لیست بهترین شرکت های اخذ ایزو در سال 1402

لیست بهترین شرکت های اخذ ایزو در سال 1402
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محمدی

اخذ گواهینامه ایزو می تواند ابزار مفیدی برای افزایش اعتبار شما باشد. با کسب آخرین گواهینامه ISO، کسب و کار تولیدی شما نشان می دهد که توانایی ارائه محصولات با کیفیت بالا را دارد که تمام مقررات صنعت را رعایت می کند، به موقع تحویل داده می شود. این برای کسب و کار شما بسیار مهم است زیرا محصولات شما باید منعکس کننده اقدامات انجام شده برای ایجاد ثبات و اطمینان در بازار تولید جهانی باشد. در یک نکته عملی تر، داشتن گواهینامه ISO به این معنی است که کسب و کار شما تمام ابزار، منابع و تجهیزات لازم برای ایجاد محصول یا خدمات شما را دارد.

شرکت های مختلفی کار صدور و ثبت انواع گواهینامه ایزو رو انجام می دهند. ما در این مقاله سعی داشته ایم برترین شرکت های صادر کننده مدرک ایزو را معرفی کنیم.

 


1- شرکت بیکران راهکار سعادت

شرکت بیکران راهکار سعادت

 

 

شرکت بیکران راهکار سعادت BRS در زمینه خدمات ارزیابی انطباق در حوزه هایی مانند صدور گواهینامه سیستم مدیریت و ارائه انواع خدمات بازرسی و کنترل کیفیت فعال است و به اذعان صاحب نظران، در این حوزه ها همواره بعنوان یک شرکت پیشرو شناخته می شود.

اين شركت با توجه به دریافت تاییدیه های مختلف از مراجع قانونگذار داخلی و بین المللی مجاز به ارائه خدمات مرتبط در منطقه بر اساس خط مشی ایجاد ارزش افزوده می باشد.

شرکت brs با داشتن سال ها تجربه و با ارتقاء مداوم سطح دانش نظری و فنی خود در مقوله اخذ گواهینامه ایزو، به طور پیوسته در حال بسط خدمات در جهت تامین نیازهای ذی نفعان و خدمت به مشتریان می باشد و خدماتشان، به ذی نفعان این اطمینان را می دهد که محصولات و خدمات، با استانداردهای جهانی، مقررات محلی و الزامات خاص آنها مطابقت دارند.

این شرکت همچنین دارای سابقه 15 سال کار حرفه ای و موثر می باشد و برای مشتریان عزیز خود خدمات ویژه ای نظیر مشاره تخصصی و رایگان دادد.

شماره تماس:

02192001320

02126760001

 


2- شرکت گواهي دهنده IMQ

 

شرکت IMQ از سال 1951، فعاليت خود را در زمينه ايمني و کيفيت در ميلان ايتاليا آغاز نمود. در طول اين سال‌ها، اين شرکت فعاليت‌هاي داخلي و بين‌المللي خود را گسترش داده، به نحوي که امروزه IMQ يکي از شرکت‌هاي برتر در حوزه مميزي، صدور گواهينامه‌هاي سيستم‌هاي مديريت و گواهي محصول در ميان شرکت‌هاي بزرگ جهاني به شمار مي‌آيد.

IMQ بعنوان مرجع ارزيابي انطباق گروه‌هاي متعددي از محصولات با رهنمودهاي اروپايي (EC Directives) از سوي مراجع ذيصلاح اروپايي به رسميت شناخته شده است و در اين راستا توافقات ارزشمندي را با ساير سازمان‌هاي معتبر جهان در جهت صدور گواهينامه‌هاي بين‌المللي به امضاء رسانده است.

حضور متخصصين IMQ در بسياري از کميته‌هاي فني تدوين استاندارد ISO، شرکت در گردهمايي‌هاي معاهدات بين المللي صدور گواهينامه، فعاليت به عنوان مرجع ملي ارزيابي انطباق محصول، شرکت در جلسات انجمن‌هاي صنفي توليد کنندگان، شرکت در جلسات کميته‌هاي دولتي، جايگاه ملي و بين المللي اين شرکت را تثبيت کرده است.

شماره تماس:

9821-88529400+

 


3- شرکت مدیریت نوین پارس

 

این شرکت اخذ ایزو فعالیت خود را در زمینه استقرار سیستم های مدیریتی و با هدفطراحی،آموزش، اجرا و پشتیبانی نظام ها و تکنیک های نوین مدیریتی ( از جمله استاندارد ایزو) و مهندسی با بهره برداری از دانش روز، در سال 1386 آغاز نمود و اکنون پس از گذشت سالها تجربه و تلاش کاری و به پشتوانه علمی تخصصی مدیران این شرکت، یکی از شرکت های برتر در حوزه ی آموزش، آموزش سیستم های مدیریتی و همچنین اخذ گواهینامه های بین المللی سیستم های مدیریتی و گواهی محصول در سطح کشور به شمار می رود.

این شرکت از بدو شکل گیری با توجه به پشتوانه سالها تجربه ی کاری و تحقیقاتی در زمینه های مختلف خدماتی و تولیدی نزد مدیریت ارشد، مدیران پروژه ها، اساتید متخصص و مجرب و همچنین کارشناسان کوشای شرکت ؛ فعالیت خویش را در زمینه پیاده سازی و آموزش سیستم های مدیریتی و استاندارد ایزو در سطح کشور آغاز نمود . اکنون این مجموعه پس از 8 سال سابقه درخشان و همچنین باتكيه برتوانمندي کادرمجرب خود و در راستاي مأموريت و چشم انداز تعريف شده در سايه برقراري ارتباط موثر با نخبگان علمی ودانشگاهی كشور ، قادرمی باشد تا طیف گسترده اي ازخدمات را به مشتريان خود ارائه نمايد.

امري كه منجربه آن گرديده است كه تعداد بسياري از مشتريان ،مسير اعتماد به اين مجموعه را متداوم و پيوسته براي خويش گزينش كرده وما را در خدمتدهی به آنان سر بلند و صاحب توفيق نمايند.

امید است با استعانت از خداوند منان و با همفکری و بهره مندی از توانایی و همدلی نیروهای این مجموعه گامی بلند در راستای سربلندی میهن عزیزمان برداریم.

شماره تماس:

۷۷۶۹۹۱۸۱-۷۷۶۹۹۱۸۲- ۰۲۱


4-خانه ايزو ايران

 

مأموریت خانه ایزو ایران در فقدان نظام صنفی برای خدمات مشاوره و صدور گواهینامه های ایزو و با توجه به اینکه سازمان ملی استاندراد ایران به عنوان متولی این قضیه بر موضوعات مهمتری متمرکز شده است و نظارت بر این حوزه از خدمات، فاقد سازوکارهای اجرایی است و با توجه به تقاضای شرکتهای مختلف جهت اخذ گواهینامه استانداردهای ایزو ISO  و استانداردهای محصولات نظیر CE مارک،گروه “خانه ایزو ایران” تلاش کرده تا جهت رعایت حقوق مشتریان این حوزه از نظر اعتبار گواهینامه های ISO و CE بتواند آنها را با اطمینان خاطر به مقصود نهایی خود که دریافت خدمات مشاوره و اخذ گواهینامه استانداردهای ISO و CE می باشد، برساند. 
متاسفانه در سال های اخیر شاهد ایجاد مراکز و صدور گواهینامه های فاقد اعتبار زیادی در ایران هستیم و مشتریان و نهادهای کارفرمایی در این زمینه اطلاعات کافی ندارند. 
رسالت خانه ایزو ایران اطلاع رسانی به مشتریان و نهادهای کارفرمایی و اعتبارسنجی مراکز ثبت و صدور و گواهینامه های صادر شده می باشد. 
یکی دیگر از ماموریت های این شرکت تولید محتوا برای مخاطبان درخصوص استانداردها و مفاهیم و مبانی و امکان دسترسی به متن فارسی استانداردها و اخبار مرتبط با آن می باشد.
 اهداف خانه ایزو ایران ارائه مشاوره رایگان جهت سنجش ضرورت اخذ گواهینامه برای سازمان و ارائه پیشنهادهای مناسب برای مشتری تناسب قیمت با کیفیت کار اطلاع رسانی روشهای سنجش اصل بودن گواهینامه های دریافت شده تهیه پکیجهای کاربردی جهت باز گذاشتن دست مشتری در انتخاب خدمات مورد نیاز پایگاهی جهت جلب اعتماد مشتریان بومی سازی فرآیند مشاوره و ممیزی با فرهنگ کشور فراهم سازی زمینه رقابت برای صادر کنندگان کشور در بازارهای جهانی ارزش های بنیادین خانه ایزو ایران صداقت، راست گویی و وجدان کاری رعایت اخلاق حرفه ای اولویت داشتن رضایت مشتری نسبت به هرچیز و احترام به مشتری در ارائه همه خدمات می باشد.

شماره تماس:

02188628046

 


5- شرکت ایزو کیا

شرکت ایزو کیا

شرکت ایزو کیا

 

ایزو کیا با مدیریت خانم لیلا جمشیدی و سرممیزی امیرهمایون کاشانی کیا دارای مدرک سرممیزی از JAS_ANZ استرالیا با سابقه ای درخشان در جهت دریافت پکیج های گواهینامه های بین المللی برای کلیه شرکت ها و سازمان ها که منجر به دریافت ایزو توسط آنها می شود، فعالیت می کند. . پکیج های ارائه شده توسط ایزو کیا دارای بالاترین اعتبار بوده که همگی قابل استعلام می باشند.

ارائه پکیج های دریافتی توسط ایزوکیا منجر به دریافت ایزو می شود. مرکز اعتبار دهی جهانی میتواند امتیاز های مختلفی را در اختیار شما قرار دهد اما بالاترین امتیاز موجود برای استاندارد ها و مجوز ها IAF است که معتبر ترین گواهینامه ایزو میباشد که شما میتوانید به راحتی آنرا دریافت کنید. این شرکت می تواند با راهنمایی، این کار را برای شما انجام دهیم و با هزینه ی بسیار پایین تر از کشورهای خارجی ایزو‌ها را میتوانید از مراجع مربوطه دریافت کنید .

هدف مجموعه ایزوکیا ارتقا دانش مدیریت به‌ویژه مدیریت کیفیت و پیاده‌سازی انواع ایزو در کشور ایران و در راستای پیشرفت میهن عزیزمان است، ایزوکیا دارای مجوز نشر دیجیتال سرآمد از وزارت ارشاد بوده و فعالیت‌های ما در راستای آموزش، فرهنگ‌سازی و نشر و ترویج اصول بهره‌وری در بخش‌های تجارت، صنایع و خدمات است.

شماره تماس:

021-88024290


6- شرکت آ سی اس گریت خاورمیانه

 

 

شرکت آ سی اس گریت خاورمیانه با شماره ثبت 303157 در تهران به ثبت رسیده و دارای ثبت علامت تجاری به شماره 027940 از سازمان ثبت و اسناد و املاک کشور می باشد. این شرکت نماینده انحصاری نهاد صدور گواهی ACS W3 در ایران می باشد . نهاد صدور گواهی نامه ACS W3 دارای تایید صلاحیت از نهاد IAS-IAF می باشد. تمامی گواهی نامه های صادره از نهاد صدور گواهی نامه ACS W3 دارای قابلیت ردیابی بین المللی بوده و زنجیره اعتبار بخشی بین المللی به ترتیب به IAS امریکا و سپس به IAF ردیابی می شود.

نهاد صدور گواهی نامه ACS W3 از معدود شرکت های بین المللی فعال در ایران می باشد، متاسفانه مشاهده می شود اغلب گواهی نامه های صادره در ایران با وجود ادعای قابلیت ردیابی بین المللی هیچگونه امکان ردیابی نداشته و در واقع بین المللی نیستند.

شرکت ا سی اس گریت خاورمیانه به تمامی مشتریان خود اطمینان می دهد که تمامی گواهی نامه های صادره از نهاد ACS W3 قابلیت ردیابی به IAS-IAF را دارد.

شرکت آ سی اس گریت خاورمیانه دارای مجوز های ملی و بین المللی ذیل می باشد:

– نماینده انحصاری نهاد صدور گواهی بین المللی ACS W3 با اعتبار از مرجع بین المللی IAS-IAF برای صدور گواهی نامه های ISO9001:2015,ISO 45001:2018, ISO 14001:2015, OHSAS 18001:2007, ISO 22000:2018

– نماینده انحصاری نهاد صدور گواهی بین المللی ACS Canada برای انجام ممیزی و صدور گواهی نامه های سیستم های مدیریت و حوزه های تخصصی کشاورزی ، صنایع غذایی ، فولاد و پتروشیمی ، نفت وگاز و صدور گواهی نامه های محصول Product Certification/Approval

– سازمان ملی استاندارد ایران – دفتر آموزش و ترویج جهت ارائه خدمات آموزشی

– سازمان غذا و دارو ایران – تائید صلاحیت دوره های آموزشی مدیریت ایمنی مواد غذایی و آموزش مسولین فنی

– وزارت علوم و تحقیقات فن آوری – تائید صلاحیت دوره های آموزشی HSE

شماره تماس:

(10 خط) 22200500-021


7- شرکت ویونا

 

ثبت شرکت ویونا با بیش از یک دهه تجربه و با در اختیار داشتن کادری مجرب از وکلای پایه یک و مشاورین با تجربه در زمینه های ثبت شرکت و تغییرات شرکت و تنظیم صورتجلسات و ارزیابی و خرید و فروش شرکت و علائم تجاری به اشخاص حقیقی و حقوقی خدمات ارائه می دهد این شرکت به تمامی مدیران محترم به صورت رایگان مشاوره داده و پس از عقد قرار داد تمامی تلاش خود را به کار گرفته تا رضایتمندی شما را جلب نمایند.

شماره تماس:

(100 خط) 88203204

 


8- شرکت پیشگامان

 

شرکت مهندسی پیشگامان آریان رادان در سال 1381 با هدف ارتقای کیفیت و بهره وری سازمانها و ترویج رویکردهای سیستمی به کیفیت، محیط زیست و ایمنی فعالیت خود را در زمینه آموزش و مشاوره سیستم های مدیریتی آغاز نمود.

مدیران سازمان با سرمایه ای از تخصص و تجربه این شرکت را بنا نهادند و اکنون با همکاری کارشناسان مجرب و کارآزموده و بهره گیری از علم اساتید مجرب دانشگاه های معتبر داخلی و بین المللی از پشتوانه علمی گسترده و توانمندیهای لازم جهت افزایش توان علمی، فنی، مدیریتی و راهبردی سازمان ها برخوردار می باشد.

این شرکت در طی سالها فعالیت خود موفق به اجرا یا در حال انجام قریب به 1000 پروژه در زمینه خدمات تخصصی مرتبط با سیستم های مدیریت کیفیت و بهبود عملکرد و برگزاری بیش از 500000 نفر ساعت دوره های آموزشی مرتبط گردیده است و روند رو به رشد تقاضا برای خدمات تخصصی از سوی سازمان هایی که مشتریان قبلی ایشان بوده اند گواه نام نیک و سوابق درخشان این شرکت است.

شماره تماس:

021-22228386

 

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Bz3o
نظرتان را بنویسید