بهترین شرکت های چمن مصنوعی در سال 1402 + لیست ده تایی

بهترین شرکت های چمن مصنوعی در سال 1402 + لیست ده تایی
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
محمدی

خرید چمن مصنوعی برای حیاط منزل، بالکن یا تراس و زمین ورزشی انتخابی فوق العاده می‌باشد. چمن مصنوعی در هر جایی قابل استفاده و بهترین جایگزین برای چمن طبیعی است. با خرید چمن مصنوعی دیگر نیازی به کاشتن، آبیاری و کوتاه کردن چمن ندارید، اما شما باید بدانید که از کدام شرکت چمن مصنوعی تهیه می کنید. ما در این مقاله سعی کرده ایم ده تا از برترین شرکت های تولید و عرضه کننده چمن مصنوعی را بخدمت شما معرفی کنیم.

 


۱- شرکت اطلس چمن

نمونه کار شرکت اطلس چمن

نمونه کار شرکت اطلس چمن

 

شرکت اطلس چمن گستر با دو دهه فعالیت و بیش از ۲۰۰ پروژه موفق در سطح کشور در زمینه فروش و اجرای چمن مصنوعی و همچنین فعالیت در حوزه های کفپوش ورزشی، تارتان ( پیست دو و میدانی)، سازه های سبک، سالن های ورزشی در تمامی نقاط ایران این افتخار را دارد که با بهترین کیفیت کار و مرغوبترین جنس برای رفاه و آسایش مردم در راستای خشنودی و رضای خدا گام نهاده و خدمتی به ورزش و ورزش دوستان کشور ارائه دهد که افتخار شرکت باشد.

این شرکت با ارائه چمن های مصنوعی با تنوع بالا، ضمانت محصولات، کیفیت بالا و قیمت مناسب همواره در کسب رضایت مشتریان کوشیده. همچنین با تجربه و تخصص بالا و ارائه مشاوره رایگان همراه با احترام به مشتریان آنها را در انتخاب چمن مصنوعی و نحوه اجرای آن راهنمایی می کند. تیم اطلس چمن در قسمت نصب چمن مصنوعی از به روز ترین تکنیک های نصب همراه با دقت کامل استفاده می کنند. نمونه کار های چمن مصنوعی که در سایت این شرکت قرار داده شده گواه داشتن مهارت و تجربه بالای این شرکت در تهیه و نصب چمن مصنوعی می باشد.

نکته دیگر اینکه با استفاده از ابزار های قرار داده شده در سایت شرکت اطلس چمن می توانید ارزیابی و محاسبه آنلاین قیمت چمن مصنوعی انجام دهید و با توجه به بودجه خود چمن مصنوعی مورد نیاز را تهیه فرمایید. همچنین در سایت فروشگاهی شرکت اطلس چمن می توانید انواع بسیار مختلفی از چمن مصنوعی ببینید و با سلیقه خود و متناسب با بستر نصب، یک مدل مناسب را برگزینید. از خدمات دیگر این شرکت گارانتی ۱۲-۳۶ ماهه محصولات می باشد که به مشتریان اجازه خریدی آسان و مطمعن را می دهد.

شماره تماس شرکت اطلس چمن:

09127887906
09127806471

02833373971
09199157906

 


۲- شرکت چمنزار

نمونه کار شرکت چمنزار

نمونه کار شرکت چمنزار

 

چمنزار محیط زندگی و فضای ورزشی شما را متفاوت‌تر از قبل خواهد کرد.گروه نوآوران طرح دیگر افرا با برند تجاری چمنزار با سابقه‌ای بیش از دو دهه در امر اجرا و نصب چمن مصنوعی توانسته پروژه‌های موفقی را در دو بخش چمن‌های تزئینی و ورزشی به انجام برساند.

چمن های ورزشی شرکت چمنزار دارای تاییدیه ها و استانداردهای فیفا هستند و به روشی حرفه ای در زمین های ورزشی اجرا می شوند.

این گروه، پس از فروش و نصب چمن مصنوعی، آموزشهای لازم را در مورد نگهداری و تمیز کردن چمن مصنوعی مانند به طور رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهد.

شماره تماس شرکت چمنزار:

۰۲۱-۸۸۱۷۳۹۸۷

۰۲۱-۸۸۱۷۲۴۷۲

 


۳- شرکت سونار استار

نمونه کار شرکت سونار استار

نمونه کار شرکت سونار استار

 

سونار استار بیش از ده است که سابقه فعالیت در حوزه فروش چمن مصنوعی را دارد و همیشه سعی کرده چمن مصنوعی خوب و باکیفیت را با قیمتی مناسب به مشتریان برساند و در ضمن خدمات نصب و پس از نصب خوبی نیز به آن‌ها ارائه دهد.

در طول فعالیت این مجموعه تاکنون حتی یک‌بار هم چمن‌های فروخته شده رنگ عوض نکرده و پوسیده نشده‌اند. این بزرگ‌ترین نقطه اعتبار این شرکت است.

سونار استار علاوه بر حمل و نصب چمن ها مزایای عالی دیگری هم در اختیار مصرف کنندگان خود قرار داده است. از جمله قیمت چمن مصنوعی ارزان و رقابتی و گارانتی ۴۸ ماهه محصولات که به مشتریان کمک می کند تا هنگام خرید چمن مصنوعی، با اطمینان خاطر بیشتری این محصول را تهیه کنند. این محصولات دارای تراکم و ارتفاع نخ های مختلفی هستند که بنا به کاربرد مورد انتظار، لازم است مدل مناسب انتخاب شود.

شماره تماس شرکت سونار استار:

021-54863

 


۴- شرکت گامان تزیین جاوید

نمونه کار شرکت گامان تزیین جاوید

نمونه کار شرکت گامان تزیین جاوید

 

شرکت گامان تزیین جاوید ورود خود را با برند The Best در بازار شروع کرد و سال های متمادی به عرضه محصولاتی شامل لمینت _ کفپوش و موکت در سراسر کشور از جمله شهر های بزرگی چون ( تهران – اصفهان – مشهد – سنندج – شیراز و … ) پرداخته است.

هم اکنون نیز شرکت گامان تزئین جاوید نمایندگی انحصاری سه برند معتبر با کیفیت را که شامل The Best در حوزه کفپوش و موکت تایل – Tescom در حوزه موکت اداری که هر دو دارای تنوع رنگی بسیار زیاد می باشند، برند ظریف مصور که شامل محصولات موکت و چمن مصنوعی است و در آخر موکت و چمن مصنوعی آرتا است.

چشم انداز این شرکت کسب بیش ترین رضایت مندی از مشتریان با محصولات با کیفیت دکوراسیون داخلی می باشد.

شماره تماس شرکت گامان تزیین جاوید:

۰۲۱۸۸۱۷۶۲۵۵
۰۲۱۸۸۱۷۶۲۵۹

 


۵- شرکت آسیا چمن

 

شرکت تیولون هلند(Thiolon Grass) بزرگترین و بهترین تولید کننده فلت چمن مصنوعی در جهان محسوب می گردد .این شرکت زیر مجموعه شرکت Royal Ten Cate هلند میباشد که شرکت مذکور در حال حاضر بزرگترین و معتبرترین تولید کننده مواد اولیه چمن مصنوعی در جهان است .

آسیا چمن از گروه صنعتی کرمان موکت اولین تولید کننده چمن مصنوعی در ایران ، آسیای مرکزی و خاور میانه و نماینده انحصاری Thiolon Grass در ایران مجموعه متنوعی از انواع چمنهای ورزشی، فضای سبز و تزئینی را با نام " آسیاچمن" تولید و عرضه می نماید. آسیا چمن با بهره گیری از کادر متخصص خود و بهترین مواد اولیه ، عرضه کننده انواع چمن مصـنوعی با بالاترین کیفیت می باشد . انواع پلیـمرهای مواد اولیه Thiolon Grass شامل MPF ، SPF ،PP ،LSR ،Xtreme گونه های متنوعی از چمن مصنوعی با توجه به نیازهای متفاوت و شریط آب وهوائی مختلف را شامل خواهد بود .

انواع چمن مصنوعی این شرکت از لحاظ کیفی هم ردیف بهترین انواع خارجی آن بوده و با تکیه بر دانش فنی متخصصین و تکنولوژی روز این صنعت موفق گردیده تائید آزمایشگاه بین المللی ISA SPORT که مورد تائید فیفا نیز می باشد را دریافت نماید این شرکت همگام با تکنولوژی روز دنیا در امر تولید انواع چمن مصنوعی خدمات گسترده پس از فروش را با کادر فنی مجرب و ماشین آلات و تجهیزات مدرن اروپائی به صورت مستمر و گسترده به مشتریان گرامی ارائه می نماید. آسیا چمن تاکنون بیش از4000 پروژه ورزشی ، تزئینی و فضای سبز در سراسر کشور اجراء نموده است.

شماره تماس شرکت آسیا چمن:

034-33320820-21

 


۶- شرکت خانه چمن

نمونه کار گروه خانه چمن

نمونه کار گروه خانه چمن

 

گروه خانه چمن که یکی از زیر مجموعه های شرکت بازرگانی سبز پیشگامان پدیده می باشد فعالیت تجاری خود را در سال ۱۳۹۶ در حوزه واردات و پخش چمن مصنوعی شروع کرده است. فرآیند خرید چمن مصنوعی اغلب اوقات نیاز به مشاوره دارد. رسالت خانه چمن صرفا فروش چمن مصنوعی نیست. خانه چمن نسبت به  دانش مشتری قبل از خرید چمن مصنوعی مسئول است و تمایل دارد که مشتری قبل از خرید خود با حداکثر آگاهی محصول خود را انتخاب کند. دیگر رسالت خانه چمن بر روی تنوع محصولات متمرکز بوده است. انواع مدل ها در طرح ها و رنگ های مختلف صرف نظر از دید تجاری، برای مصرف کنندگان عزیز مهیا شده است. کارشناس خانه چمن که در زمینه علوم پلیمری که مواد متشکله چمن مصنوعی می باشد تحصیلات عالیه دارد، می تواند به شما صحیح ترین مشاوره را از نقطه نظر کیفی و عملیاتی تقدیم کند.

قیمت چمن مصنوعی تعیین شده برای محصولات کاملاً نرخ رقابتی دارند و مطابق به شرایط ارزی-ریالی بازار کشور تنظیم می گردند. شوروم خانه چمن پذیرای مقدم مشتریان و بازدید کنندگان محترم می باشد و در هر ساعت از زمان اداری می توانند برای بازدید حضوری به آدرس شرکت مراجعه فرمایند.

شماره تماس شرکت خانه چمن:

021-22087034

021-22136734

 


۷- شرکت شیرازچمن

 

 

شیراز چمن از بزرگترین مراکز تخصصی فروش و نصب چمن مصنوعی در شهرستان شیراز بوده که فعالیت تجاری خود را از سال 1394 آغاز کرده است . در جهت توسعه بخش فروش و بازاریایی چمن های مصنوعی ، مفتخر هستیم که از سال 1400 ، بخش فروش آنلاین محصولاتمان را در قالب سایت شیراز چمن برای کاربران و همکاران گرامی راه اندازی کرده ایم .

فعالیت این مجموعه فقط به فروش چمن های مصنوعی بسنده نکرده است . مشاوره های قبل از فروش جهت زیباسازی فضای خانه و مکان های تفریحی و تجاری ، یکی از مهم ترین فعالیت های این مجموعه می باشد. در کنار آن ، توزیع و فروش ملزومات چمن مصنوعی همانند گرین وال مصنوعی ، فنس چمنی  و همچنین خدمات نصب چمن مصنوعی نیز جزیی از فعالیت ما است .

مهم ترین نقطه اعتبار ما ، ارائه محصولات با کیفیت و مرغوب است . تمامی چمن های مصنوعی این مجموعه با ضمانت نامه های بلند مدت به فروش میرسد . چرا که این محصولات از نظر کیفیت در رتبه اول سایر محصولات رقابتی کشور قرار دارند.

شماره تماس شرکت شیراز چمن:

09332339070

09367363131

 


۸- شرکت مانا چمن

نمونه کار شرکت مانا چمن

نمونه کار شرکت مانا چمن

 

مانا چمن در سال ۱۳۹۲ خورشیدی و با پایه گذاری شرکت هلدینگ “تراز گامان اندیشه” آغاز به فعالیت نمود. اما سابقه مدیران و بنیان گذاران این مجموعه بسیار فراتر از این است. مانا چمن بر دوش شرکت های بزرگی همچون “راهید کو” ایستاده که بیش از سه دهه فعالیت درخشان در حوزه راه و ساختمان را در کارنامه خود دارد.
مجموعه مانا چمن در ابتدا، تامین چمن مصنوعی مورد نیاز در پروژه های عمرانی شرکت مهاب راه پردیس (از شرکت های زیر مجموعه تراز گامان اندیشه) و راهیدکو را بر عهده داشت؛ اما در سال ۱۳۹۳ به صورت کاملا مستقل، اقدام به واردات قانونی و فروش چمن مصنوعی در کشور نمود.
مانا چمن در سال 1395 موفق به دریافت نمایندگی انحصاری فروش از دو کمپانی معتبر Royal Grass هلند و TigerTurf بریتانیا شد.
مجموعه مانا چمن در سال های آغازین فعالیت، “رویال چمن” نامیده می شد که هنوز هم بسیاری از مشتریان قدیمی ما آن را به یاد دارند. ولی با ایجاد تغییر و تحولات گسترده در سال ۱۳۹۶، نام “مانا چمن” به عنوان برند و نشان تجاری مجموعه برگزیده شد.

شماره تماس شرکت مانا چمن:

۰۲۱-۴۰۶۶۵۰۷۰

۰۲۱-۴۰۶۶۵۰۶۶

 


۹- شرکت افرا چمن

نمونه کار شرکت افرا چمن

نمونه کار شرکت افرا چمن

 

یکی از شرکت های معتبری که به عنوان شرکت تولید و پخش چمن مصنوعی فعالیت دارد افرا چمن است. متخصصانی که در این شرکت چمن مصنوعی فعالیت دارند تجربه های بسیار ارزشمندی در زمینه نصب و اجرای چمن مصنوعی دارند و می توانند مشاوره های تخصصی انتخاب چمن مصنوعی را به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند و به شما کمک کنند تا بهترین محصول را انتخاب کنید. این موضوع اهمیت بسیار زیادی در انتخاب دارد. تمامی کارشناسان بر این امر تاکید می ورزند که مشاوره یکی از کلیدهای تجربه خرید لذت بخش است!

 

اکنون که با شرکت تولید و پخش چمن مصنوعی، افرا چمن، آشنا شدید، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که این شرکت چه خدماتی را به شما عرضه می کند. خدمات این شرکت برای مشتریانش به صورت زیر هستند:

  • این شرکت نمونه چمن را برای شما ارسال می کند.
  • این شرکت مشاوره های تخصصی خرید چمن مصنوعی را به شما ارائه می دهد.
  • این شرکت در زمینه نصب و اجرای چمن مصنوعی فعالیت دارد و در صورت تمایل شما می تواند چمن مصنوعی مورد نظرتان را با روش های استاندارد نصب کند.

شماره تماس شرکت افرا چمن:

09190205883

 


۱۰- شرکت دنیای چمن

نمونه کار شرکت دنیای چمن

نمونه کار شرکت دنیای چمن

 

شرکت بازرگانی حیاط سبز بام سبز فعالیت خود را از سال 1391 به صورت تخصصی در زمینه فروش و اجرای انواع چمن مصنوعی ورزشی ، تزئینی و همچنین فروش ادوات چمن مصنوعی شامل چسب دو جزئی ، نوار اتصال ، لایه ژئو تکستایل ، سیلیس ، گرانول و دستگاه برس چمن مصنوعی آغاز نموده است.
این شرکت آماده همکاری با ارگان ها و سازمان های دولتی و همکاران گرامی می باشد.

شماره تماس شرکت دنیای چمن:

09121182417

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xQNq
نظرتان را بنویسید