ده شرکت برتر سوله سازی در سال 1402

ده شرکت برتر سوله سازی در سال 1402
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محمدی

 

ساخت سوله اصولا یک عملیات زمان بر، حساس و پر هزینه است و نیاز به تیم متخصص با مهارت و تجربه بالا دارد. اگر برای مصارف صنعتی خود در جستوجوی یک شرکت مطمعن و با سابقه می باشید ما لیست ده تایی از بهترین و با تجربه ترین شرکت های ساخت سوله را برای شما آماده کرده ایم.

1-گروه صنعتی سپهر سوله

شرکت سپهر سوله

 

 

گروه صنعتی سپهر سوله، مجموعه ایست متشکل از شرکت های فعال یا در حال توسعه در صنایع سازه های فلزی و فولادی. این گروه ازسال 1381 با راه اندازی کارخانه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و امروز پس از دو دهه با دارای چندین شرکت و پرسنل مستقیم بیش از 500 نفر می باشد. زنجیره فعالیت های شرکت از طراحی،ساخت،تا نصب و راه اندازی پروژه های صنعتی ادامه می یابد. شرکت سپهر سوله با دارا بودن نیروی انسانی متخصص و با تجربه، امکانات کم نظیر طراحی ، ساخت، نصب و راه اندازی ماشین آلات و تجهیزات سنگین صنعتی علی الخصوص سازه های صنعتی و ساختمانی ، نیازهای زیادی را در صنایع مختلف برآورده می سازد.
1- صنایع سیمان

2- صنایع نیروگاهی

3- صنایع نفت و گاز

4- صنایع پتروشیمی

5-صنایع ساختمان

گروه صنعتی سپهر سوله شرکت ساخت سوله آماده عقد قرارداد در زمینه ی مشاوره، طراحی، ساخت و اجرای انواع سوله های سبک و سنگین و استراکچر فلزی همچنین ساخت سوله ارزان در تمام نقاط مختلف کشور می باشد.

می توانید پروژه های کار شده توسط شرکت صنعتی سپهر سوله را مشاهده کنید و با نحوه کار و سابقه فعالیت این شرکت بیشتر آشنا شوید.

همچنین جهت مشاوره رایگان و خرید سوله مقرون به صرفه با شرکت سپهر سوله تماس بگیرید. کارشناسان فنی گروه صنعتی سپهر سوله آماده‌اند تا در قالب مشاوره‌های تخصصی، پاسخگوی سؤالات شما در زمینه ساخت سوله ارزان و برآورد قیمت سوله و قیمت استراکچر فلزی باشند.

09121815381

09122815381

 

2- شرکت ری سوله

شرکت ری سوله

 

شرکت ری سوله درسال 1365 و در قالب یک شرکت صنعتی با در اختیار گرفتن حدود 15 نفر پرسنل فنی و مهندسی در کارخانه ای به مساحت حدود 1200 مترمربع در منطقه صنعتی کهریزک واقع در جاده قدیم تهران – قم ، فعالیت خود را آغاز نمود و در سال 1371 موفق به اخذ گواهی فعالیت صنعتی از وزارت صنایع گردید.

این شرکت به علت برخوردار بودن کیفیت های لازم در همان سال موفق به اخذ گواهینامه استاندارد از شرکت بازرسی و کیفیت استاندار ایران گردید و اکنون پس از کسب حدود 30 سال تجربه و بادر اختیار داشتن حدود 100 نفر پرسنل متخصص و مجرب به صورت مستقیم و غیر مستقیم شامل: مهندسین ، تکنسین ها و کارگران کارآزموده ستادی ، در دو کارخانه مشغول به فعالیت می باشد، کارخانه شماره یک واقع در جنوب تهران و کارخانه شماره دو واقع در شهریار می باشد و در این راستا با استفاده از اندوخته تجربی غنی و درآمیختن آن با تکنولوژی روز توانسته گام های موثری درجهت ارتقای صنعت و آبادانی کشور عزیزمان و جلب رضایت مشتریان خود قدم بردارد، همچنین این شرکت در زمینه صادرات سازه های فلزی به کشورهای همسایه از قبیل ترکیه،عراق و… فعالیت دارد.

شماره تماس با دفتر مرکزی شرکت ری سوله:

02188726882

 

3- شرکت سوله ایران

 

شرکت بانک سوله ایران ، به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع سوله صنعتی با کاربری های مختلف و اسکلت فلزی ساختمان در کشور مطرح می باشد ، این شرکت با کارنامه ای درخشان و سال ها تجربه در صنعت سوله سازی ، توانسته است در کنار جلب رضایت مشتریان ، توانایی تولید و تحویل فوری اسکلت فلزی ساختمان ، اسکلت سوله ، پوشش سقف و دیوار سوله و عرشه های فولادی را کسب نماید. بالاترین کیفیت ممکن در ساخت سازه های فلزی و مناسب ترین قیمت نسبت به رقبا از ویژگی های این شرکت می باشد.

بانک سوله ایران به عنوان قدیمی ترین سازنده سوله تیر ورقی در کشور، آماده دریافت سفارشات و ارائه مشاوره تخصصی رایگان به کلیه مدیران و صاحبان مشاغل صنعتی و تولیدی می باشد.

شماره تماس بانک سوله ایران:

02122220266

09121017171

 

4- شرکت تپکو

شرکت تپکو

 


این شرکت از سال ۱۳۸۳ فعالیت خود را در حوزه ساخت ، مونتاژ ، نصب اسکلت و سازه های فلزی با روش پیچ مهره ای و جوشی آغاز نمود . این مجموعه با مدیریت سید بشیر هاشمی نژاد در زمینی به مساحت 10000 متر مربع دارای ۴ سالن مجهز به آخرین ماشین آلات روز دنیا و بهره مندی از تجربیات ارزنده در راستای تولید و نصب انواع سازه ها ، تجاری ، صنعتی ، پالایشگاهی ، پتروشیمی و ساختمانی با استفاده از جدید ترین روش ها و تکنولوژی ها و استاندارد های داخلی و بین المللی و بهره مندی از کادری مجرب و توانمند توانسته رتبه قابل توجهی را در سطح کشور بدست آورد . که حاصل آن ساخت و راه اندازی پروژه های مختلف ساختمانی ، صنعتی و سوله و صدها پروژه دیگر جهت مصارف مختلف تولید و تقدیم هموطنان عزیز نموده است . 

سرعت ساخت و کیفیت بالا در همه موارد مورد نظر بوده و پروژه های تحویلی این شرکت و دریافت لوح های تقدیر ، گواهی نامه های مختلف گواه این ادعا می باشد .

شماره تماس شرکت تپکو:

021-56390872

021-56399005-6

 

5- شرکت نوین سوله

شرکت نوین سوله

 

شرکت نوین سوله فعالیت خود را در سال ۱۳۸۷ شروع کرد و با برآورد ضروریات در صنعت روز، به ویژه موضوع افزایش جهانی قیمت فولاد، تمامی هدف خود را بر طراحی و ساخت و بهینه سازی سازه های فولادی معطوف کرد تا بتواند سازه های سبک و البته با استقامت و استحکام بالا تولید کند. شرکت تارتن سازه یا همان نوین سوله هم اکنون افتخار دارد که بیش از ۵۰۰،۰۰۰ متر مربع انواع سوله سبک را در این چند سال تولید و به کارفرمایان تحویل داده است که این نقش مهمی در اقتصاد و رونق تولید در ایران داشته است. شرکت تارتن سازه افتخار دارد که در این چند سال پروژه های صنعتی، ورزشی ، تفریحی، دام و طیور و پروژه های خاص را به روش سازه خرپایی دوگانه در نقاط مختلف کشور به انجام رسانده است. همچنین شرکت تارتن سازه مفتخر است که سازه هایی را به خارج از مرزهای ایران هم صادر کرده است.

شماره تماس شرکت نوین سوله:

09199911554

09369320166

 

6- شرکت سوله ساز توس

شرکت سوله ساز توس

 

این شرکت در سال 1368 توسط برادران کامل با هدف فعالیت در زمینه ساخت سوله و سازه فلزی در مشهد تاسیس شد. این مجموعه توانسته است در دهه گذشته با بهره گیری از مهندسین مجرب و پیشرفته ترین دستگاه های تولید قطعات فولادی، خدمات بی نظری را به کارفرمایان صنعت ساخت و ساز در مشهد ارائه دهد. از مهمترین مزیت های سازه های فلزی ساخت شرکت سوله ساز توس می توان به ایمنی و مقاومت بالای سازه در برابر انواع بارها، پایین بودن قیمت سازه، سرعت بالای ساخت و کاهش هزینه و ابعاد فوندانسیون، کاهش هزینه های حمل و برپایی سازه در محل، قابلیت ایجاد اشکال متنوع هندسی منطبق بر طرح معماری خاص و سلیقه های متفاوت و … اشاره کرد.

شرکت سوله ساز توس با در آمیختن اندوخته تجربه غنی و آمیختن آن با تکنولوژی های روز دنیا، موفق به اخذ گواهیمنامه استاندارد از شرکت بازرسی و کیفیت استاندارد ایران گردیده است. این شرکت دارای دستگاه پیشرفته برش CNC اتوماتیک است تا در مرحله برش به قطعات ورق خام ضربه وارد نشود، و پس از آن عملیات مونتاژ و جوشکاری آغاز می گردد و در نهایت قطعات رنگ آمیزی و بسته بندی می شوند.

شماره تماس شرکت سوله ساز توس:

05136902259

 

7- شرکت سبک کاران آذین صنعت

شرکت سبک کاران آذین صنعت

 

شرکت سبک کاران آذین صنعت با چندین سال تجربه در زمینه تهیه و فروش انواع لوله های صنعتی و ساختمانی، با بهره گیری از دانش و تخصص مهندسین عمران اقدام به طراحی و ساخت انواع سوله های سبک خرپایی با مقاطع لوله ای نموده است.

سوله های سبک این مجموعه، با استفاده از مقاطع لوله ایST37 به عنوان اجزای اصلی سقف و ستونهای خرپایی و یا تیرورقی بسته به نوع کاربری سوله ساخته می شود.

سوله های سبک با توجه به فرم هندسی خود ضمن تحمل انواع بارهای وارده بر سازه اعم از بار مرده، زنده، بار برف، بار باد، زلزله، بار جرثقیل و استفاده در انواع دهانه بزرگ و کوچک نسبت به سازه های سنتی در حدود 25 تا 35 درصد سبک تر بوده و این امر باعث می شود، که سوله های سبک خرپایی این مجموعه مقرون به صرفه باشد.

سوله های سبک خرپایی شرکت سبکاران آذین صنعت، قابلیت استفاده در سوله های صنعتی، ورزشی، پرورش دام و طیور، سردخانه ها و انبارهای صنعتی و غذایی و … را دارد.

شماره تماس شرکت سبک کاران آذین صنعت:

09121193150

04136300831

 

8- شرکت جهان نما

 

شرکت جهان نما در ضمینه طراحی ، ساخت و نصب سازه های فلزی ، سوله و جرثقیل سقفی با نام تجاری جهان سوله از سال 1386 شروع به فعالیت نموده و در چشم انداز سوله و رسالت پیش بینی شده در ضمینه بهره گیری از فن آوری های نوین و دانش فنی و تخصصی سوله سازی پرسنل خود در راستای ارتقاع کیفیت محصولات خود و رضایت مندی مشتریان و کارفرمایان گام برداشته و نگرش خود را مبتنی بر استقرار سیستم های نوین و فنی اجرایی سوله و برنامه ریزی هدفمند و اقتصادی قرار داده و فعالیت خود را در سطح کشور در میان مدت و دراز مدت در سطح جهانی ارائه می کند .

شماره تماس شرکت جهان سوله:

031-45647224

 

9- شرکت مهندسی پترو سازه پولاد « استیلا»

شرکت استیلا

 

این شرکت به ریاست آقای مهندس باقرزاده فعالیت خود را از سال 1360 در حوزه ساخت و نصب سازه های فلزی از جمله اسکلت های فلزی پیچ و مهره ای، جوشی، سوله و سازه های صنعتی خاص صنایع نفت و گاز و پتروشیمی آغاز نمود.

اینک پس از 40 سال تجربه و انجام کارهای متعدد، دارای تجهیزات در دو کارخانه شامل حدود 7000 متر مربع سالن های مسقف تولید، 1200 متر مربع ساختمان اداری و 6000 متر مربع فضای باز جهت دپوی محصول آماده نصب و همچنین امکانات سالن های تولید شامل جرثقیل های متعدد سقفی 5 و 10 و 20 تن، دستگاه های جوش اتوماتیک زیرپودری، CO2 و رکتیفایرهای جوش برق، دریل های رادیال، مگنت، برش های اتوماتیک با اره نواری و برش های گرم با دستگاه های راسته بر CNC و انواع ماشین آلات مورد نیاز دیگر می باشد.

لازم به ذکر است که این کارخانه دارای مجوزهای لازم و پروانه بهره برداری از وزارت صنایع، عضو فعال در انجمن تولیدکنندگان سازه های فولادی استان تهران و همچنین دارای گواهینامه 3-3834 ISO از سازمان استاندارد می باشد.

شماره تماس شرکت استیلا:

09121119675

 

10- شرکت سوله ساز

 

سوله ساز بیش از شش سال است که در طراحی، آنالیز قیمت، ارائه طرح توجیحی و ساخت اجرای سوله و سالن های صنعتی مشغول به فعالیت است. این مجموعه علاوه بر داخل کشور در کشورهای منطقه (مانند عراق و قطر) نیز فعالیت می نماید.

مجموعه سوله ساز با بهره گیری از ظرفیت چند کارخانه اسکلت فولادی در تهران، پرند، رباط کریم، صفادشت، کرمان و قزوین صرفا در زمینه ساخت سوله فعالیت می کند و سوله سازی از فیلد های تخصصی این مجموعه است و در همین راستا با کارخانه جات و تولید کنندگان تجهیزات جانبی سوله (مانند جرثقیل ساندویج پنل و …) نیز وارد قرارداد و اخذ نماینده فروش نموده است .

شماره تماس شرکت سوله ساز:

۰۰۰۵ ۴۷۶۲ (۰۲۱)

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/W2zv
نظرتان را بنویسید