته باشد، بلکه باید بازدیدکنندگان وب سایت شما را نیز به سمت اقدام سوق دهد و می دانید… محصولات شما را بخرند. اما دقیقاً چگونه این کار را انجام می دهید؟ چگونه آن نوع سایت فروشگاهی را طراحی می کنید که محصولاتی از قفسه های مجازی شما خارج می شود؟

در اینجا 11 نکته برتر طراحی وب سایت فروشگاهی وجود دارد که به شما کمک می کند تا فروشگاه خود را به سطح بعدی ببرید:

 

1. آن را ساده نگه دارید

یکی از مهمترین قوانینی که باید در طول فرآیند طراحی تجارت الکترونیک به خاطر بسپارید، "KISS" است - ساده و احمقانه نگه دارید!وقتی نوبت به طراحی یک وب سایت فروشگاهیمی رسد، ساده همیشه بهتر است. هرچه عناصر بیشتری در صفحه داشته باشید (رنگ‌ها! تبلیغات بنری! همه پاپ‌آپ‌ها!)، بیشتر از کل نقطه وب‌سایت دور می‌شود—بستن فروش.شما به تعداد زیادی زنگ و سوت در وب سایت فروشگاهیخود نیاز ندارید - تنها کاری که انجام می دهند این است که باعث حواس پرتی شود. طراحی خود را شفاف، تمیز و ساده نگه دارید و تمرکز خود را بر فروش بگذارید

.2. برندسازی را در اولویت قرار دهید

وقتی نوبت به خرید آنلاین می‌رسد، مردم می‌خواهند از برندهای معتبر خرید کنند، نه از سایت‌های تجارت الکترونیک بی‌چهره که مانند یک جبهه برای تلاش برای سرقت اطلاعات کارت اعتباری شما هستند.اگر می خواهید اعتمادی را ایجاد کنید که برای فروش جدی در تجارت الکترونیکی خود نیاز دارید، باید فکری جدی در برندسازی خود داشته باشید. نام تجاری شما مانند DNA تجارت الکترونیک شماست. این است که شما به عنوان یک شرکت چه کسی هستید، در مورد چه چیزی هستید، و اینکه چگونه از رقبای خود متفاوت هستید - و نقش مهمی در ایجاد ارتباط با مخاطبان شما و افزایش فروش دارد.-اگر می‌خواهید بیشترین بهره را از طراحی تجارت الکترونیک خود ببرید، زمانی را برای تعریف نام تجاری خود اختصاص دهید و سپس آن نام تجاری را به طراحی خود وارد کنید. اگر مطمئن نیستید که به عنوان یک برند چه کسی هستید، اشکالی ندارد! شما فقط می خواهید قبل از شروع به طراحی، کمی جستجوی روحی کسب و کار انجام دهید. از خود سوالاتی بپرسید مانند:

اگر برند من یک شخص بود، چه کسی بود؟اگر بخواهم نام تجاری خود را در سه کلمه توصیف کنم، آنها چه خواهند بود؟چه چیزی برند من را از سایر فروشگاه های تجارت الکترونیکی متفاوت می کند؟ما چه کاری را بهتر از هر کس دیگری در بازار انجام می دهیم؟هنگامی که می دانید چه کسی هستید، می توانید آن را در برندسازی سایت فروشگاهیخود کار کنید. و آن برندینگ؟ این به ایجاد اعتماد با مخاطبان شما کمک می کند و در این فرآیند فروش جدی را به همراه خواهد داشت

.3. مانند یک بازدیدکننده وب سایت فکر کنید

اگر می خواهید طراحی وب سایت فروشگاهیشما با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند، باید مانند مخاطبان خود فکر کنید. در نهایت، فقط چند چیز وجود دارد که مشتریان بالقوه شما در یک تجربه تجارت الکترونیک می خواهند - سایتی که به راحتی قابل پیمایش است، به خوبی طراحی شده است و فرآیند خرید را آسان، ساده و بدون دردسر می کند.و اگر می خواهید فروشگاه تجارت الکترونیک شما موفق شود، بهتر است این موارد را به آنها بدهید.در طول فرآیند طراحی، خود را به جای بازدیدکنندگان قرار دهید. چه نوع چیدمانی قرار است برای آنها راحت تر باشد؟ چگونه می توانید محصولات خود را به گونه ای سازماندهی کنید که برای کاربر نهایی منطقی باشد؟ چگونه می توانید فرآیند پرداخت را ساده کنید؟وقتی مانند مشتری خود فکر می کنید، می توانید آنچه را که آنها از فروشگاه تجارت الکترونیک خود می خواهند پیش بینی کنید و سپس سایت خود را به منظور برآورده کردن این نیازها طراحی کنید

.4. از رنگ به نفع خود استفاده کنید

انتخاب رنگ‌ها برای سایت فروشگاهیشما چیزی بیش از گفتن «خب، قرمز رنگ مورد علاقه من است، پس بیایید همه چیز را قرمز کنیم!» رنگ ابزار بسیار قدرتمندی است – و اگر روانشناسی رنگ را درک کنید، می توانید از آن به نفع خود استفاده کنید (و در این فرآیند فروش جدی داشته باشید).رنگ‌های مختلف می‌توانند احساسات، عواطف و اعمال متفاوتی را در افراد القا کنند—بنابراین، اگر می‌خواهید سایت فروشگاهیشما تبدیل شود، باید از آن الهام‌های رنگی به نفع خود استفاده کنید.بنابراین، به عنوان مثال، اگر می خواهید مردم خریدی انجام دهند، دکمه خرید را با رنگ روشنی مانند قرمز برجسته کنید. با توجه به روانشناسی رنگ، قرمز الهام بخش احساسات هیجان و اشتیاق است، که عوامل محرک پشت سر خرج کردن است - و مطالعات نشان می دهد که قرمز کردن دکمه می تواند تبدیل ها را تا 34 درصد افزایش دهد.یا اگر می خواهید اعتبار خود را افزایش دهید، رنگ آبی را در طراحی وب خود بگنجانید. آبی نه تنها یک رنگ محبوب جهانی است، بلکه نشان داده شده است که احساس اعتماد را افزایش می دهد، و آن را به یک مورد در دنیای تجارت تبدیل می کند (دلیلی وجود دارد که رنگ آبی در بیش از نیمی از لوگوها ظاهر می شود).نکته این است که رنگ یکی از قدرتمندترین ابزارها در جعبه ابزار طراحی شما است – و اگر بدانید چگونه از آن استفاده کنید، می تواند تاثیر زیادی بر طراحی تجارت الکترونیک شما داشته باشد.

5. از تصاویر با کیفیت بالا استفاده کنید

در دنیای طراحی وب، این دانش عمومی است که تصاویر باعث افزایش تبدیل می شوند (به عنوان مثال، یک مطالعه موردی اخیر نشان داد که گنجاندن تصاویر مرتبط بیشتر در طراحی وب سایت باعث افزایش بیش از 40٪ تبدیل می شود). و این در مورد تجارت الکترونیک حتی بیشتر صادق است.هیچ کس قرار نیست محصولی را بخرد که دیده نشده باشد. اگر می خواهید مردم محصولات شما را بخرند، باید از طریق تصاویر محصول با کیفیت بالا به آنها نشان دهید که چه چیزی می خرند.گرفتن تصاویر حرفه ای از همه محصولات شما (و داشتن تصاویری از محصول شما از زوایای مختلف) کمک زیادی به ایجاد اعتماد و اعتماد در مشتریان شما می کند. اگر آنها مطمئن باشند که می دانند چه چیزی می خرند، به احتمال زیاد خرید می کنند. اما اگر هیچ تصویری از محصولی که می‌خواهند بخرند وجود نداشته باشد (یا فقط یک تصویر با کیفیت پایین)، آن‌ها برای خرید تردید بیشتری خواهند داشت – و در نتیجه تبدیل‌های شما کاهش می‌یابد.به خودتان لطف کنید و تصاویر با کیفیت زیادی از هر چیزی که در سایت فروشگاهیخود می فروشید داشته باشید. تبدیل های شما از شما تشکر خواهد کرد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xY0l
نظرتان را بنویسید
نظرات
ahanresan
https://ahanresan.ir/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%aa%db%8c%d8%b1%d8%a2%d9%87%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d9%87%d8%af/
قیمت تیرآهن در مشهد آهن رسان