تزریق ژل لب و هر آنچه باید درباره آن بدانید

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
fariba-pas
لب های زیبا و برجسته از فاکتورهای جذابیت و زیبایی هر خانمی است و بسیاری از خانم هایی که از این زیبایی خدادادی محرومند ، به دنبال تزریق ژل لب یا فیلرلب هستند. همانطور که می دانید این روز ها حجم دهی به لب ها از طریق تزریق ژل از عمل های زیبایی متداولی شده است ، این فیلرها از جنس هیالورونیک اسید هستند که در ساختار پوست بدن به شکل طبیعی وجود دارد و به دلیل عارضه جدی که برای پوست به وجود نمی آورند ، برای تزریق به لب استفاده می شوند. تزریق ژل لب به مدل های مختلفی مثل مدل قلوه ای ، مدل روسی و … انجام می گیرد که در ادامه این مطلب بیشتر توضیح خواهیم داد.

آنچه در این مطلب تقدیم شما میشود:

1 بهترین ژل برای تزریق به لب
2 تفاوت چربی با ژل لب
3 تزریق ژل لب مدل قلوه ای و سایر مدل ها
4 حجم ژل مورد نیاز برای تزریق ژل لب مدل قلوه ای و سایر مدل ها
5 ماندگاری ژل لب مدل قلوه ای و سایر مدل ها
6 عوارض ژل لب
بهترین ژل برای تزریق به لب
احتمالا اگر شما هم برای اولین بار است که می خواهید تزریق فیلر لب انجام دهید این سوال را داشته باشید که بهترین مارک ژل برای تزریق به لب چیست و کدام مارک ژل عوارض کمتری در پی دارد ؟ به طول کلی ژل های موجود در دنیا شامل دو دسته دائمی و موقت هستند که از نظر اکثر پزشکان و متخصصین ژل های موقت به دلیل امکان خارج کردن ژل و برگرداندن لب‌ ها به حالت اول ، بهتر هستند. ژل های دائمی مشکلی که دارند این است که شاید شما پس از مدتی از فرم لب های خوشتان نیاید و در این صورت خارج کردن ژل و برگرداندن لب‌ ها به حالت اول کار بسیار سختی است.

به همین دلیل به کسانی که می خواهند برای بار اول تزریق فیلر لب مدل قلوه ای یا هر مدل دیگری انجام دهند ، توصیه می شود که از ژل های موقت هیالورونیک اسیدی استفاده کنند و فیلرهای غیر هیالورونیک اسید برای تزریق به لب مناسب نیستند.
برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yVy7
نظرتان را بنویسید